• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Huilen
    Ik liep fluitend door het bos, ik ga op bezoek bij de Cullens, zal Nessie vast leuki vinden.
    edward
    Bella, Bella, wat is er aan de hand? vroeg ik bezorgd en zag dat Esmé bezorgd keek.

I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

MisPattinson schreef:
    bella
    weer bulderde een stem. Ik kon het amper verstaan. Alles leek onwerkelijk. Het werd zwarter en ik begon me misselijk te voelen ik probeerde mijn schild eraf te trekken .heel even lukte dat stil anders zak ik wegwist ik net te denken voordat mijn schild terug sprong

[En EDIT: Vampiers voelen zich altijd goed. Ze kunnen niet ziek worden. Dus dit kan niet. Sorry, ik moet streng zijn als admin.]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Jirachi schreef:
    (...)
    [En EDIT: Vampiers voelen zich altijd goed. Ze kunnen niet ziek worden. Dus dit kan niet. Sorry, ik moet streng zijn als admin.]

weetje dan kom ik wel bij als je niet een beetje fantassie mag gebruiken. Oke is het dan opgelost

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Jirachi schreef:
    (...)

weetje dan kom ik wel bij als je niet een beetje fantassie mag gebruiken. Oke is het dan opgelost

Jirachi schreef:
    (...)

[sorry maar alles liep vast kun je die ff vefrwijsderen

bella
    Ik hoorde Edwards stem. Langzaam werd alles weer normaal. Ik knipperde mijn ogen en keek recht in het bezorgde gezicht vanEdward en Esmé

Edward
    Bella, zei ik opgelucht

bella
    Ik kwam overeind. en edward ondersteunde me. Snel ging ik zitten en voelde me weer kiplekker alleen meost edward weer overbezorgd zijn:(

Wat was er preciesedward

bella
    IK keek naar Esmé zou ik hem allesj vertellen. Over het meisje en mijn besluit. Nee niet doen dan werd hij verdrietig. Ik schudde snel nee naar Esmé maar Edward had het al gezien

Esmé.
    Ik zag haar ne schudden en ik dacht helemaal niet meer aan het meisje maar aan Bella. 'gaat het wel Bella? Wat is er gebeurt?' zei ik nogsteeds gezorgd

I'm finally back, Finally after a Year break

Edward
    Wat is er nou aan de hand, ik kan helpen.

Huilen
    Ik liep bij de Cullens binnen. 'Renesmee!'riep ik

Bella
    Esmé begreep me niet maar dacht dat er iets ergs was. Toen edward even niet keek probeerde ik het snel duidelijk te maken niks te zegegn over het meisje. ok hoopte ik dat ze niet eraan zou denken. Edward keek ons aan

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 15:11 ]

Elena
    Ik zucht diep. ''Mence.'' Glimlachte ik wat flauw, en deed mijn haren goed, voor ik mijn allstars aantrok, en Vladimir even aankeek. Best vreemd, zo. Maar alles was vreemd hier.

Feel the fire, but do not succumb to it.