• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

    Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

    Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

    Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

    Veel plezier!

    ---

    LIJST:

    Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

    Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

    Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vladimir
    'Dar esti frumoasa, chiar si ca un om, Elena,' grinnikte ik maar ik hield mijn ogen dicht. Maar je bent beeldschoon, zelfs als mens, Elena.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elena
    Mijn wangen kleuren roze. Dat gebeurt altijd wanneer ik word gecomplimenteerd. Dus bijt ik hard op mijn onderlip. ''Eh, de mitse de frére de pazle mon toija.'' Zucht ik. Dat zegt iedereen, maar ik zie het niet.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Esmé.
    Ik liep richting de keuken met een een schaal om te vullen met chips. Dat zullen Jake en Nessie wel lekker vinden. Ik lette even niet op en struikelde over iets of iemand waardoor het schaaltje rinkelend op de grond viel. Ik keek waarover ik viel. 'Bella!' Gilde ik verschrikt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella
    Ik hoorde een hop herrie. Een zwaar gewicht plette me terwijl het leek dat iemadn op me stond. Plots hoorde ik een verschrikte stem mijn naam roepen. In eerste instantie werd het minder maar daarna erger. Was edward er maar dan kon hij zeggen dat ze stil moesten zijn en stoppen met die takkeherrie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    bella
    Ik hoorde gerommel in een reflec (hoe schrijf je da)wou ik mijn oren dicht doen watn het klonk te hard. 'BElla'schreeuwde de stem. Door die harde egluiden werd ik in een lang smal donker gat meegezogen
    het is reflex met een x]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    STIL IEDEREEN


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    [dat zei edward]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Vladimir
    'Apoi mergeti la oglinda, il vedeti,' zeg ik. Ik glimlach even. Ga dan voor de spiegel staan, dan zie je het wel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    bella [ ow ik dacht reflecs ofzo]
    Plots hoorde ik een hele bekende stem stil iedereen roepen. ZElf schrok ik ervan even werd het alleen maar erger. Alles leek zo onwerkelijk

    [ kaylee het is hadnig om vet edward te typen en dan een verhaaltje maken]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Esmé.
    Ik ging verschrikt van haar af en kroop naast gaar terwijl ik haar omhoog trok. 'Bella, bella ik ben het Esmé' Zei ik in de hoop dat ze haar ogen open deed.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    bella[kaylee zie je anders raakt iedereen in de war. doe het anders opnieuw dat j ebinnenkomt]
    Het gewicht ging van me af en ik zweefde. 'bella bella ik ben het Esmé ' zei ze. HOud je kop dicht dacht ik terwijl ik alleen maar verder weg zweefde.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [why]
    edward
    IK VRAAG HET NOG EEN KEER, WAT IS ER AAN DE HAND?!?!
    [moet eigenlijk aan huiswerk, maar ga het maar afrafelen]


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    Elena
    ''Niet echt, schoonheid is meer dan uiterlijk.'' Knik ik, terwijl ik een shirt aantrek, en mijn pyjama in de was gooi, en mijn make-up en haren in recordsnelheid doe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    bella
    weer bulderde een stem. Ik kon het amper verstaan. Alles leek onwerkelijk. Het werd zwarter en ik begon me misselijk te voelen ik probeerde mijn schild eraf te trekken .heel even lukte dat stil anders zak ik wegwist ik net te denken voordat mijn schild terug sprong


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Vladimir
    'Je innerlijk, dat is ook schoonheid,' zeg ik. Ik doe mijn ogen open als ik hoor dat ze haar pyjama in de was gooit.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.