• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik kijk om naar Nessie. Ik gebaar dat ze mee moet komen door een knik met mijn kop. Ze komt aangelopen en ik laat haar op mijn rug zitten -Jake-

bella
    het zwarte verdrietige gat leunde zwaar op. ik had het gevoel niet lang meer te leven. Ik was blij weg uit dit gat en weg uit aalle ellende diei k veroorzaakt had. Ikhoopte dat iemand me zacht zou neerleggen zodat ik zacht en stil kon gaan.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Renesmee
    Ik knik en kom aangelopen, naar Jacob. Ik klim op zijn rug en klamp me vast aan zijn vacht. Ik laat zien met mijn gave dat ik bang voor Jane ben, bang dat ze me ooit weer vind.

Elena
    Ik wreef even in mijn gezicht, en glimlachte toen wat duffig naar hem. ''Mwah. Een beetje. En.. Nu ga ik douchen want ik zie er uit als een zombie.'' Ik sta wat wankelig op en bekijk mijn kast. Natuurlijk kies ik voor mijn leuke shorts, een topje en mijn fijne allstars. Ook pak ik een nieuw setje van een bh en ondergoed.

Feel the fire, but do not succumb to it.

Ik begrijp haar angst, voel het zelfs. Ik moet moeite doen niet weer boos te worden maar Renesmee is nu mijn verandwoordelijkheid en ik zal er voor zorgen dat ze veilig thuis is voor ik misschien weer op die Jane ga jagen. Ik begin te rennen en ik zie het huis al. -Jake-

Vladimir
    'Ik kijk niet, hoor,' grinnik ik. Ik liet haar gewoon doen wat ze zou doen, en ik zou hier ook gewoon blijven.

Renesmee
    Ik wilde juist wél buiten spelen. Maar ik wist dat Jane niet zou ophouden om me te zoeken... Dat wist ik zeker.

In vila Cullen laat ik Nessie achter en ren naar huis voor wat kleren.

[ik ben weg tot vanmiddag/avond/morgen!]

Elena
    Ik draai me om en steek mijn tong uit, waarna ik mijn kleding neerleg op mijn bed, en ga douchen. Het is heerlijk om even te ontspannen en echt wakker te worden, als ik klaar ben draai ik de graan dicht, en droog mijn haren af, waar ik een handdoek omheen wikkel. Vluchtig sla ik een handdoek om mijn naakte lichaam, en loop mijn slaapkamer in.

Feel the fire, but do not succumb to it.

bella
    Ik hoorde geluid in het huis. Hopelijk zou iemand me opmerken en me helpen. Het ga tplette me en ik had het idee dat ik dunnear was dan een papiertje

[wow het is ieneens helemaal dood hiero. haha ik heb het vorige topioc niet alles gelezen alleen wat bij mij zou kunnen gebueren dus ik snap even niet waar elehna is. is ze bij stefan en vladimir

Vladimir
    'Am auzit cu ochii mei,' grinnik ik in het Roemeens. Ik heb mijn ogen dicht hoor. Ik had ze ook dicht, en ik zou ze niet open doen voordat Elena was aangekleed.

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 13:26 ]

ehm vraagje renesmee. Je moeder ligt in de keuken op de grond en jake rook het niet en nessie ook niet:P]

[Mijn huiswerk is klaar *klein vreugdedansje*]
    [Leah]
    Ik liep terug naar het Cullenhuis. Er moesten toch ergens nog kleren van mij liggen? Uiteindelijk vond ik wat ik zocht en veranderde terug. Niet veel later kwam ik terug in mensengedaante. Ik ging naar de keuken, honger overviel me. Daar trof ik Bella aan, ze lag op de grond.
    "Bella!" zei ik quasi geschokt.

Ex astris, sciencia

bella
    Ik hoorde gerommel in een reflec (hoe schrijf je da)wou ik mijn oren dicht doen watn het klonk te hard. 'BElla'schreeuwde de stem. Door die harde egluiden werd ik in een lang smal donker gat meegezogen

Thuis gooide ik zoveel kleren als ik kon vinden in mijn sporttas. Ik had zo het gevoel dat ik aan een set kleren niet genoeg zou gaan hebben. Ik besloot als mens terug te gaan. Als wolf was comuniseren niet zo gemakkelijk als mens. -Jake-