• Hier ga je zegmaar IC (In Character). Je moet je gedragen zoals die persoon, je moet praten als die persoon en doen zoals die persoon. Als je zegt:

Goh, lekker weertje hier in Noord-Holland.

Dan moet je haakjes --> [] gebruiken. Dan weten we wanneer je OOC (Out Of Character) bent. Als je IC bent, dan zonder haakjes.

Bij vragen/opmerkingen of een korte samenvatting omdat je het niet meer begrijpt kun je terecht bij de admin van deze RPG Jirachi of bij de onderadmin van deze RPG Caine.

Veel plezier!

---

LIJST:

Renesmee = Jirachi
    Chelsea = Jirachi
    Jane = Caine 3de x
    Esmé = LittleTear
    Rosalie = Basecca
    Bella = MisPattinson
    Alice = LoveOfHate
    Leah = Bronte
    Emily = Leave
    Claire = Ingeling
    Kate = RoseLynn
    Huilen = Huilen
    Didyme = LittleTear
    Heidi = The Direction
    Zafrina = BellAnn
    Lucy = xBelieveIt
    Rachel = Leave 3de x

Vladimir = Jirachi 3de x
    Carlisle = Caine
    Jacob = TheDirection
    Embry = LostPromises
    Seth = Schneider
    Liam = Abernathy
    Alec = Abernathy
    Fred = kiara2
    Jasper = Fenix
    Edward = Huilen
    Emmett = JokerAndMe
    Paul = Melodies

Verzonnen.
    suicidal - Penelope.
    Leave - Elena
    LoveOfHate - Lynn.
    Fenix - Hazel.
    vbhgjv - Alyssa.
    Melodies - Sable en Melody.
    GoldStone - Charlie.
    Sammiejlove – Jennifer.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 11:48 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

[alice komt zo ik hebh aar bijgpt ahhha]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Aangekomen bij het huis van de Cullens leg ik mijn tas direct op de logeer kamer waar ik overnacht. Nu nog opzoek naar Didyme om mijn excuses aan te bieden... -Jake-

Elena
    Ik glimlach flauw, en haal mijn schouders op. ''Doe wat je niet laten kunt. Jongens blijven jongens.'' Grinnik ik hoofdschuddend, terwijl ik nog even sokken uit mijn laatje pak en mijn mijn handdoek naast me neer leg.

Feel the fire, but do not succumb to it.

bella
    heel langzaam voelde ik de druk van het gat minder worden. Het zwart werd grijs. IK was opgelucht. Ondanks dat er vage geluiden kwamen. Ik hoorde Jake. Waar was ik gevallen. In de keuken of niet volgens mij wel

bella
    Langzaam knipperde ik mijn ogen.IK hoorde in de woonkamer geritsel. 'Hallo Jake?'' vroeg ik vragend.

Vladimir
    Ik lachte. 'Nee, ik heb niets te zien, jij hebt je privacy nodig,' grinnikte ik.

Renesmee
    Eenmaal op de bank lag ik te slapen, en ik had geen idee wat er om me heen gebeurde, raar genoeg.

Elena
    Ik haalde mijn schouders opnieuw op, en trok eerst ondergoed aan, en daarover mijn shorts. Bedenkelijk staarde ik naar het shirt dat ik had gekozen. Het paste er toch niet erg bij, dus liep ik terug naar mijn kast om een ander shirt te pakken.

bella
    Langzaam en voorzichtig kwaqm ik overeind. Toen ik eenmaal stond struikelde ik en lag weer op de grond. Ik voelde me weer moe worden. Nog net voor ik weer het gat in ging kon ik nog iets roepn. 'Help me' daarna werd ik weer meegetrokken

MisPattinson schreef:
    bella
    Langzaam en voorzichtig kwaqm ik overeind. Toen ik eenmaal stond struikelde ik en lag weer op de grond. Ik voelde me weer moe worden. Nog net voor ik weer het gat in ging kon ik nog iets roepn. 'Help me' daarna werd ik weer meegetrokken

[Je weet dat vampiers niet kunnen slapen hé.]

Jirachi schreef:
    (...)
    [Je weet dat vampiers niet kunnen slapen hé.]

ja maar er is iets aan de hand met haar en ze valt van de emotie van alkles viel ze flauw ofzo ahahah

Vladimir
    'Als ik een mens was, was ik nu in slaap gevallen,' grinnikte ik. Ik had nog steeds mijn ogen dicht.

MisPattinson schreef:
    (...)
    ja maar er is iets aan de hand met haar en ze valt van de emotie van alkles viel ze flauw ofzo ahahah

[Kan niet xD. Flauwvallen/bewusteloosheid is een andere vorm van slapen. :P]

[Ik ben weer terug en dus ook Stefan Didyme en Esmé (a)]

I'm finally back, Finally after a Year break

Elena
    Ik lach zachtjes, en schud mijn hoofd even. ''Je mentre de vürsé di mon taple-ce fe sca mon da , Vladimir.'' Grinnikte ik hoofdschuddend terwijl ik diverse truitjes bekeek. Maar ze pasten niet bij mijn lichte shorts. Je laat me bijna denken dat ik te lelijk ben om naar te kijken, Vladimir.

Bella
    VErdomme. Jake had me niet gehoord Renesmee niet. Zo kon het niet langer doorgaan. Leah was er maar is weggegaan. VOnd ze me niet aardig omdat ik het meisje bijna vermoord had. Ze had me wel kunnen redden?? tog. Nu hoopte ik dat er iemand in de keuken moest zijn . een hongerig iemand odf alice of esmé die moest poetsen