• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    BEARD schreef:
    Omdat ik een Belieber is. OLOLOLOL.

    dat moet ben zijn. een typfout weetjewel.


    Life is a beautiful struggle

    Swagtastic schreef:
    (...)
    dat moet ben zijn. een typfout weetjewel.

    Mag ik het niet grappig vinden, mevrouwtje Zuurpruim?


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wtf? Hij is eng.


    Food.

    BEARD schreef:
    (...)
    Mag ik het niet grappig vinden, mevrouwtje Zuurpruim?

    hoeso nou weer zuurpruim? like ik kan er niet tegen als mensen meteen zo aanvallend gaan doen tegenover anderen, en het is altijd hale die word aangevallen als ze haar mening geeft, en dan heb ik het niet over jou, ofso, maar wel over anderen. en ik wil helemaal niet als een zuurpruim overkomen, ofso, en ik heb ook geen zin in ruzie.


    Life is a beautiful struggle

    Dat kind gaat echt steeds meer de verkeerde kant op, wat zal het volgende zijn, one-night stands met hyperactieve fans? (cat)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Lickilicky schreef:
    Dat kind gaat echt steeds meer de verkeerde kant op, wat zal het volgende zijn, one-night stands met hyperactieve fans? (cat)

    Zodat hij vader wordt van weetikhoeveel kinderen en dan mag abortus ineens wel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    BEARD schreef:
    (...)
    Zodat hij vader wordt van weetikhoeveel kinderen en dan mag abortus ineens wel.


    Lol ja, dat zou echt wel de grootste fail ooit zijn (':. En dan doen alsof hij het nooit gezegd heeft.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Swagtastic schreef:
    (...)
    hoeso nou weer zuurpruim? like ik kan er niet tegen als mensen meteen zo aanvallend gaan doen tegenover anderen, en het is altijd hale die word aangevallen als ze haar mening geeft, en dan heb ik het niet over jou, ofso, maar wel over anderen. en ik wil helemaal niet als een zuurpruim overkomen, ofso, en ik heb ook geen zin in ruzie.


    Danke dat je voor me opkomt.

    Nog een bewijs waarom ik dat ventje niet mag(cat)
    Laten we eens Pedobear op hem afsturen (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Octavia schreef:
    Nog een bewijs waarom ik dat ventje niet mag(cat)
    Laten we eens Pedobear op hem afsturen (:



    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Woorden worden zovaak verdraait.
    I don't believe this


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    BEARD schreef:
    Why the fuck staat hij op de cover van the Rolling Stone? Ik verbrand al mijn oude Rolling Stones, bij deze. (joehoe)
    En ja. Everything happens for a reason, but rape? Laten we Bieber even verkrachten door twintig negers, kijken of ie dan nog zo piept.
    (joehoe)

    HAHAHAHHA. Omydevil, GENIUS.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou hem wel eens willen abortussen kijken of hij dan anders piept -.-

    Alles gebeurd met een reden -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat hij zo één van die mensen is die er heilig is van overtuigd dat het - van bepaalden - de 'eigen schuld' is dat ze verkracht zijn: ze gedragen zich sletterig en daardoor 'vragen' er erom. Of anders zijn zijn woorden gewoon verdraaid. Je moet lang niet alles geloven wat er in de boekjes staat.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Lickilicky schreef:
    (...)


    -out-


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.