• Misschien is dit weer iets zwaar origineels, maar het leek mij wel leuk om een Hogwarts/Harry Potter topic te maken. Het leek mij leuk om zeg maar deze topic te doen met zelfbedachte personages. De personages die al in de boeken/films voorkomen, bestaan zeg maar wel al, maar die zijn niet het belangrijkste. Ik wil het graag met 5 personen per afdeling doen, want anders wordt het best wel veel en dan heb je per afdeling best veel mensen, dus ben er zo snel mogelijk bij! Dus maak een personage, kan familie zijn van, en doe het zo snel mogelijk. Zet dit in de beschrijving van je personage.

    Naam:
    Bijnaam/roepnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Verjaardag:
    Status:
    Afdeling:
    Schooljaar (1t/m7):
    Blood (half, mud, pure):
    Beste vak:
    Slechtste vak:
    Huisdier:
    Familie:
    Uiterlijk + foto:
    Innerlijk:
    Extra:


    Gryffindor.
    Slytherin.
    Alessia Britt Malfoy - misspaynex
    Misery Abony Wall - SkyFall

    Hufflepuff.
    Ravenclaw.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 22:26 ]


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Naam: Alessia Britt Malfoy
    Bijnaam/roepnaam: Alessia, Ales
    Leeftijd: 16 jaar, op dit moment
    Geslacht: Vrouw
    Verjaardag: 14 mei
    Status: Single, crush op een Gryffindor
    Afdeling: Slytherin
    Schooljaar (1t/m7): Schooljaar 6
    Blood (half, mud, pure): Pureblood
    Beste vak: Potions, Transfiguration, Defence Against the Dark Arts
    Slechtste vak: History of Magic
    Huisdier:


    Alessia heeft een wit/grijs katje met de naam Heaven.
    Familie: Alessia is de tweelingzus van Draco Malfoy, ookal zou je dat niet zeggen, omdat ze totaal niet op elkaar lijken. Dus haar ouders zijn Lucius Malfoy en Narcissa Malfoy, waar ze ook totaal niet op lijkt.
    Uiterlijk + foto:


    Innerlijk: Totaal het tegenovergesteld van Draco. Alessia is een lief, zachtaardig meisje. Maar als ze je niet mag, mag ze je niet en kan ze heel gemeen uit de hoek komen. Ze kan het niet zo goed met haar tweelingbroer vinden, maar één kwaad woord over hem en je weet niet hoe snel je weg moet zijn. Draco heeft een afkeer voor iedereen die niet in Slytherin zit, Alessia juist niet, voor haar maakt het niet uit in welke afdeling je zit, als je maar aardig bent. Ook heeft ze een oogje op een jongen uit Gryffindor.
    Extra: Draco schept altijd op over hoe goed hij is in alles en vooral in Quidditch en hoe slecht zijn zus is. Maar Alessia zit wel mooi in het Slytherin Quidditch team als Seeker.

    Sorry guys, maar de links voor de foto's zijn denk ik te lang, dus moet je maar even op de link klikken als je het wil zien.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:12 ]


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Naam: Misery Abony Wall
    Bijnaam/roepnaam: Misery
    Leeftijd: 16
    Geslacht: vrouw
    Verjaardag: 9 juli
    Status: single
    Afdeling: Slytherin
    Schooljaar (1t/m7): 6
    Blood (half, mud, pure): Pure
    Beste vak: verweer tegen de zwartekunsten, toverdranken, waarzeggerij
    Slechtste vak: leer der oude runen en voorspellend rekenen
    Huisdier:

    Ze heeft een klein zwart katje, met de naam Amusing.
    Familie: Ze is eenigstkind van ouders die beide in slytherin hebben gezeten, haar ouders zijn trots op haar en ze is ook erg verwend en rijk.
    Uiterlijk + foto:

    Ze heeft bijna wit haar, het is van nature golvend en tot haar schouders. Ze heeft daarbij warme bruine ogen en ze is slank. Ze is 1.68 lang en draagt veel stoere spijkerbroeken met shirtjes of leuke jurkes. Ze is dol op haar all-stars.
    Innerlijk: Misery is géén aardig meisje, ze is gauw op haar tenen getrapt en staat nooit met haar mond vol tanden, ze is erg zeker van haar zaak en kan er niet tegen als mensen (vooral haar vriendinnen) niet achter haar staan, echt arrogant is ze niet maar er zit altijd een snauwend/bot toontje in haar stem en haar ogen kunnen soms heel afkeurend staan. Ze kan soms echt de bitch uithangen, ze is dol op roddelen en vechten en mensen die bang voor haar zijn. Ze is altijd wel wat aardiger tegen haar vriendinnen, niet als die zo zelfstandig zijn dat ze tegen haar in durven gaan.
    Extra: ze zit in het zwerkbal team als jager, en is erg populair op school, de meeste mensen zijn bang voor haar.


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Misschien is dit weer iets zwaar origineels, maar het leek mij wel leuk om een Hogwarts/Harry Potter topic te maken.


    Ehm.. ik wil niet lullig zijn, maar er zijn hier op Quizlet al miljoenen Hogwarts/Harry Potter roleplay's. Deze is dus precies hetzelfde en totáál niet origineel.

    Blanche schreef:
    (...)

    Ehm.. ik wil niet lullig zijn, maar er zijn hier op Quizlet al miljoenen Hogwarts/Harry Potter roleplay's. Deze is dus precies hetzelfde en totáál niet origineel.


    Sorry, ik wil ook weer niet lullig zijn, maar zoiets heet sarcasme. Dus, ik weet dat het niet origineel is.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    misspaynex schreef:
    (...)

    Sorry, ik wil ook weer niet lullig zijn, maar zoiets heet sarcasme. Dus, ik weet dat het niet origineel is.


    Okey, ik ben zelf vaak sarcastisch, maar dit kan ik op geen enkele manier sarcastisch opvatten.. En als je weet dat het niet origineel is, hoef je het topic niet aan te maken, want dan ben je gewoon kansloos bezig.
    Sorry voor mijn mening.