• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Hale schreef:
    Hoe toch op.

    Zo bedoelt hij het helemaal niet.

    Ohja, daar heb je jou ook weer.

    Hoe bedoelt hij het dan? Heb ik een cryptische boodschap over het hoofd gezien?


    ars moriendi

    Stop fighting people!


    Happy Birthday my Potter!

    Boomshanka schreef:
    (...)

    Misschien is er op dat moment geen reden te bekenkten maar ik ben er van overtuigd dat alles met een reden gebeurt.
    Zo'n meisje zou bijvoorbeeld veel sterker kunnen zijn later...

    Of zelfmoord plegen omdat ze er niet mee kan leven.
    Ik zou je vertellen wat de reden is, die gore klootzakken kunnen niet van een vrouw afblijven dus pakken ze maar wat ze denken dat van hun is. Die mensen hebben geen greintje medeleven of menselijk. Het zijn monsters!
    Dat is de reden, niet een of ander hoger doel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jezus christus, al die beliebers moeten echt op kútten want het wordt nu echt irritant, altijd maar Bieber verdedigen.
    Zie alsjeblieft in dat dit niet goed is maar dit echt heel erg slecht is, straks zegt hij ook nog dat het goed is om te verkrachten.
    Oh wait, Ik heb hier een Kurt Cobain quote.

    -"Rape is one of the most terrible crime on earth. The problem with groups who deal with rape is that they try to educate woman about how to defend themselves What really needs to be done is to teach man not to rape, to go to the source and start there."

    Abortie is wel goed bij een verkrachting, en denken jullie nu echt dat je als je een dag geleden verkracht bent, je naar de winkel kan gaan voor een morning-after-pil.
    Nee, dat kan je niet, ik ga nu heel open zijn.
    Ik ben verkracht vroeger en ik haat Bieber echt, nog meer als eerst.

    Dat ze hem maar in een kliniek voor downers (sorry voor degene die iemand met dat kennen/in hun familie hebben) mogen zetten.
    Want daar hoort ie.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    Jezus christus, al die beliebers moeten echt op kútten want het wordt nu echt irritant, altijd maar Bieber verdedigen.
    Zie alsjeblieft in dat dit niet goed is maar dit echt heel erg slecht is, straks zegt hij ook nog dat het goed is om te verkrachten.
    Oh wait, Ik heb hier een Kurt Cobain quote.

    -"Rape is one of the most terrible crime on earth. The problem with groups who deal with rape is that they try to educate woman about how to defend themselves What really needs to be done is to teach man not to rape, to go to the source and start there."

    Abortie is wel goed bij een verkrachting, en denken jullie nu echt dat je als je een dag geleden verkracht bent, je naar de winkel kan gaan voor een morning-after-pil.
    Nee, dat kan je niet, ik ga nu heel open zijn.
    Ik ben verkracht vroeger en ik haat Bieber echt, nog meer als eerst.

    Dat ze hem maar in een kliniek voor downers (sorry voor degene die iemand met dat kennen/in hun familie hebben) mogen zetten.
    Want daar hoort ie.


    Respectloos. Ronduit respectloos.


    To infinity and beyond •

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Respectloos. Ronduit respectloos.

    Dan ben ik maar respectloos, dat maakt me nu even niets meer uit.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Insouciance schreef:
    (...)
    Dan ben ik maar respectloos, dat maakt me nu even niets meer uit.


    Dat blijkt..


    To infinity and beyond •

    Dat is niet zo slim van Bieber om te zeggen.


    Life is hard and then we die

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dat blijkt..

    Ik heb zelf niets tegen mensen met down, heb zelf een beperking maar echt.
    Dat hij dat maar krijgt, sorry maar het is respectloos wat hij zegt.
    Wat hij zegt kan niet! dat is spelen met emoties van anderen, ik ben verkracht oke.
    Heel veel emoties komen los als iemand zulke harteloze dingen zegt.
    HET KAN GEWOON NIET!


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    AnkeMalfoy schreef:
    WTF, ik haatte Bieber al, nu nog meer(N)

    Insouciance schreef:
    (...)
    Ik heb zelf niets tegen mensen met down, heb zelf een beperking maar echt.
    Dat hij dat maar krijgt, sorry maar het is respectloos wat hij zegt.
    Wat hij zegt kan niet! dat is spelen met emoties van anderen, ik ben verkracht oke.
    Heel veel emoties komen los als iemand zulke harteloze dingen zegt.
    HET KAN GEWOON NIET!


    Maar toch.. Je beledigd mensen wel, en hard ook. Hij heeft dat zo niet gezegd, niemand is zó harteloos.


    To infinity and beyond •

    Dray schreef:
    Oké, ik ga uit dit topic weg, voor ik mijn kalmte verlies.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Please, oh please, sluit dit topic. I will be só thankful.


    We accept the love we think we deserve.

    Als Selena zou worden verkracht door een ouwe viezerik van 70 zie ik hem dat kind ook gwn weghalen

    Damn, thanks Justin ...


    I love you Tim