• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Die gast is zo ontzettend falend.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:46 ]


    wth.

    Onee lmao


    Stop trying to control everything and just let go.

    Oké, dat is best wel.. erg? :| - En dat voor een gelovige.. Damn, die jongen gaat snel achteruit zeg.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:41 ]


    Forever.

    WTF, ik haatte Bieber al, nu nog meer(N)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Ik ben een belieber,maar dit gaat te ver


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Verkrachting is pijnlijk, een inbreuk op je privacy en iets wat je als vrouw zijnde nooit vergeet. Trust me, als hij verkracht zou zijn zou hij heus wel wat anders zingen!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oke.


    -

    Oké, ik ga uit dit topic weg, voor ik mijn kalmte verlies.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Als hij dat echt gezegd heeft, klootzak!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Idioot.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hij is 16 (17?)c'mon, hij moet zich bezig houden met computerspelletjes, niet met serieuze zaken als een abortus.;o


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Dé mongool!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb moeite met me kalm te houden op dit moment.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wanneer hij een vrouw wordt en oud genoeg is dat het bij hem gebeurd, dan moet hij het maar nog een keer zeggen.


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Advena schreef:
    Hij is 16 (17?)c'mon, hij moet zich bezig houden met computerspelletjes, niet met serieuze zaken als een abortus.;o

    Met computerspelletjes? Nawh, als alle jongens van zeventien alleen met computerspelletjes bezig waren zou de wereld er maar grijs uit zien. Maar in dit geval ben ik het met je eens. (krul)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.