• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    dit soort topics over jb th whatever eindigen altijd in vechten :S

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 20:36 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    O jezus mensen!!!!! iedereen heeft een eigen mening! dat nou ff zijn mening deal with it!!!!!!!!! door jullie geruzie verander dat teks in dat tijdschift& zijn mening heus niet hoor!
    kijk ik weet niet hoe het is om verkracht te worden, sorry! maar ik denk niet dat ik dat een een aborus ga nemen dan, maar dat weet ik niet! als het gebeurt zie ik het dan wel. en mensjes onthoud: je word niet elke keer als je het onveilig doet zwanger!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    bieberpower schreef:
    O jezus mensen!!!!! iedereen heeft een eigen mening! dat nou ff zijn mening deal with it!!!!!!!!! door jullie geruzie verander dat teks in dat tijdschift& zijn mening heus niet hoor!
    kijk ik weet niet hoe het is om verkracht te worden, sorry! maar ik denk niet dat ik dat een een aborus ga nemen dan, maar dat weet ik niet! als het gebeurt zie ik het dan wel. en mensjes onthoud: je word niet elke keer als je het onveilig doet zwanger!

    Dat hij z'n mening geeft betekent niet dat wij dat niet mogen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Advena schreef:
    Hij is 16 (17?)c'mon, hij moet zich bezig houden met computerspelletjes, niet met serieuze zaken als een abortus.;o


    nee, want op die leeftijd als jongens hoor je aan je toekomst te denken, en als je een relatie hebt die mogelijkheid overwegen. trust me, ik ben nog geen 16 en heb daar al meerdere serieuze gesprekken over gehad met mijn vriend. oke, hij is nu n jaartje ouder dan bieber, maar wtf?! omdat hij 'n babyface heeft en populair is bij bakvisjes maakt dat niet goed. wtf kerel.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dat is net zoiets als zeggen dat de meisjes het hebben uitgelokt, wtf is zijn probleem, seriously. *Angry face*


    I knew it, from the moment our eyes met. It was meant to be, just you and me.

    Meddows schreef:
    (...)
    Ohja, daar heb je jou ook weer.

    Hoe bedoelt hij het dan? Heb ik een cryptische boodschap over het hoofd gezien?
    .

    Om mee te beginnen heeft dat tijdschrift dat hele kut interview verdraaid. Alles wat justin heeft gezegd is zo gedraaid dat het er negatief uitkomt zegmaar.

    Ik moet nog uitzoeken hoe en wat en dan post ik het hier.

    Dit is echt belachelijk! "Everything happens for a reason", ja hoor. Ik vind het gewoon nergens op slaan. En iedereen die gilt; "Oh, maar dat heeft hij helemaal niet gezegd, dat weet ik." Je kent die gast niet?
    Natuurlijk kan het zijn dat het tijdschrift zijn woorden verdraaid hebben, maar dat weet je nooit zeker hea? Er zijn genoeg mensen, zoals de zwaar gelovigen, die tegen abortus zijn, dus waarom zou Bieber daar niet bijhoren? En over al die mensen hoor je geen woord hier.

    Ik ben het er wel mee eens dat over elk klein dingetje dat Bieber doet ophef wordt gemaakt. En niet alleen de negatieve, maar ook de positieve dingen. I mean, come on! Hij glimlacht een keer, of doet iets liefs en de fans blazen het op alsof hij de wereld heeft gered. En andersom ook. Doet hij een keer iets niet goed, zoals dit, dan doen de niet-fans alsof hij een zware crimineel is.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 7:38 ]

    C18 schreef:
    'Everything happens for a reason.'

    Mooie rechtvaardiging om z'n smoel een paar meppen te mogen geven
    (bloos)


    oeh~...ikke meedoen?(flower)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben het niet met hem eens, maar als dit zijn mening is, moet iedereen die toch respecteren, we moeten toch ook de mening van haters respecteren. & ik weet al niet of ik moet geloven of hij echt zoiets gezegd heeft, want zo'n roddelblad is niet echt een betrouwbare bron.


    Save me from myself.

    Finnick schreef:
    Idioot.


    Where there is a sea there are pirates...

    Moet hij stoer zijn op die foto?

    Everything happens for a reason?
    Wrong!

    Everything happens because ponies :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Everything happens for a reason?
    Wrong!

    Everything happens because ponies :Y)

    Oh, you and your ponies!


    ars moriendi

    Snivellus schreef:
    Trust me, als hij verkracht zou zijn zou hij heus wel wat anders zingen!

    Mss wat beter...

    Pfff, zielig ventje, altijd al geweest...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    aria4dreams schreef:
    wanneer hij een vrouw wordt en oud genoeg is dat het bij hem gebeurd, dan moet hij het maar nog een keer zeggen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.