• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Finnick schreef:
    Idioot.


    And in that moment, we were infinite.

    Meddows schreef:
    (...)
    Oh krijgen we dat argument weer. :') Dudie ik las dit, vond het dieptriest en maakte er een topic over. Dat had ik ook gedaan als een of andere andere beroemdheid dat had gezegd. Krijg je weer dat zielige "oh boehoe jullie maken allemaal Bieber zwart" -gezanik. x) Anyways, whatever.



    Het is wel zo. (': Al zou Johnny Depp dit zeggen, had je er niet zo erg op gereageerd hoor. Maar dat mag je van mij ook ontkennen hoor! :'D


    To infinity and beyond •

    Meddows schreef:
    (...)
    Oh krijgen we dat argument weer. :') Dudie ik las dit, vond het dieptriest en maakte er een topic over. Dat had ik ook gedaan als een of andere andere beroemdheid dat had gezegd. Krijg je weer dat zielige "oh boehoe jullie maken allemaal Bieber zwart" -gezanik. x) Anyways, whatever.



    Whahahaha dat plaatje xD


    Happy Birthday my Potter!

    Hij is echt een vieze vuile (...) als hij dat echt heeft gezegt. Als hij ooit verkracht word piept hij vast wel anders, vieze vuile (...)

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Het is wel zo. (': Al zou Johnny Depp dit zeggen, had je er niet zo erg op gereageerd hoor. Maar dat mag je van mij ook ontkennen hoor! :'D

    Lol, toen het NL Elftal zaten te kutten in Brazilie vond ik dat ook achterlijk en volgensmij heb ik daar toen ook een topic over gemaakt. And I simply love those guys. _O_ Toen hun dat hadden gedaan vond ik dat echter een domme actie, en die noem ik dan toch ook?

    Maargoed deze discussie gaat niet echt ergens heen want blijkbaar mag je alles zeggen wat je wilt, maar zodra het over dat joch gaat maak je hem meteen zwart, ben je jaloers etc. As if he's a God. Misschien is dat wel een reden dat ik hem niet zo mag, omdat hij zoveel fans heeft die zo achterlijk reageren op dit soort dingen.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:21 ]


    ars moriendi

    Ik zou het niet graag doen, maar als ik zwanger zou zijn van een verkrachter zou ik toch wel abortus willen plegen.

    Agreed, let's rape Bieber.


    i put the fun in funeral

    Litwick schreef:
    (...)

    Of helemaal in kunnen storten en zelfmoord plegen. We zijn nog altijd verantwoordelijk voor onze eigen daden. Je word niet verkracht met een rede, maar omdat een of andere geile idioot je dat aan wilt doen.

    Inderdaad.
    Verkrachten is ongeveer het laagste van het laagste. Misbruik maken van iemand die minder sterk is dan jij voor je eigen plezier en bovendien iets wegnemen van die persoon wat nooit of te nimmer vervangen kan worden.
    Veel meisjes gaan daaraan kapot, eerder dan 'er sterker van te worden'.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 19:22 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dray schreef:
    Oké, ik ga uit dit topic weg, voor ik mijn kalmte verlies.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Meddows schreef:
    (...)
    Lol, toen het NL Elftal zaten te kutten in Brazilie vond ik dat ook achterlijk en volgensmij heb ik daar toen ook een topic over gemaakt. And I simply love those guys. _O_ Toen hun dat hadden gedaan vond ik dat echter een domme actie, en die noem ik dan toch ook?

    Maargoed deze discussie gaat niet echt ergens heen want blijkbaar mag je alles zeggen wat je wilt, maar zodra het over dat joch gaat maak je hem meteen zwart, ben je jaloers etc. As if he's a God. Misschien is dat wel een reden dat ik hem niet zo mag, omdat hij zoveel fans heeft die zo achterlijk reageren op dit soort dingen.


    Weet je wat het is. Ik ben geen die-hard 'belieber', alle behalve. Maar ik word er gewoon een beetje gek van, van iedereen die zo over Bieber lult en al die topics opent. Snap je dat of niet?


    To infinity and beyond •



    kon het niet laten.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Weet je wat het is. Ik ben geen die-hard 'belieber', alle behalve. Maar ik word er gewoon een beetje gek van, van iedereen die zo over Bieber lult en al die topics opent. Snap je dat of niet?

    Gekker nog dan van al die topics die over hem gaan waarin hij een keertje een knipoog geeft en half Q klaarkomt? Want daar word ik persoonlijk een beetje gek van. Snap je dat of niet?


    ars moriendi

    Ninetales schreef:
    Ik heb moeite met me kalm te houden op dit moment.


    Behind the laughter it actually means something.

    Meddows schreef:
    (...)
    Gekker nog dan van al die topics die over hem gaan waarin hij een keertje een knipoog geeft en half Q klaarkomt? Want daar word ik persoonlijk een beetje gek van. Snap je dat of niet?


    WHAHAHAHHA -out-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Meddows schreef:
    (...)
    Gekker nog dan van al die topics die over hem gaan waarin hij een keertje een knipoog geeft en half Q klaarkomt? Want daar word ik persoonlijk een beetje gek van. Snap je dat of niet?


    Dat vind ik ook zwaar kansloos. Dat geef ik toe, want daar erger ik me zelf ook aan. Maar toch, ALS er een keer een normaal topic over hem wordt geopend krijg je direct alleen maar haat & dat irriteert me. En dan krijg je ook op dit soort topics haat.


    To infinity and beyond •

    Hoe toch op.

    Zo bedoelt hij het helemaal niet.