• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Yoseob schreef:
    (...)en wie zegt van niet?
    OT:
    Hij is jong en heeft nog geen balle verstand van dat soort zaken. Hij had nooit zo'n vraag mogen krijgen.



    Ik zeg niet dat hij dat niet heeft gezegd. Maar in sommige bladen worden gewoon wat dingen verdraaid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap zijn punt wel, alleen het komt er hier een beetje klote uit.
    Maar onthou wel : Magazines verdraaien altijd je woorden!
    Wie weet heeft hij het wel heel anders gezegd.


    I'm a belieber.

    queenoffaith schreef:
    Ik snap zijn punt wel, alleen het komt er hier een beetje klote uit.
    Maar onthou wel : Magazines verdraaien altijd je woorden!
    Wie weet heeft hij het wel heel anders gezegd.



    Ik veracht Bieber met heel mijn hart. Maar dit is wel waar, de woorden zijn gewoon verdraaid.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:17 ]


    Not all those who wander are lost.

    queenoffaith schreef:
    Ik snap zijn punt wel, alleen het komt er hier een beetje klote uit.
    Maar onthou wel : Magazines verdraaien altijd je woorden!
    Wie weet heeft hij het wel heel anders gezegd.

    Wat bedoelt hij dan?
    Zo als ik het lees, verkrachten gebeurt met een reden, dus is het niet echt erg.
    En ze verdraaien niet altijd. Wie weet heeft hij het zo gezegd, wie weet misschien niet. Maar als hij het niet gezegd heeft, waarom hoor je dan geen ontkenning van zijn kant?

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    'En wat kom jij aangeven?'
    'Ik ben verkracht.'
    'Ach, boeien. Alles gebeurt voor een reden. En nu opzouten.'


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    'En wat kom jij aangeven?'
    'Ik ben verkracht.'
    'Ach, boeien. Alles gebeurt voor een reden. En nu opzouten.'


    +1

    Het is sowieso kut dat mensen die bij de politie je niet geloven totdat er iets gebeurt --'


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Snivellus schreef:
    Verkrachting is pijnlijk, een inbreuk op je privacy en iets wat je als vrouw zijnde nooit vergeet. Trust me, als hij verkracht zou zijn zou hij heus wel wat anders zingen!

    serieus, voor hem (als jongen) zou dat nog niet hetzelfde zijn...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Padalecki schreef:
    'En wat kom jij aangeven?'
    'Ik ben verkracht.'
    'Ach, boeien. Alles gebeurt voor een reden. En nu opzouten.'


    Stel je voor. o.O

    on-topic: Hij is natuurlijk gelovig dus hij heeft niks met abortus. Fine, got that. Maar dat hij zegt dat verkrachting voor een reden gebeurd.. ik weet niet hoor. Het lijkt me sowieso vrij onlogisch dat iemand dat zegt, en al helemaal iemand met 12 miljoen fans tegen een wereldbekend tijdschrift. Ik denk dat je dat met een héle grote korrel zout moet nemen. Gerust een vaatje.


    It's time to be happy again.

    Oh my, stel je voor als Selena zwanger raakt. Dan is abortus zeker opeens wel goed.


    It's time to be happy again.

    Abortus vind ik sowieso vreselijk, maar stel dat je bent verkracht?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Directioner schreef:
    Onee lmao


    Hope is only the love of life.

    Incubus schreef:
    Dit is echt belachelijk! "Everything happens for a reason", ja hoor. Ik vind het gewoon nergens op slaan. En iedereen die gilt; "Oh, maar dat heeft hij helemaal niet gezegd, dat weet ik." Je kent die gast niet?
    Natuurlijk kan het zijn dat het tijdschrift zijn woorden verdraaid hebben, maar dat weet je nooit zeker hea? Er zijn genoeg mensen, zoals de zwaar gelovigen, die tegen abortus zijn, dus waarom zou Bieber daar niet bijhoren? En over al die mensen hoor je geen woord hier.

    Ik ben het er wel mee eens dat over elk klein dingetje dat Bieber doet ophef wordt gemaakt. En niet alleen de negatieve, maar ook de positieve dingen. I mean, come on! Hij glimlacht een keer, of doet iets liefs en de fans blazen het op alsof hij de wereld heeft gered. En andersom ook. Doet hij een keer iets niet goed, zoals dit, dan doen de niet-fans alsof hij een zware crimineel is.


    dass.... eigenlijk wel waar...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Incubus schreef:
    Dit is echt belachelijk! "Everything happens for a reason", ja hoor. Ik vind het gewoon nergens op slaan. En iedereen die gilt; "Oh, maar dat heeft hij helemaal niet gezegd, dat weet ik." Je kent die gast niet?
    Natuurlijk kan het zijn dat het tijdschrift zijn woorden verdraaid hebben, maar dat weet je nooit zeker hea? Er zijn genoeg mensen, zoals de zwaar gelovigen, die tegen abortus zijn, dus waarom zou Bieber daar niet bijhoren? En over al die mensen hoor je geen woord hier.

    Ik ben het er wel mee eens dat over elk klein dingetje dat Bieber doet ophef wordt gemaakt. En niet alleen de negatieve, maar ook de positieve dingen. I mean, come on! Hij glimlacht een keer, of doet iets liefs en de fans blazen het op alsof hij de wereld heeft gered. En andersom ook. Doet hij een keer iets niet goed, zoals dit, dan doen de niet-fans alsof hij een zware crimineel is.


    dass.... eigenlijk wel waar...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    ik zal hem eens verkrachten met een reden.


    Owl you need is love.

    Incubus schreef:
    Dit is echt belachelijk! "Everything happens for a reason", ja hoor. Ik vind het gewoon nergens op slaan. En iedereen die gilt; "Oh, maar dat heeft hij helemaal niet gezegd, dat weet ik." Je kent die gast niet?
    Natuurlijk kan het zijn dat het tijdschrift zijn woorden verdraaid hebben, maar dat weet je nooit zeker hea? Er zijn genoeg mensen, zoals de zwaar gelovigen, die tegen abortus zijn, dus waarom zou Bieber daar niet bijhoren? En over al die mensen hoor je geen woord hier.

    Ik ben het er wel mee eens dat over elk klein dingetje dat Bieber doet ophef wordt gemaakt. En niet alleen de negatieve, maar ook de positieve dingen. I mean, come on! Hij glimlacht een keer, of doet iets liefs en de fans blazen het op alsof hij de wereld heeft gered. En andersom ook. Doet hij een keer iets niet goed, zoals dit, dan doen de niet-fans alsof hij een zware crimineel is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.