• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Oh my f-ing God.


    I was an angel living in the garden of evil

    Maiko schreef:
    Nou laat ik je uit de droom helpen. Ze hebben dat halve interview verdraait. Dat was al een lange tijd duidelijk. Bieber zou dit namelijk écht niet zeggen.


    Ohja, dat weet jij want hij is een echt goede vriend van jou. --''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.



    Als hij dat echt zei, is hij onder het te bereiken niveau van idiootheid gezakt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Weet je, die gozer spreekt zichzelf ook tegen ;l

    Als verkrachting gebeurd om een reden, oké, daar kan ik nog inkomen. Maar abortus is dan ook bedacht met een reden, namelijk om zulk soort mensen te helpen en dergelijke [:

    Dus eigenlijk spreekt ie zichzelf ene beetje tegen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn niet bestaande respect voor hem is gezakt dat een dieptepunt.


    Olive

    Mayfly schreef:
    Die gast is zo ontzettend falend.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Oké, laat iemand Justin verkrachten, eens zien of het dan nog voor een reden gebeurt.


    None but ourselves can free our minds.

    Wtf? Dat gebeurd voor een reden? Waar zat die met zijn gedachten toen hij dat zei:O


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    omfg. Dat ik vind da hij een eikel is, is ook gebeurd met een reden.


    Take me to wonderland

    Monkeyslut schreef:



    Als hij dat echt zei, is hij onder het te bereiken niveau van idiootheid gezakt.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Tendencies schreef:
    Oké, laat iemand Justin verkrachten, eens zien of het dan nog voor een reden gebeurt.

    Stiekem vond ik dit grappig. Miljoenen meisjes zullen maar al te blij zijn met het verkrachten van Justin..

    ik ben geen fan van hem maar heb NOOIT verwacht dat dt uit zijn mond zal rollen. het heeft niks met zijn leeftijd te maken maare ik bedoel: hallo!
    maar goed, zijn mening, veranderd vast als het met hem gebeurd


    -

    Wie zegt dat hij het zo precies heeft gezegd?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Wie zegt dat hij het zo precies heeft gezegd?
    en wie zegt van niet?
    OT:
    Hij is jong en heeft nog geen balle verstand van dat soort zaken. Hij had nooit zo'n vraag mogen krijgen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tragically schreef:
    Oké, ik ga uit dit topic weg, voor ik mijn kalmte verlies.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful