• Dan vertrekken we namelijk met de bus vanaf het Transferium naar Schiphol, wat iets meer is dan drie uur rijden. Dan nog drie uur op het vliegtuig wachten, twee uur vliegen, eenmaal geland weer drie uur in de bus, en dan begint een heel druk programma van gebouwen bezichtigen, workshops doen, een eigen workshop ontwerpen en (naar wat ik heb gehoord) heel veel feestjes, alcohol 'nd stuff.
    Wat ik ga doen? Op uitwisseling naar Barcelona <3 Ik kan echt niet wachten (:

    Voor de Toegevoegde Waarde des Nuttige Topics: wat voor interessants ga jij vanavond doen?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    oooh super gaaf! Hopelijk is het weer daar (veel) beter dan hier.
    Maar in ieder geval veel plezier!!

    En ik ga niet zo veel boeiends doen, moet vanavond werken om 12 (tot 1 ofzo) en dan weer vroeg opstaan om vanaf 8 uur te werken lol


    As travars

    Heeeeeel veel plezier! ;D

    Ik ga vanavond naar de bios; Johnny English. :Y)

    jaloers, neem me mee
    het is daar 23 graden :O

    veel plezier (flower)

    Ik ga vanavond feeesteeeen! XD En veel plezier hé n.n


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    Naar mijn vriendje (nerd)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Leuk! <3 have fun!
    Ik ben op excursie naar Rome geweest, afgelopen juni.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gaaf, veel plezier!

    Vanavond komt mijn vader thuis en gaan we hem ophalen ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mag ik mee? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ga vanavond een film kijken (joehoe)


    To love is to destroy.

    Is er nog een plekje over in de koffer?(cat)
    Ik ga vanavond niet veel doen zover ik weet, ik ga denk ik beginnen met mijn kamer leeg te ruimen.


    your eyes are like stars in the night.

    Naar de film!
    Alvast veel plezier! ;)


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Echt súper veel plezier. Een vriend van me gaat morgen op uitwisseling, lijkt me echt zo super vet. Ik heb nu al zin in volgend jaar :'D.
    Maar goed, vanavond ga ik met een vriendin afspreken (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.