• Ik dus had net training van volleybal en na de training praten we meestal nog even na in de kleedkamer. Maar vandaag moest ik wat sneller weg omdat ik nog meer te doen had (we fietsen samen). Dus ik vraag of we even iets sneller kunnen omdat ik nog wat te doen had. Dit herhaal ik drie keer. Maar nog steeds hoorden ze het niet omdat ze op hun mobiel bezig waren.
    Even later op de fiets zeg ik hier wat van. Gaan ze claimen dat ik helemaal niks zei. Ik had echt zoiets van: Memo aan de mensheid, het leven speelt zich niet alleen af op mobieltjes! Waren ze natuurlijk weer boos. Ik kan me daar soms zo aan ergeren.
    Hebben jullie ook nog kleine ergernissen gehad vandaag?


    The truth is out there.

    ik moet straf schrijven, ook een grote ergenis

    Oh ik heb dat ook zo vaak hoor, dat ik zelf op mijn mobiel bezig ben en dat ik dan een vraag niet hoor. Maar dat is andersom ook heel vaak zo. Ik erger me er niet aan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, dat is echt zo vreselijk irritant! Mijn vriend heeft dat ook soms.. Maar eerlijk, ik denk dat ik dat soms ook heb. En toch erger ik me eraan ;x
    Ik had een kleine ergernis toen ik bij mijn vriend was, maar dat was snel weer over

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:17 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    een ergenis? uh niet echt vandaag nee. alleen een stijve rug na een film op school


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Stonem schreef:
    Oh ik heb dat ook zo vaak hoor, dat ik zelf op mijn mobiel bezig ben en dat ik dan een vraag niet hoor. Maar dat is andersom ook heel vaak zo. Ik erger me er niet aan.


    Nee? Ik wel, ik vind het zo jammer dat je bijna nooit meer echt een normaal gesprek kan voeren zonder dat mensen met hun mobieltjes bezig zijn. Ik denk dat ik achtergebleven ben in de tijd. (: Ik vind het soms alleen nogal asociaal. Maarja iedereen iets anders!


    The truth is out there.

    Nymeria schreef:
    (...)

    Nee? Ik wel, ik vind het zo jammer dat je bijna nooit meer echt een normaal gesprek kan voeren zonder dat mensen met hun mobieltjes bezig zijn. Ik denk dat ik achtergebleven ben in de tijd. (: Ik vind het soms alleen nogal asociaal. Maarja iedereen iets anders!

    Oh ja, nou ik heb het niet constant hoor, maar gewoon soms, dus ik erger me er niet aan. Kijk, als het nou de hele tijd zou gebeuren, zou ik het wel irritant vinden ja.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:20 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ergenissen? Vandaag alleen aan iemand die zat te zeuren dat ze een kind echt dom vond en dat soort dingen. Terwijl dat meisje waarover ze praatte heel aardig was.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Ergenissen? Vandaag alleen aan iemand die zat te zeuren dat ze een kind echt dom vond en dat soort dingen. Terwijl dat meisje waarover ze praatte heel aardig was.


    Ja, dat heb ik ook wel eens. Dat is best vervelend.


    The truth is out there.

    Nymeria schreef:
    (...)

    Nee? Ik wel, ik vind het zo jammer dat je bijna nooit meer echt een normaal gesprek kan voeren zonder dat mensen met hun mobieltjes bezig zijn. Ik denk dat ik achtergebleven ben in de tijd. (: Ik vind het soms alleen nogal asociaal. Maarja iedereen iets anders!

    Daarom heb ik geen internet op mijn mobiel bijgekocht :]
    + dat ik dan letterlijk de hele dag achter dat fucking internet ga zitten.
    En woow, van chocomel en tia maria krijg ik 't warm.


    No growth of the heart is ever a waste

    iedereen in mn klas is altijd met hun blackberry bezig
    ik irriteer me er egt aan

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 20:35 ]

    C18 schreef:
    (...)
    Daarom heb ik geen internet op mijn mobiel bijgekocht :]
    + dat ik dan letterlijk de hele dag achter dat fucking internet ga zitten.
    En woow, van chocomel en tia maria krijg ik 't warm.


    Hahahha, wat verwacht je van tia maria?
    Ik vind het niet nodig om zo'n 'modern' mobieltje te hebben. Verspilling van geld. En bovenal je gaat de mensen om je heen dan meestal negeren. (ik zeg niet dat iedereen dit doet!) (:


    The truth is out there.

    Geen ergernissen (:

    Ik haat mobiele telefoons daarom in zekere zin. Ik zat een keer in de bus , en in plaats van te praten waren twee meisjes aan het pingen !
    Tell me what's wrong with society D: ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Pastrana schreef:
    Geen ergernissen (:

    Ik haat mobiele telefoons daarom in zekere zin. Ik zat een keer in de bus , en in plaats van te praten waren twee meisjes aan het pingen !
    Tell me what's wrong with society D: ?


    Zo denk ik er dus ook over! Nog even en je kan met niemand meer een gewoon gesprek voeren!


    The truth is out there.