• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Ja, alles gebeurt voor een reden, maar moet die reden mer se je hele leven gaan bepalen? (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    AnkeMalfoy schreef:
    WTF, ik haatte Bieber al, nu nog meer(N)

    Ik hoop dat iemand Justin Bieber verkracht. En dit meen ik. Misselijk vreselijk ventje. Idiooooooot. Belachelijke opmerking.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:46 ]


    Here & Now

    Whut-the-fuck?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Misschien bedoeld hij dat dat kind op de wereld komt voor een reden.

    Advena schreef:
    Hij is 16 (17?)c'mon, hij moet zich bezig houden met computerspelletjes, niet met serieuze zaken als een abortus.;o


    Ik had ook eens zo'n soort interview gezien, daar vroegen ze dat gewoon aan hem.

    OT:

    Waarom zijn mensen zo ontzettend zielig in dit topic?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2011 - 18:47 ]


    Smile and live.

    Hale schreef:
    Misschien bedoeld hij dat dat kind op de wereld komt voor een reden.

    Kom jij weer, waarom zoek jij altijd achter zulke debiele dingen iets goeds? It's fucking weird.

    Hale schreef:
    Misschien bedoeld hij dat dat kind op de wereld komt voor een reden.

    Hij bedoeld dat ook al je verkracht bent, je niet de keuze moet hebben om een abortus te plegen. Maar de keuze om moeder te worden kreeg je ook niet toen je verkracht werd, dus waarom zou je het kind moeten laten komen als je het gewoon niet wilt? Hij is zo'n achterlijke.


    Here & Now

    Hooligan schreef:
    (...)
    Kom jij weer, waarom zoek jij altijd achter zulke debiele dingen iets goeds? It's fucking weird.


    Nee ik ben ook tegen abortus.

    Maar in zaken van verkrachting ligt dat gewoon gevoelig en ook bij het meisje zelf.
    Als zij het kindje wilt moet ze het houden zo niet moet ze het weg halen/

    Einstein schreef:
    (...)
    Hij bedoeld dat ook al je verkracht bent, je niet de keuze moet hebben om een abortus te plegen. Maar de keuze om moeder te worden kreeg je ook niet toen je verkracht werd, dus waarom zou je het kind moeten laten komen als je het gewoon niet wilt? Hij is zo'n achterlijke.


    En dat is zijn mening....

    Hale schreef:
    (...)

    Nee ik ben ook tegen abortus.

    Maar in zaken van verkrachting ligt dat gewoon gevoelig en ook bij het meisje zelf.
    Als zij het kindje wilt moet ze het houden zo niet moet ze het weg halen/

    We hadden het over Bieber, niet over some random kid. Het is gewoon bullshit dat hij zegt 'everything happens for a reason' over verkrachting. En jij zoekt achter zoiets een verklaring, like seriously.

    Tragically schreef:
    Oké, ik ga uit dit topic weg, voor ik mijn kalmte verlies.

    Why the fuck staat hij op de cover van the Rolling Stone? Ik verbrand al mijn oude Rolling Stones, bij deze. (joehoe)
    En ja. Everything happens for a reason, but rape? Laten we Bieber even verkrachten door twintig negers, kijken of ie dan nog zo piept.
    (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hooligan schreef:
    (...)
    Kom jij weer, waarom zoek jij altijd achter zulke debiele dingen iets goeds? It's fucking weird.

    ik vind wel dat ze gelijk heeft, en nou moet je niet gaan zeggen dat ik dit zeg omdat ik een belieber ben, maar ookal was het met 1 van de harry potter sterren ofso, zou ik dit ook gezegd hebben. en je moet niet gelijk zo aanvallend doen, ze zegt het toch alleen maar.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2011 - 13:36 ]


    Life is a beautiful struggle

    Omdat ik een Belieber is. OLOLOLOL.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)