• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    'Everything happens for a reason.'

    Mooie rechtvaardiging om z'n smoel een paar meppen te mogen geven
    (bloos)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk nie dat hij bedoelt met als gebeurt met ene rede verkrachting maar zwanger raken


    (Be)lieve in (you)rself

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Ik zeg niet dat hij geweldig en carend persoon is. Want hij heeft genoeg dingen gezegd. Maar hier is al van bekend, dat dit bullshit is. Ik weet zeker dat Justin dit niet zou zeggen. Hij heeft dit dus niet gezegd. Dit is gewoon weer iets waardoor de haters kunnen zeggen dat Bieber vreselijk is.
    Deal with it. (';

    Nee schat, zo staat het letterlijk in the Rolling Stone. Pak em er eens bij zou k zeggen. En dat "en ik weet zeker dat 'Bieber' dit niet heeft gezegd" is gewoon stierenschijt, want je kent 'em nieteens.


    ars moriendi

    Snivellus schreef:
    (...)

    Er zijn meisjes van acht die worden verkracht, dat is toch ook niet "met een reden"????? Of denk ik nu verkeerd...?


    Misschien is er op dat moment geen reden te bekenkten maar ik ben er van overtuigd dat alles met een reden gebeurt.
    Zo'n meisje zou bijvoorbeeld veel sterker kunnen zijn later...


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Guys, hij is een idioot, dat weet iedereen. Maar waarschijnlijk bedoelde hij het niet precies zo. I mean, het is een interview. Alles wordt verdraaid en je hebt geen kans om iets terug te nemen. Maar dit neemt natuurlijk niet af dat hij hersenloos is. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Meddows schreef:
    (...)
    Nee schat, zo staat het letterlijk in the Rolling Stone. Pak em er eens bij zou k zeggen. En dat "en ik weet zeker dat 'Bieber' dit niet heeft gezegd" is gewoon stierenschijt, want je kent 'em nieteens.


    Dat zal er wel staan. Denk je nou serieus dat ze LETTERLIJK alles erin zetten wat hij heeft gezegd? Er worden allemaal interviews verdraaid, waardoor ze in een kwaad daglicht komen. Nou ik weet heus wel door eerdere interviews hoe hij erop zou reageren.


    To infinity and beyond •

    C18 schreef:
    'Everything happens for a reason.'

    Mooie rechtvaardiging om z'n smoel een paar meppen te mogen geven
    (bloos)


    Oeh, I'm with that. ^^


    Have you ever been alone in a crowded room?

    NIALLH0RAN schreef:
    Ik ben een belieber,maar dit gaat te ver


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wat ze dus moeten doen; Bieber in een steegje zetten, hem laten verkrachten in een hoekje en als hij erom jankt, zeggen; 'Alles gebeurt met een rede.' _O_

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Dat zal er wel staan. Denk je nou serieus dat ze LETTERLIJK alles erin zetten wat hij heeft gezegd? Er worden allemaal interviews verdraaid, waardoor ze in een kwaad daglicht komen. Nou ik weet heus wel door eerdere interviews hoe hij erop zou reageren.

    Dan kun je maar beter nooit meer een interview lezen, want in jou geval en veel andere "Beliebers" is het duidelijk dat je toch alleen gelooft wat je wilt horen over dat joch. (equals: al het goede is waar, als hij zo'n ondoordachte debiele opmerking maakt is het verzonnen of niet zo bedoelt). Dat is handig, als je nooit wat fout kunt doen :')


    ars moriendi

    Boomshanka schreef:
    (...)

    Misschien is er op dat moment geen reden te bekenkten maar ik ben er van overtuigd dat alles met een reden gebeurt.
    Zo'n meisje zou bijvoorbeeld veel sterker kunnen zijn later...


    Of helemaal in kunnen storten en zelfmoord plegen. We zijn nog altijd verantwoordelijk voor onze eigen daden. Je word niet verkracht met een rede, maar omdat een of andere geile idioot je dat aan wilt doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Dursley schreef:
    Wat ze dus moeten doen; Bieber in een steegje zetten, hem laten verkrachten in een hoekje en als hij erom jankt, zeggen; 'Alles gebeurt met een rede.' _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Meddows schreef:
    (...)
    Dan kun je maar beter nooit meer een interview lezen, want in jou geval en veel andere "Beliebers" is het duidelijk dat je toch alleen gelooft wat je wilt horen over dat joch. (equals: al het goede is waar, als hij zo'n ondoordachte debiele opmerking maakt is het verzonnen of niet zo bedoelt). Dat is handig, als je nooit wat fout kunt doen :')


    Nee hoor. Das bullshit. Kijk weet je wat het is, hij is niet perfect. Bij lange na niet, maar dat is niemand. Maar ik gelooof never dat hij dit gezegd heeft. Jullie doen er gewoon alles aan om hem zwart te maken. Beeeeeeetje sneu (':


    To infinity and beyond •

    Dumbledore schreef:
    Oké, nu is het officiël. We gaan die Bieber rapen. Nee, grapje. Ik heb zo'n hekel aan hem, dit slaat gewoon nergens op. Echt waar. Just-in Bieber, you just failed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Caipirinha schreef:
    (...)

    Nee hoor. Das bullshit. Kijk weet je wat het is, hij is niet perfect. Bij lange na niet, maar dat is niemand. Maar ik gelooof never dat hij dit gezegd heeft. Jullie doen er gewoon alles aan om hem zwart te maken. Beeeeeeetje sneu (':

    Oh krijgen we dat argument weer. :') Dudie ik las dit, vond het dieptriest en maakte er een topic over. Dat had ik ook gedaan als een of andere andere beroemdheid dat had gezegd. Krijg je weer dat zielige "oh boehoe jullie maken allemaal Bieber zwart" -gezanik. x) Anyways, whatever.


    ars moriendi