• Edit: Ja, dit is echt waar, dit staat letterlijk zo in een interview in de Rolling Stone.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:54 ]


    ars moriendi

    Echt, als hij zoiets zegt kan hij beter gewoon z'n mond houden :/


    As travars

    Wtf x93849089348983492

    Finnick schreef:
    Idioot.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Wacht maar tot zijn fans hem bespringen. (nerd) Nee hoor, dat was een grapje.
    Ik vraag me af wat er gebeurt als hij iemand zwanger maakt op jonge leeftijd. Stiekem denk ik níet dat hij dan wil dat hij bij de media in een slecht daglicht staat en. nouja, you get me.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Sowieso, Justin Bieber in The Rolling Stone. Daar is iets GOED fout!!!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    De meeste gelovigen zijn het niet eens met abortus? Mijn mentrix was ook gelovig en die vond abortus grote onzin, ook al ben je honderd keer verkracht.
    Weet je, ik zou zelf NOOIT abortus plegen. Of ik nou verkracht ben ik niet. Er bestaat een morning after pil en er zijn pleeggezinnen. Ik ga niet een levend wezen uit mijn lichaam halen.
    En hier wil ik niet mee zeggen dat ik tegen abortus ben


    Ik ben gemeen xoxo

    Nou laat ik je uit de droom helpen. Ze hebben dat halve interview verdraait. Dat was al een lange tijd duidelijk. Bieber zou dit namelijk écht niet zeggen.


    To infinity and beyond •

    Dat kan echt niet! :O


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodeus schreef:
    De meeste gelovigen zijn het niet eens met abortus? Mijn mentrix was ook gelovig en die vond abortus grote onzin, ook al ben je honderd keer verkracht.
    Weet je, ik zou zelf NOOIT abortus plegen. Of ik nou verkracht ben ik niet. Er bestaat een morning after pil en er zijn pleeggezinnen. Ik ga niet een levend wezen uit mijn lichaam halen.
    En hier wil ik niet mee zeggen dat ik tegen abortus ben


    +1, maar bij verkrachting snap ik het wel.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Omfg.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Caipirinha schreef:
    Nou laat ik je uit de droom helpen. Ze hebben dat halve interview verdraait. Dat was al een lange tijd duidelijk. Bieber zou dit namelijk écht niet zeggen.

    Dat is niet waar. Daarbij; "Bieber zou dit namelijk echt niet zeggen". Jullie menen echt dat hij zo'n geweldig, verzorgend en carend persoon is he? Nou dan zal ik jou eens uit de droom helpen. Alleen omdat jij en veel andere "beliebers" alleen maar goeds over hem willen horen. Ik word daar zo ziek van hè. Hij heeft dit gezegd en het is een fakking lelijke opmerking, deal with it.


    ars moriendi



    Really, Bieber, listen to Spider man, and STFU.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb het niet zo op Bieber maar op dit punt ben ik het met hem eens.
    Abortus is moord, zelfs als ik verkracht zou worden ik zou het echt niet kunnen. Ook ben ik het eens dat alles voor een reden gebeurt.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Meddows schreef:
    (...)
    Dat is niet waar. Daarbij; "Bieber zou dit namelijk echt niet zeggen". Jullie menen echt dat hij zo'n geweldig, verzorgend en carend persoon is he? Nou dan zal ik jou eens uit de droom helpen. Alleen omdat jij en veel andere "beliebers" alleen maar goeds over hem willen horen. Ik word daar zo ziek van hè. Hij heeft dit gezegd en het is een fakking lelijke opmerking, deal with it.


    Ik zeg niet dat hij geweldig en carend persoon is. Want hij heeft genoeg dingen gezegd. Maar hier is al van bekend, dat dit bullshit is. Ik weet zeker dat Justin dit niet zou zeggen. Hij heeft dit dus niet gezegd. Dit is gewoon weer iets waardoor de haters kunnen zeggen dat Bieber vreselijk is.
    Deal with it. (';


    To infinity and beyond •

    Boomshanka schreef:
    Ik heb het niet zo op Bieber maar op dit punt ben ik het met hem eens.
    Abortus is moord, zelfs als ik verkracht zou worden ik zou het echt niet kunnen. Ook ben ik het eens dat alles voor een reden gebeurt.


    Er zijn meisjes van acht die worden verkracht, dat is toch ook niet "met een reden"????? Of denk ik nu verkeerd...?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!