• Het is slechts een experiment. Een bruut experiment bedacht door een zieke geest. 6 jonge mensen worden opgesloten en gedwongen om met elkaar te leven. Al deze mensen zijn eenzaam en willen niks te maken hebben met al de mensen die maar meelopen in wat ze wordt opgedragen. Ze zijn allemaal onafhankelijk. Sommige hebben veel pijn gehad, andere zijn blij met hoe hun leven is. Maar wat gebeurd er als je deze mensen dwingt om samen te leven. Kunnen ze wel met elkaar samen? Of zijn ze echt individuen die het liefst alleen zijn?

    RPG dus je schrijft in verhaalvorm
    Ik wil snel beginnen, dus;)

    Naam:
    Leeftijd [17+]:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Verhaal:

    Rollen:
    Lily Morgans by Elements
    Dwayne Richard Hayes by BEARD
    Dawn Gabriella Grace by HeyApple
    Xandra Mai Willow by KEJAM
    Dylan Robin Poppels by HeyApple
    Catheryn Lowery by Bear

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:25 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Slaaplekker:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Lily keek om toen ze een stem achter zich zag. Ze keek naar een blond meisje wat duidelijk ook geen idee had van wat er gebeurd was. "Ik weet het niet..." verzuchtte ze. "Deze situatie is.. vreemd. Ik denk dat we het uit moeten gaan zoeken.. Ik voel me hier niet op mijn gemak.."

    Ik ga ook slapen, moet morgen om 10 uur me nest uit en kan wel wat slaap gebruiken. Doeeg!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Slaaplekker iedereen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam: Xandra Mai Willow
    Leeftijd [17+]: 21 jaar, is jarig op 01 Maart.
    Innerlijk: Xandra is het soort jonge meid dat precies weet wat ze wil en er niet veel ophef over maakt als het niet lukt, ze heeft een enorme wilskracht en kan goed tegen haar verlies - ook al verwachten mensen vaak wat anders van haar, waardoor ze vaak ietwat geïntimideerd worden door haar directheid over dingen. Ze is realistisch en staat met beide benen op de grond, maar toch houdt ze ervan om soms te dromen over dingen. Xandra is betrouwbaar voor haar enkele vrienden die ze nog over heeft, omdat ze alles behalve vergevingsgezind is, zijn er al heel veel mensen weggegaan bij haar. Maar haar positieve karaktereigenschappen zijn, dat ze uitbundig en spontaan is, ze heeft een sterke wil naar avontuur en heeft een geweldige humor - als je van sarcastisch houdt ten minste. Haar buien veranderen soms, waardoor ze mysterieus en stil is, niks van zich laat weten en wijze uitspraken deelt met mensen, die dan op dat moment geen hoogte van haar kunnen krijgen. Als iemand zijn/ haar zin tegen haar op wil leggen en daarmee door gaat, kan ze heel woedend worden, furieus zelfs - omdat ze hier slechte ervaringen mee heeft, mensen die zeggen wat ze wel en niet moet doen. Ook wilt ze graag telkens op onderzoek uit, om dingen te leren, ze reist graag en kan soms heel afstandelijk doen - waardoor ze vaak verknocht in een boek zit te lezen.
    Uiterlijk: Xandra draagt vaak vintage jurkjes, eigenlijk draagt ze zowat alles wel wat met vintage-clothing te maken heeft. Ook houdt ze van donkere rock kleding en geeft ze er vaak een eigen draai aan. Zo houdt ze ervan om kleding te ontwerpen en krijgt er vaak complimenten over. Ze is ongeveer 1.70m lang en houdt van verschillende accesories, wat je haar dan ook vaak ziet dragen.


    Verhaal: 'Ik weet niet wat er mee te maken heeft, Xandra,' klonk er in het meisje haar oren, misschien was het een van haar vriendinnen wel. 'Je moet alleen hier even naar binnen gaan.' Het was zwart, dat was het de hele tijd geweest, blijkbaar had iemand haar een blinddoek omgedaan. Maar het stem van het meisje die net nog tegen haar sprak, was kalm en het leek een gefluister - alsof het van veraf kwam. Met haar hand probeerde ze langs de muur te gaan en ze voelde dat het van ruwe stenen waren, maar veel tijd kreeg het meisje niet, want ze werd ruw in het kamertje geduwd en een doffe dreun kwam tegen haar hoofd aan. Ze hoorde alleen nog de deur dichtknallen en iemand weglopen. Op dat moment werd echt alles zwart.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 19:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het goed als ik een rol invul? :3


    Trust me. I'm the doctor

    Naam: Catheryn Lowery
    Leeftijd [17+]: 19, 21 februari.
    Innerlijk: Catheryn is niet het standaard meisje, ze voelt zich nooit thuis tussen de mensen. Van vreemdelingen krijgt ze de kriebels, en haar vertrouwen is heel moeilijk te winnen. Hierdoor is ze bijna nooit afhankelijk geweest van iemand, waardoor ze een sterke persoonlijkheid heeft opgebouwd. Meestal verschuilt ze zichzelf achter arrogantie en sarcastische opmerkingen, zodat niemand ziet hoe gebroken ze eigenlijk echt is.
    Uiterlijk:


    Verhaal:
    De reden dat Catheryn niemand vertrouwt komt door haar stiefbroer en stiefzus. Als kind van vier jaar kwam ze in hun familie, maar werd nooit geaccepteerd door de twee kinderen genaamd Kristen en Bart. Altijd als ze van dingen werd beschuldigd, geloofde haar vader zijn twee stiefkinderen en koos nooit de kant van zijn dochter. Voor Catheryn reden genoeg om nooit iemand te vertrouwen. Zelfs niet je familie.

    Ik heb een meisje gedaan, omdat ik echt faal als een jongen

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:39 ]


    Trust me. I'm the doctor

    You're in!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    En jaa dat is goed!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Kunnen we verder gaan met het verhaal. Zin in rpg _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    We kunnen altijd verdergaan. Gewoon doorgaan:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Awesome. Even kijken wat het laatste bericht is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dawn
    'Dus jullie weten niet waar we zijn?' vroeg ik. Ik voelde de rillingen over mijn rug gaan. Ik begon dieper te ademen en steeds meer. Nee, niet gaan hyperventileren. Er was al een iemand hier aan het flippen. Een tweede konden we er vast niet bij hebben. Ik sloeg mijn handen in elkaar en blies daar in totdat ik rustig werd. 'Wie zijn jullie?'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Xandra
    Met een kloppende hoofdpijn stond het roodharige meisje op. Ze voelde op haar achterhoofd en voelde daar, helaas niet tot haar verbazing, een kleine buil zitten - de klap was dus echt gebeurd, dit alles was echt. Opeens hoorde ze iemand schreeuwen op de gang en ook meerdere voetstappen. Met trillende benen en knikkende knieën probeerde ze op te staan, maar ze viel neer en pakte haar kloppende hoofd vast, waarna ze het weer probeerde en naar de deur strompelde. Tot haar verbazing ging deze wel open en in de kleurloze gang zag ze twee meisjes en een enkele jongen. Ze probeerde hier zo zelfverzekerd mogelijk op af te lopen, maar met haar trillende benen lukte dit nauwelijks. 'Waarom zijn we hier?' Vroeg ze, nogal bitchy, wat volgens haar niet de bedoeling was - maar ze was er nu eenmaal ingelopen en nu wist ze zeker dat ze niemand meer kon vertrouwen. Helemaal niemand, ze was alleen.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 20:04 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dawn
    'Wat doen jullie hier?' vroeg een meisje achter mij bitchy. Ik draaide me arrogant om zodat mijn lange blonde haar in het rond zwaaide.
    'Dat kan ik net zo goed aan jou vragen,' zei ik arrogant en ik wierp haar een dodelijke blik toe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga een jongen aan maken anders is het gewoon niet eerlijk


    "Ignite, my love. Ignite."