• Antichrist.



    Hou nu eens allemaal jullie klep, serieus.
    Er staat hier al 500 keer dat het een stomme nickname is. Je neemt een nickname niet persé omdat je die persoon of wat dan ook aanbidt en ook als dat zo zou zijn: waar is jullie respect dan?
    Jullie zagen te hele tijd dat zij geen respect heeft voor jullie hierdoor, maar geen respect hebben is bij mijn weten nog steeds iets dat je bewust doet. Zij doet dit niet om jullie te kwetsen en heeft daar ook helemaal niet aan gedacht. Al jullie gedoe over respect: jullie hebben zélf geen respect voor haar.
    Dus hou gewoon allemaal je domme smoel of kom af met iets serieus.
    Jezus.


    Has no one told you she's not breathing?

    ugh deze hele discussie slaat echt nergens op jongens, hebben jullie echt niks beters te doen op een woensdag avond om kwart voor acht dan iemand afzeiken die zijn mening in haar nickname zet?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Oke, ten eerste: Ik ben er ook wel bewust van dat er ergere dingen in de wereld zijn die een godsdienst beledigen en dat jouw vorm van beledingen daarbij weinig voorstelt.
    Ten tweede: Je zegt dat je dit topic opent over je naam zodat je vrienden etc. nog kunnen herkennen dat jij het bent, oke. Ik geef je daarbij gelijk en heb eerlijk gezegd ook niet opgelet of jij dat bij elke username van je deed... blijbaar wel dus.
    Jij hebt dit topic dus geopend om te vermelden dat jij je username hebt veranderd. Waarom zet je dan dat plaatje erbij? Dat hoort dan toch ook niet bij je 'Ik-verander-mijn-naam-topic'? Wat is je antwoord daarop dan? want door dit te doen, laat je mensen denken dat je echt tegen zulke dingen bent en krijg je zulke reacties... en achteraf doe je heel onschuldig en dit is wat ik dus niet begrijp. :S Als je dat plaatje bij je profiel had gezet, zweer ik je dat ik er geen enkele opmerking op zou hebben.


    Maar ik ben geen God-supporter. Ik ben een Atheist, dit plaatje was alleen maar om een punt te bewijzen en niet specifiek over mijn naam. Ik beledig daar geen mensen mee, want hij is niet tegen Christenen bedoeld.
    Ik doe niet onschuldig enzo want het was niet bedoeld om even de christenen de grond in te duwen. Ik respecteer elke godsdienst, laat hun dat ook bij mij doen, en mijn profiel wil ik graag even zo laten. Daar past dat plaatje helemaal niet bij.

    Delirious schreef:
    Hou nu eens allemaal jullie klep, serieus.
    Er staat hier al 500 keer dat het een stomme nickname is. Je neemt een nickname niet persé omdat je die persoon of wat dan ook aanbidt en ook als dat zo zou zijn: waar is jullie respect dan?
    Jullie zagen te hele tijd dat zij geen respect heeft voor jullie hierdoor, maar geen respect hebben is bij mijn weten nog steeds iets dat je bewust doet. Zij doet dit niet om jullie te kwetsen en heeft daar ook helemaal niet aan gedacht. Al jullie gedoe over respect: jullie hebben zélf geen respect voor haar.
    Dus hou gewoon allemaal je domme smoel of kom af met iets serieus.
    Jezus.


    Ik heb inderdaad geen respect voor iemand die mijn geloof beledigd.


    To infinity and beyond •

    Oh het is helemaal geen kwart voor acht... ohja de tijd is hier anders he.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Delirious schreef:
    Hou nu eens allemaal jullie klep, serieus.
    Er staat hier al 500 keer dat het een stomme nickname is. Je neemt een nickname niet persé omdat je die persoon of wat dan ook aanbidt en ook als dat zo zou zijn: waar is jullie respect dan?
    Jullie zagen te hele tijd dat zij geen respect heeft voor jullie hierdoor, maar geen respect hebben is bij mijn weten nog steeds iets dat je bewust doet. Zij doet dit niet om jullie te kwetsen en heeft daar ook helemaal niet aan gedacht. Al jullie gedoe over respect: jullie hebben zélf geen respect voor haar.
    Dus hou gewoon allemaal je domme smoel of kom af met iets serieus.
    Jezus.


    Dat doet 't em :'D

    Just kinddin. I love you <3

    Antichrist schreef:
    (...)

    Dat doet 't em :'D

    Just kinddin. I love you <3

    Hahaha ja ik wou die nog doorstrepen [atheïst] maar ik dacht: ik laat het gewoon staan : D


    Has no one told you she's not breathing?

    god is gay


    Echt mensen, dat jullie je gaan druk maken om een username :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad geen respect voor iemand die mijn geloof beledigd.


    Ik geloof in het Vanity-geloof. EN nu heb je mijn geloof beledigd


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kon me niet weerhouden deze hier neer te zetten:



    Heeft niks met mijn username te maken though.
    Gewoon mijn mening, mijn standpunt.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Dat is fijn, dat mag je van mij denken, maar dan hoeft zij hem niet zo te noemen, beetje respect mag wel. Al is het maar tegenover andere mensen ;/


    Jij mag van haar ook denken dat ie er wel is; maar je kunt haar ook gewoon met rust laten.


    We're all mad here.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad geen respect voor iemand die mijn geloof beledigd.


    Het christendom is ook mijn geloof maar mij beledigd ze er niet mee, we leven in de 21e eeuw er zijn ook mensen zonder geloof en die niet meer in god geloven leer er mee leven het is een username een U-S-E-R-N-A-M-E kom op zeg stel je niet zo aan, als zij die username laat haar die nemen jij wil Barbiedoll zij wil antichrist klaar iedereen mag zelf kiezen ga er niet zo over zeiken als dat het enigste is wat je kan ik in dit topic flikker dan op uit dit topic en ga ergens anders zeiken.


    (Be)lieve in (you)rself

    Delirious schreef:
    Hou nu eens allemaal jullie klep, serieus.
    Er staat hier al 500 keer dat het een stomme nickname is. Je neemt een nickname niet persé omdat je die persoon of wat dan ook aanbidt en ook als dat zo zou zijn: waar is jullie respect dan?
    Jullie zagen te hele tijd dat zij geen respect heeft voor jullie hierdoor, maar geen respect hebben is bij mijn weten nog steeds iets dat je bewust doet. Zij doet dit niet om jullie te kwetsen en heeft daar ook helemaal niet aan gedacht. Al jullie gedoe over respect: jullie hebben zélf geen respect voor haar.
    Dus hou gewoon allemaal je domme smoel of kom af met iets serieus.
    Jezus.


    I so love you!


    We're all mad here.

    Nimbuzz schreef:
    (...)

    Ik geloof in het Vanity-geloof. EN nu heb je mijn geloof beledigd


    Hahahaa. I love you <3

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad geen respect voor iemand die mijn geloof beledigd.

    Ik vat jouw username beledigend op. Dus ik wil dat je een andere neemt. Anders ga ik hier een heleboel gedoe om geven. Ga ik janken om alles wat me niet aanstaat.


    We're all mad here.