• Antichrist.



    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad geen respect voor iemand die mijn geloof beledigd.


    het. is. een. fucking. username.
    ga ergens anders janken. je hebt al geen respect voor haar dus wat zou het nog uitmaken wat haar mening is? HET IS EEN USERNAME?? stelletje jankerds -,-


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Delirious schreef:
    Hou nu eens allemaal jullie klep, serieus.
    Er staat hier al 500 keer dat het een stomme nickname is. Je neemt een nickname niet persé omdat je die persoon of wat dan ook aanbidt en ook als dat zo zou zijn: waar is jullie respect dan?
    Jullie zagen te hele tijd dat zij geen respect heeft voor jullie hierdoor, maar geen respect hebben is bij mijn weten nog steeds iets dat je bewust doet. Zij doet dit niet om jullie te kwetsen en heeft daar ook helemaal niet aan gedacht. Al jullie gedoe over respect: jullie hebben zélf geen respect voor haar.
    Dus hou gewoon allemaal je domme smoel of kom af met iets serieus.
    Jezus.


    ow god, je haalt me de woorden uit mn mond


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Barbiedoll schreef:
    (...)


    Wacht: jouw tactiek.
    OH GOD IK VIND JOUW USERNAME ZO VERSCHRIKKELIJK BELEDIGEND!
    Barbie is namelijk blank en jouw afbeelding erbij van een negerin is zo vreselijk racistisch! Natuurlijk kan je nu zeggen wat je wilt maar IK neem het zo op, hoe ongelofelijk grof van je!
    Seriously.


    Has no one told you she's not breathing?

    Jezus christus hou nu op anders komen we allemaal niet in de hemel

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2011 - 19:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nimbuzz schreef:
    JEZUS CHRISTUS HOU NU OP ANDERS KOMEN WE ALLEMAAL NIET IN DE HEMEL


    De hell ownt de hemel-gayhand-


    (Be)lieve in (you)rself

    Nimbuzz schreef:
    JEZUS CHRISTUS HOU NU OP ANDERS KOMEN WE ALLEMAAL NIET IN DE HEMEL

    I refuse to go to heaven, unless im bringing all of hell (cat)

    Jk. I'll take over. -gayhand-

    Nimbuzz schreef:
    Jezus christus hou nu op anders komen we allemaal niet in de hemel


    LOLOLOLOLOLOLOLLOLOLOL. -outttttttttttt-


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Iedereen heeft het over respect. Accepteer aub dat sommige mensen sommige dingen niet kunnen respecteren. Ik respecteer bijvoorbeeld misdaden absoluut niet. Daar heb ik geen respect voor.
    Trek je dat door op het geloof, dan kunnen sommige mensen (christenen bijv.) jouw keuze voor deze username niet respecteren. En jij mag uiteraard deze reactie niet respecteren. Ik denk dat het hier vooral gaat om acceptatie/berusting en niet respect.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Nimbuzz schreef:
    Jezus christus hou nu op anders komen we allemaal niet in de hemel


    -plat-
    dit brengt mij weer in een goede stemming :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Asgard schreef:
    Iedereen heeft het over respect. Accepteer aub dat sommige mensen sommige dingen niet kunnen respecteren. Ik respecteer bijvoorbeeld misdaden absoluut niet. Daar heb ik geen respect voor.
    Trek je dat door op het geloof, dan kunnen sommige mensen (christenen bijv.) jouw keuze voor deze username niet respecteren. En jij mag uiteraard deze reactie niet respecteren. Ik denk dat het hier vooral gaat om acceptatie/berusting en niet respect.


    Ik dacht dat je niet meer keek?

    @Atmosphere
    Ik respecteer ook ieder zijn/haar geloof, ook wat jij gelooft... Maar je wist dat je hier zulke reacties op zou krijgen en dat plaatje hoefde er ook niet zo noodzakelijk bij ofzo! :S Volgens jou is dat plaatje niet slecht bedoeld ofzo, oke, maar als je dat in eerste instantie zo ziet lijkt het daar wel op. ALs ik zo een soort plaatje over Atheisten hier zou plaatsen zou je in eerste instantie er wss ook zo ove denken. Dit is mijn mening hierover..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Asgard schreef:
    Iedereen heeft het over respect. Accepteer aub dat sommige mensen sommige dingen niet kunnen respecteren. Ik respecteer bijvoorbeeld misdaden absoluut niet. Daar heb ik geen respect voor.
    Trek je dat door op het geloof, dan kunnen sommige mensen (christenen bijv.) jouw keuze voor deze username niet respecteren. En jij mag uiteraard deze reactie niet respecteren. Ik denk dat het hier vooral gaat om acceptatie/berusting en niet respect.


    je praat nu over misdaden.. is een username veranderen een misdaad? like wtf o.O dan bega ik wel veel misdaden op een dag als zoiets kleins al word gezien als een misdaad


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MrsChartered schreef:
    @Atmosphere
    Ik respecteer ook ieder zijn/haar geloof, ook wat jij gelooft... Maar je wist dat je hier zulke reacties op zou krijgen en dat plaatje hoefde er ook niet zo noodzakelijk bij ofzo! :S Volgens jou is dat plaatje niet slecht bedoeld ofzo, oke, maar als je dat in eerste instantie zo ziet lijkt het daar wel op. ALs ik zo een soort plaatje over Atheisten hier zou plaatsen zou je in eerste instantie er wss ook zo ove denken. Dit is mijn mening hierover..


    Ik wist dat NIET nee. Ik wist niet dat mensen zo kinderachtig en onrespectvol jegens mij kondenzijn. Dat plaatje is mijn mening.

    Stiekem wel.

    @Jennieee: Dat is een voorbeeld. Natuurlijk is het geen misdaad, het is een daad die ik... niet zo fijn vind. En dat is uiteraard mijn mening.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:43 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    MrsChartered schreef:
    @Atmosphere
    Ik respecteer ook ieder zijn/haar geloof, ook wat jij gelooft... Maar je wist dat je hier zulke reacties op zou krijgen en dat plaatje hoefde er ook niet zo noodzakelijk bij ofzo! :S Volgens jou is dat plaatje niet slecht bedoeld ofzo, oke, maar als je dat in eerste instantie zo ziet lijkt het daar wel op. ALs ik zo een soort plaatje over Atheisten hier zou plaatsen zou je in eerste instantie er wss ook zo ove denken. Dit is mijn mening hierover..


    ze heet Antichrist hoor (joehoe)


    We're all mad here.