• En nu moet ik uit die al wezens er eentje kiezen voor een gedicht,
    Dus willen jullie me helpen kiezen?
    In deze poll kun je stemmen

    Alvast heel heel erg bedankt!


    Happy Birthday my Potter!

    een vampier


    Save me from myself.

    Ik vind alle mythische wezens awesome. :3

    Celestial schreef:
    Ik vind alle mythische wezens awesome. :3


    Dat is dus het probleem xD


    Happy Birthday my Potter!

    zeemeermin(H)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Griekse Mythische wezens rulen over de wezens in de poll :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    Griekse Mythische wezens rulen over de wezens in de poll :Y)


    Die was ik helemaal vergeten xD
    Jammer dat Q geen grieks alfabet aankan. Anders had ik een Grieks gedicht voor je gemaakt ;)
    Ik zou natuurlijk de klanken kunnen gebruiken, maar dat zou raar worden


    Happy Birthday my Potter!

    zeemeermin!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Die was ik helemaal vergeten xD
    Jammer dat Q geen grieks alfabet aankan. Anders had ik een Grieks gedicht voor je gemaakt ;)
    Ik zou natuurlijk de klanken kunnen gebruiken, maar dat zou raar worden


    Dat bedoelde ik niet ^^ Chimera, Cerebus, Centaurs, Sirens, Cyclopses, you name it :)

    zie je? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Feniks. :3

    Geen vampier! D: Doet me denken aan Twilight en daar zijn al genoeg stories over.


    Ik wil een tuin vol egels

    VampyreAngel schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik niet ^^ Chimera, Cerebus, Centaurs, Sirens, Cyclopses, you name it :)

    zie je? ^^



    Weet ik, maar ik had het dan leuk gevonden om in het grieks een gedicht over een grieks mythisch wezen te schrijven. :(
    Dat zou vet origineel zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    AngelFox schreef:
    Feniks. :3

    Geen vampier! D: Doet me denken aan Twilight en daar zijn al genoeg stories over.


    Dat had ik dus ook. Maar het gaat toch niet om een story, maar om een gedicht?

    BloodyGum schreef:
    (...)


    Weet ik, maar ik had het dan leuk gevonden om in het grieks een gedicht over een grieks mythisch wezen te schrijven. :(
    Dat zou vet origineel zijn.


    Ik zou het neit kunnen lezens XD Maar jah het zou origineel zijn


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Apophis schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook. Maar het gaat toch niet om een story, maar om een gedicht?


    Ja een gedicht.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 15:05 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Je kan ook meerdere in 1 gedicht doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    BloodyGum schreef:
    (...)


    Weet ik, maar ik had het dan leuk gevonden om in het grieks een gedicht over een grieks mythisch wezen te schrijven. :(
    Dat zou vet origineel zijn.


    Het zou heel origineel en mooi zijn (denk ik), maar het is wel heel moeilijk. Je moet dan wel rekening houden met naamvallen, verschillende tijden, de plaatsing van de woorden en al die andere grammatica.