• Antichrist.



    Jennieee schreef:
    (...)
    eer dat je alles gelezen hebt zijn er weer 10 pagina's vol met onzin :W

    Weetje wat: voor jullie is het onzin en voor ons niet! En ik wil nog heel even iets zeggen -eigenlijk zou ik willen zeggen houden jullie je b*kken gewoon dicht, maar dat is dan geen goed taalgebruik- dus: Laten we nu stoppen met dit gezeik, ik blijf erbij dat ik gelijk heb, jij blijft erbij dat jij gelijk hebt dus dit gaat eindeloos zo door.. OKE? Zijn julie het dan wel eens met me?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Genius schreef:
    (...)
    Aaaah okee, nou ik vind de username ook nogal beledigend maargoed :')


    Jij zoekt elk excuus om te zeuren, dus jouw reacties neem ik niet eens serieus.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Weetje wat: voor jullie is het onzin en voor ons niet! En ik wil nog heel even iets zeggen -eigenlijk zou ik willen zeggen houden jullie je b*kken gewoon dicht, maar dat is dan geen goed taalgebruik- dus: Laten we nu stoppen met dit gezeik, ik blijf erbij dat ik gelijk heb, jij blijft erbij dat jij gelijk hebt dus dit gaat eindeloos zo door.. OKE? Zijn julie het dan wel eens met me?

    Bek dicht in mijn EIGEN TOPIC?
    Dit is mijn mening en ik blijf die geven.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:21 ]

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Weetje wat: voor jullie is het onzin en voor ons niet! En ik wil nog heel even iets zeggen -eigenlijk zou ik willen zeggen houden jullie je b*kken gewoon dicht, maar dat is dan geen goed taalgebruik- dus: Laten we nu stoppen met dit gezeik, ik blijf erbij dat ik gelijk heb, jij blijft erbij dat jij gelijk hebt dus dit gaat eindeloos zo door.. OKE? Zijn julie het dan wel eens met me?


    Meningen verschillen nu eenmaal dat zal altijd blijven in het leven, maar ben het met je eens dat dit eindeloos door gaat


    (Be)lieve in (you)rself

    Antichrist schreef:
    (...)

    Jij zoekt elk excuus om te zeuren, dus jouw reacties neem ik niet eens serieus.

    HAHAHAHA geweldig :'D


    -

    Sensatie sensatie sensatie 8D
    -happy-


    Has no one told you she's not breathing?

    Antichrist schreef:
    (...)
    Bek dicht in mijn EIGEN TOPIC?
    Go fuck yourself. Dit is mijn mening en ik blijf die geven.

    Go fuck yourself? :S. Als jij niet op je taalgebruik gaat letten op die manier doe ik dat ook niet en geef maar je freaking mening boeit me voor geen ene r**t!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Weetje wat: voor jullie is het onzin en voor ons niet! En ik wil nog heel even iets zeggen -eigenlijk zou ik willen zeggen houden jullie je b*kken gewoon dicht, maar dat is dan geen goed taalgebruik- dus: Laten we nu stoppen met dit gezeik, ik blijf erbij dat ik gelijk heb, jij blijft erbij dat jij gelijk hebt dus dit gaat eindeloos zo door.. OKE? Zijn julie het dan wel eens met me?


    eigenlijk wel ja. dat is wat ik nou al de hele tijd zeg :W leg je neer bij de mening van een ander en zeik er verder niet meer om maar sommige willen niet luisteren :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Go fuck yourself? :S. Als jij niet op je taalgebruik gaat letten op die manier doe ik dat ook niet en geef maar je freaking mening boeit me voor geen ene r**t!


    reet, met sterretjes?
    haha.
    Ik had het al aangepast btw, ik moet hier niet om schelden idd (:
    En anders is Godverdomme gepaster.

    Genius schreef:
    (...)
    HAHAHAHA geweldig :'D

    Ze werd boos op je, waarom lach je eigenlijk? :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Antichrist schreef:
    (...)

    reet, met sterretjes?
    haha.
    Ik had het al aangepast btw, ik moet hier niet om schelden idd (:
    En anders is Godverdomme gepaster.

    -komt niet meer bij-

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:25 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ze werd boos op je, waarom lach je eigenlijk? :')

    Daarom juist, het boeit me helemaal niet als ze boos op me zou zijn :W


    -

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Ze werd boos op je, waarom lach je eigenlijk? :')


    Ik werd niet boos?

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik werd niet boos?


    nee idd x] het was meer van: I dont care :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik werd niet boos?

    Oowwnee?? Zo kwam het wel over hoor. En sorry hoor.
    Nu wil ik ff iets belangrijks zeggen -al zei ik zelf dat we moesten stoppen met zeuren-: Genius zei van; 'Ja eignelijk is het best wel beledigend' en verder zeurde ze er ook neit over maa jij kwam gelijk zo aanvallend over? en jij was toch degene die zat te zeuren dat mensen niet moesten zeuren om een naam en toch werd je boos op d'r terwijl ze alleen maar zei wat zervan vond??

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:29 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!