• Antichrist.



    Asgard schreef:
    (...)

    Haha, dat is een goeie. Want weet je, dat is precíes wat ze deed tot ze aangevallen werd door mensen die haar geloof blijkbaar niet respecteerden.

    O, dit topic wordt steeds leuker. Misschien blijf ik nog wel even meelezen.(hoera)

    Omg, ik ben ff teruggegaan op de vorige bladzijdes en je hebt feacking gelijk!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Barbiedoll schreef:
    Dus omdat ik het voor mijn geloof opneem, ben ik een jankerd. Ja, dat is logisch --'


    Ik val jouw geloof niet aan.
    Ik zeg niet dat je moet ophouden met geloven.

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Waarom haal je nu weer hoofddoeken erbij? -.-'

    Ik plaatste even een heel droge reactie, waarop zij reageerde dat negerinnen Barbie's wel degelijk bestaan, waarop dat ik reageerde met het feit dat moslima Barbie's ook bestaan.
    Deed ik iets fout? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Asgard schreef:
    (...)

    Haha, dat is een goeie. Want weet je, dat is precíes wat ze deed tot ze aangevallen werd door mensen die haar geloof blijkbaar niet respecteerden.

    O, dit topic wordt steeds leuker. Misschien blijf ik nog wel even meelezen.(hoera)


    dan moet ze zich voortaan minder aangevallen voelen =]
    maar er zijn hier wel fucking 10 pagina's met mensen die blijven zeiken om de username en die maar door blijven gaan terwijl het gewoon te simpel is om je erbij neer te leggen en gewoon denkt: ach haar mening laat lekker


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik plaatste even een heel droge reactie, waarop zij reageerde dat negerinnen Barbie's wel degelijk bestaan, waarop dat ik reageerde met het feit dat moslima Barbie's ook bestaan.
    Deed ik iets fout? :]

    Even ter info: Dat was niet BarbieDoll..
    Edit; Laten we negerinnen en hoofdoeken even erbuiten houden anders komt er hierover weer een discussie!

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 20:09 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Even ter info: Dat was niet BarbieDoll..

    ze had het ook niet tegen barbiedoll


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)
    ze had het ook niet tegen barbiedoll

    OK


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vroeg me al af waarom dit topics zoveel pagina's had, ik had kunnen weten dat er weer gezeik was :W


    -

    Genius schreef:
    Ik vroeg me al af waarom dit topics zoveel pagina's had, ik had kunnen weten dat er weer gezeik was :W

    Ja echt hé, daar ga ik ook altijd op af :3
    "Veel reacties? Hmmmm sensatie!"


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja echt hé, daar ga ik ook altijd op af :3
    "Veel reacties? Hmmmm sensatie!"

    Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen :'D


    Het komt erop neer dat sommige het heel beledigend tegen over hun geloof vinden (de username antichrist) en dat ie wordt toegestaan en andere vinden het een mooie username en vinden dat ze niet zo moeten zeiken en dat ze zelf mag kiezen wat haar username is


    (Be)lieve in (you)rself

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen :'D

    eer dat je alles gelezen hebt zijn er weer 10 pagina's vol met onzin :W


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen :'D

    Haha, ik ook niet.
    De meest sensatievolle reacties worden toch altijd gequoteted of zo x]


    Has no one told you she's not breathing?

    Echt wat een gezeik om een naam, ik bedoel serieus? Een naam? Ik vind de naam leuk en niet beledigend en ik ben christelijk. En dat plaatje maakt me zelfs niet uit 'Believe in Yourself', daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens.
    En dan het is haar mening, respecteer dat gewoon en ga niet lopen zeiken -.-

    SeverusSnape schreef:
    (...)

    Het komt erop neer dat sommige het heel beledigend tegen over hun geloof vinden (de username antichrist) en dat ie wordt toegestaan en andere vinden het een mooie username en vinden dat ze niet zo moeten zeiken en dat ze zelf mag kiezen wat haar username is

    Aaaah okee, nou ik vind de username ook nogal beledigend maargoed :')


    -