• Hallo iedereen. (:
    Ik draag dus make-up, en dus ook foundation en poeder. Normaal gezien draag ik een dagcrème als basis voor mijn make-up maar mijn crème is dus op. En mijn mama is vergeten nieuwe te gaan halen. Morgen is het zondag en dan zijn de winkels niet open, en ik heb ook geen zin om weetikveelwaar een winkel te zoeken die wel open is. Nu ik heb een klein vraagje; kan ik vaseline gebruiken als make-up basis ? Ik heb gehoord dat het ook een eye-primer (ofzoiets) is, dus kan ik dat gebruiken ? En wat moet ik anders gebruiken ? Ik moet morgen namelijk weg met iemand (crush Q,Q), en ik ben veeel te onzeker zonder die makeup. :33

    Help meeeeeeeeee.. ;D
    ook geen reacties van 'Ga gewoon zonder makeup.', dat was niet de vraag a.u.b


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    vaseline moet je NIET als basis make-up gebruiken !
    het is veel te vettig en daar krijg je een onzuivere huid van !
    mischien dat je moeder een cremé heeft ?


    Life is a beautiful struggle

    > Verplaatst naar Lifestyle.
    Kun je niet een crème lenen van je moeder of een goede vriendin? Ik heb geen flauw idee of je vaseline kan gebruiken als basis. Het lijkt me niet zo handig.. Misschien kun je ook eens proberen zonder dagcrème te doen, en gewoon gelijk foundation op te doen? Of, je gebruikt body lotion? Geen idee, misschien heb je hier wat aan.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    inderdaad 1 keertje zonder basis make-up kan geen kwaad. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    vaseline moet je NIET als basis make-up gebruiken !
    het is veel te vettig en daar krijg je een onzuivere huid van !
    mischien dat je moeder een cremé heeft ?

    Idd,
    ik zou gewoon een keertje zonder basis gaan .. kan toch nooit kwaad ? ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap sowieso al niet waarom meiden onder de 25 dagcrème gebruiken, je hebt het namelijk toch niet nodig aangezien voor je 25e je huid nog niet gaat rimpelen.
    Om even antwoord te geven op je vraag:
    Vaseline is veel te vet voor je huid. Misschien kun je op internet kijken of je het zelf kan maken door een aantal producten die iedereen wel in huis heeft. Of je leent het van iemand anders ofzo? Hmm voor de rest heb ik geen idee.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Jellaniee schreef:
    inderdaad 1 keertje zonder basis make-up kan geen kwaad. (krul)

    Nou, ik hoorde dat je makeup dan sneller verdwijnt van je gezicht, ofzoiets, haha. Maar ja, dat zal ik wel doen dan als ik niets anders vind. :3


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    Jellaniee schreef:
    vaseline moet je NIET als basis make-up gebruiken !
    het is veel te vettig en daar krijg je een onzuivere huid van !
    mischien dat je moeder een cremé heeft ?


    .

    Ik heb trouwens ook dingen geprobeert op internet te vinden, maar ik vind niets .. ;o


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    Caithlyn schreef:
    Ik snap sowieso al niet waarom meiden onder de 25 dagcrème gebruiken, je hebt het namelijk toch niet nodig aangezien voor je 25e je huid nog niet gaat rimpelen.
    Om even antwoord te geven op je vraag:
    Vaseline is veel te vet voor je huid. Misschien kun je op internet kijken of je het zelf kan maken door een aantal producten die iedereen wel in huis heeft. Of je leent het van iemand anders ofzo? Hmm voor de rest heb ik geen idee.


    Als je make-up draagt, en dan in het algemeen foundation is het heel erg belangrijk dat je dagcrème gebruikt, dat beschermt je huid tegen de foundation want anders dringt het je porieën in en voor je het weet staat je gezicht vol met puistjes. Als je dat altijd zonder doet, tenminste.
    Eén keer zonder kan heus geen kwaad, doe ik ook als ik snel moet zijn/geen crème meer heb.
    Maar absoluut geen vasiline, dat is veel te vettig en je kan je make-up niet gelijkmatig aanbrengen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    geen vaseline gebruiken, voor kleine droge plekjes is het oke maar niet voor als basis, daar is het weer te vettig voor

    Rooftops schreef:
    (...)

    Als je make-up draagt, en dan in het algemeen foundation is het heel erg belangrijk dat je dagcrème gebruikt, dat beschermt je huid tegen de foundation want anders dringt het je porieën in en voor je het weet staat je gezicht vol met puistjes. Als je dat altijd zonder doet, tenminste.
    Eén keer zonder kan heus geen kwaad, doe ik ook als ik snel moet zijn/geen crème meer heb.
    Maar absoluut geen vasiline, dat is veel te vettig en je kan je make-up niet gelijkmatig aanbrengen.

    Ahh, nou, dan doe ik eens zonder, ik zal er niet aan dood gaan zeker n.n

    Dankjewel iedereen. (flower)
    (iemand mag dit topic sluiten hoor, of hoe dat ook werkt ? haha ;D)


    It's just to hard to watch it all slowly fade away.

    sickoflove schreef:
    (...)
    Nou, ik hoorde dat je makeup dan sneller verdwijnt van je gezicht, ofzoiets, haha. Maar ja, dat zal ik wel doen dan als ik niets anders vind. :3

    Dat is bullshit, ! je makeup blijft echt wel zitten ;)

    Ik zal je eerlijk zeggen : ik vind het SPUUGLELIJK als een meisje dikke laag foundation draagt , zowizo foundation is nergens voor nodig ;) ik denk dat je crush je ook mooier vind zoals je zelf bent ( zonder al die poeder dus ;)):)


    I solemny swear i am up to no good

    NEEE!!! absoluut niet!
    word je huid heel erg onzuiver van en als je daar make-up over doet wordt het echt vre - se - lijk!

    Misschien zonnebrandcreme, of aftersun ??

    Je kan toch ook gewoon.. niks als basis gebruiken? Doe ik ook niet enneh, ik leef nog steeds enzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.