• Antichrist.



    Chisinau schreef:
    (...)

    Ik ben ook gelovig en ben het wel eens met BarbieDoll.


    Ik ook. Maar,
    Als diegene zo'n naam wil hebben; het zij zo.


    26 - 02 - '16

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?


    Welke username je ook heb gehad, ze blijven daar staan. Ook al moesten ze het veranderen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind je naam leuk ^^
    En ik snap niet waarom mensen je plaatje hatelijk vinden, want er staat toch met koeienletters 'believe in yourself'?! Like, ik vind dat god niet bestaat en alles wat je doet komt door jezelf, dus je moet wel in jezelf geloven.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?

    Moest ook veranderd worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?


    Ik heette Rimjob en moest het na 1 dag of paar uur weet niet meer precies alweer veranderen, maar het zal tussen je usernamen lijst blijven staan.

    Ik ben christelijk maar ik heb er niks op tegen dat ze die naam neemt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 23:51 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Nevada schreef:
    Ik vind je naam leuk ^^
    En ik snap niet waarom mensen je plaatje hatelijk vinden, want er staat toch met koeienletters 'believe in yourself'?! Like, ik vind dat god niet bestaat en alles wat je doet komt door jezelf, dus je moet wel in jezelf geloven.


    Thank you :'D <3

    MrsChartered schreef:
    Omg :S Ik ben niet christelijk -maar islamitisch- en toch voel ik me zelfs aangesproken omdat het in principe over dezelfde god gaat als dat van ons? -en over een godsdienst-
    en nog een belangrijk punt: Je weet dat je hier veel haatreacites gaat krijgen dus waarom open je in godsnaam dit topic? en dat is iets wat ik niet begrijp. Is het om aandacht ofzo? En trouwens de mensen die als nog doorpraten dat het niet beledingend is; sorry hoor, maar waarom dat plaatje dan? Ik kan toch bijna zweren dat je dat met opzet daar neer zet en nu echt doet alsof mensen dom zijn ofzo.
    Sorry maar dit is mijn mening.


    Het is een username op een verhalensite. Als je je daar al druk om maakt, moet je je ogen en oren wel dichthouden voor alle dagelijkse dingen.
    Ik open een topic als ik mij naam verander, dat doe ik altijd.
    Waarom? Zodat mijn vrienden en mensen die mijn verhalen lezen of mijn topics ook maar iets interessant vinden me kunnen herkennen. Niet om zulke reacties van jou te krijgen.
    Dat plaatje is mijn mening, niks mis mee. Daar hoef jij je niet aangesproken door te voelen.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nee, want ik ben zeker niet de enige hier die in god geloofd, dus das sowieso bullshit. Je mag je mening geven, maar hiermee beledig je mensen en dat is niet de bedoeling.

    Ellen beledigt helemaal niemand, jongedame. (cat)
    Dus allemaal bakkes toe.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:41 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind hem mooi. Maar dat ben ik.
    Mensen ga niet zitten janken om een naam.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?


    ja en ik heette Waspik.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind je nieuwe username best wel.. tsja, beledigend is ook niet het goede woord.

    Ongepast.
    Ook dat plaatje.

    Ik heb er niks tegen, maar aangezien sommige hier gelovig zijn..

    Maar oke om catfights te voorkomen, hallo AntiChrist.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 18:44 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nou zeg, wat een gedoe om een facking username :'D

    Ik vind 'm leuk 8'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vond Atmosphere leuker, maar deze is ook wel leuk. En ik ben ook christelijk, but I don't care about one fuckin' username. xd


    Opgeven is geen optie.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik beledig geen mensen met mijn geloofsovertuiging.
    Als iemand zichzelf 'Godisgreat' oid noemt, mag het wel? Wan dan zouden ze net zo goed mij beledigen omdat ik een andere geloofsovertuiging heb. Nogmaals, 'AntiChrist' is een therm die in de bijbel voorkomt voor iets heel kwaads en niet voor iets wat 'Tegen het Christendom' is.


    Dingen die heel kwaad zijn, zijn "tegen het christendom". De antichrist is erop uit de hele wereldbevolking aan zich te onderwerpen, inclusief christenen. De antichrist wil dat christenen hem gaan volgen ipv de echte Christus. Daarmee is hij ontzettend tégen het christendom.

    Do your research.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Barbiedoll schreef:
    Hmm ;/ Ik vind het nogal een beledigende naam. (no_chears)


    Misschien ben ik nu ook beledigd door jou usernaam, niet dat ik een barbiepopje ben, maar het is het principe. Zij kiest de usernaam dat zij wil en respecteer dat gewoon.