• Antichrist.



    Asgard schreef:
    Stiekem wel.

    je irriteert me -,-
    mensen hadden ook gewoon normaal kunnen zeggen dat ze het er niet mee eens waren en het erbij kunnen laten maar nee... ze moeten weer de boel bij elkaar janken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ergens vind ik het beledigend, maar als het jou mening erover is heb ik er vrede mee.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:44 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dus omdat ik het voor mijn geloof opneem, ben ik een jankerd. Ja, dat is logisch --'


    To infinity and beyond •

    @Jennieee: Als ik jankte, zou ik heel andere bewoordingen gebruiken. Maar lees mijn vorige post. Ik had daarin nog antwoord gegeven op je vraag.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:44 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Delirious schreef:
    (...)
    Wacht: jouw tactiek.
    OH GOD IK VIND JOUW USERNAME ZO VERSCHRIKKELIJK BELEDIGEND!
    Barbie is namelijk blank en jouw afbeelding erbij van een negerin is zo vreselijk racistisch! Natuurlijk kan je nu zeggen wat je wilt maar IK neem het zo op, hoe ongelofelijk grof van je!
    Seriously.


    Even snel een reactie:
    Er zijn ook zwarte barbie's
    http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1T4ACAW_enNL343NL344&q=black+barbie&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1366&bih=568

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:44 ]

    Asgard schreef:
    Stiekem wel.

    @Jennieee: Dat is een voorbeeld. Natuurlijk is het geen misdaad, het is een daad die ik... niet zo fijn vind. En dat is uiteraard mijn mening.


    dat is jouw mening en dat vind ik prima. ik verbied geen meningen. ik vind alleen dat gezeik eromheen zo vervelend

    ^

    Asgard schreef:
    @Jennieee: Als ik jankte, zou ik heel andere bewoordingen gebruiken. Maar lees mijn vorige post. Ik had daarin nog antwoord gegeven op je vraag.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:45 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik wist dat NIET nee. Ik wist niet dat mensen zo kinderachtig en onrespectvol jegens mij kondenzijn. Dat plaatje is mijn mening.

    Je had niet verwacht dat sommige hier zo op konden reageren? :'D sorry, maar hier geloof ik dus geen bal van. NU denk ik dus echt dat je denkt dat mensen dom zijn... En zoals ik al zei; Ik respecteer dat jij het niet eens bent met een godsdienst! -Je had al vermeld dat dit topic is geopend om je username te vermelden en dat plaatje hoefde er echt niet bij want dat maakt sommige dus kwaad.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Je naam doet me denken aan die film van Lars von Trier ... Ik ben trouwens ook christelijk, maar ik vind het niet beledigend omdat het mij nu eenmaal koud laat in welke betekenis je je naam hebt veranderd. You like it, and that's enough.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Je had niet verwacht dat sommige hier zo op konden reageren? :'D sorry, maar hier geloof ik dus geen bal van. NU denk ik dus echt dat je denkt dat mensen dom zijn... En zoals ik al zei; Ik respecteer dat jij het niet eens bent met een godsdienst! -Je had al vermeld dat dit topic is geopend om je username te vermelden en dat plaatje hoefde er echt niet bij want dat maakt sommige dus kwaad.


    die mensen hadden het er ook gewoon bij kunnen laten. ze hadden kunnen zeggen: ik VIND het niet leuk ipv zo overdreven te reageren (naja ik vind het overdreven)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Miyazaki schreef:
    (...)

    ze heet Antichrist hoor (joehoe)

    Uhm? lees ff mijn reactie goed door ik schreef ATHEIST -wat zij dus is-
    Ik heb niks geschreven over haar username?
    :S

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 19:48 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Barbiedoll schreef:
    Hmm ;/ Ik vind het nogal een beledigende naam. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ShineALight schreef:
    (...)

    Even snel een reactie:
    Er zijn ook zwarte barbie's
    http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1T4ACAW_enNL343NL344&q=black+barbie&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1366&bih=568

    Ja en ook Barbie's met een hoofddoek :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Barbiedoll schreef:
    Dus omdat ik het voor mijn geloof opneem, ben ik een jankerd. Ja, dat is logisch --'


    je kan haar geloof toch niet veranderen =] je kan óók zeggen: ik ben het er niet mee eens, maar ik laat jou lekker je gang gaan (en dat je stopt met zeiken om een username -,-) ja dat vind ik overdreven


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jennieee schreef:
    (...)

    je kan haar geloof toch niet veranderen =] je kan óók zeggen: ik ben het er niet mee eens, maar ik laat jou lekker je gang gaan (en dat je stopt met zeiken om een username -,-) ja dat vind ik overdreven


    Haha, dat is een goeie. Want weet je, dat is precíes wat ze deed tot ze aangevallen werd door mensen die haar geloof blijkbaar niet respecteerden.

    O, dit topic wordt steeds leuker. Misschien blijf ik nog wel even meelezen.(hoera)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Delirious schreef:
    (...)
    Ja en ook Barbie's met een hoofddoek :]

    Waarom haal je nu weer hoofddoeken erbij? -.-'


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!