• Antichrist.



    Ik vind die naam leuk, of er nu mensen beledigt zijn of niet. Die mensen moeten zich maar eens verdiepen in hun geloof, ipv van jou nu de schuld geven van hun gekwetste gevoelens.


    Ik ben gemeen xoxo

    Barbiedoll schreef:
    Hmm ;/ Ik vind het nogal een beledigende naam. (no_chears)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik weet het niet, de ene keer lijkt het gewoon zo beledigend met dat plaatje erbij. Maar ik ben niet Christenen maar ik geloof in de Islam dus ik kan er ook niks bij zeggen. Het is iets wat jij gekozen hebt en dat accepteer ik, al zijn er ook die het niet accepteren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Het. is. Maar. Een. Naam.
    Ik vind hem wel.. Cool. 8)
    Doet me aan een film denken, alleen ik weet niet meer welke. ;$


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Asgard schreef:
    (...)

    Dingen die heel kwaad zijn, zijn "tegen het christendom". De antichrist is erop uit de hele wereldbevolking aan zich te onderwerpen, inclusief christenen. De antichrist wil dat christenen hem gaan volgen ipv de echte Christus. Daarmee is hij ontzettend tégen het christendom.

    Do your research.


    Nothanks.
    En de 'Antichrist' is een woord voor iets slechts in de ogen van christenen ja. Do i care what you think? No. Kijk de andere kant op als het je irriteert.

    Dat zal ik met alle plezier voor je doen. ;) Het enige waar ik over viel was het feit dat wat je zei niet waar was. Daar wilde ik je op wijzen.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Asgard schreef:
    Dat zal ik met alle plezier voor je doen. ;) Het enige waar ik over viel was het feit dat wat je zei niet waar was. Daar wilde ik je op wijzen.


    Dan wil ik jou even wijzen op het feit dat dit mijn username is.
    Dus mijn keuze wat ik neem en het is niet verboden, dus waarom zou ik daar gezeur van christenen om krijgen? Ik kan hier wel een hele discussie gaan beginnen met iedereen die in onze oh zo geweldige god gelooft, maar dat doe ik ook niet. Dus, let's all just be happy & like it or not.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Dan wil ik jou even wijzen op het feit dat dit mijn username is.
    Dus mijn keuze wat ik neem en het is niet verboden, dus waarom zou ik daar gezeur van christenen om krijgen? Ik kan hier wel een hele discussie gaan beginnen met iedereen die in onze oh zo geweldige god gelooft, maar dat doe ik ook niet. Dus, let's all just be happy & like it or not.


    *Kijkt de andere kant op*


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Hm, gaaf, als je niet geloofd (: voor gelovigen kan dit best wel beledigend zijn.


    Destroy what destroys you.

    Asgard schreef:
    (...)

    *Kijkt de andere kant op*


    Blijkbaar niet.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Dan wil ik jou even wijzen op het feit dat dit mijn username is.
    Dus mijn keuze wat ik neem en het is niet verboden, dus waarom zou ik daar gezeur van christenen om krijgen? Ik kan hier wel een hele discussie gaan beginnen met iedereen die in onze oh zo geweldige god gelooft, maar dat doe ik ook niet. Dus, let's all just be happy & like it or not.


    Hé hallo, beetje meer respect mag ook wel en al helemaal met je opmerking over god. ;s


    To infinity and beyond •

    Antichrist schreef:
    (...)

    Het is een username op een verhalensite. Als je je daar al druk om maakt, moet je je ogen en oren wel dichthouden voor alle dagelijkse dingen.
    Ik open een topic als ik mij naam verander, dat doe ik altijd.
    Waarom? Zodat mijn vrienden en mensen die mijn verhalen lezen of mijn topics ook maar iets interessant vinden me kunnen herkennen. Niet om zulke reacties van jou te krijgen.
    Dat plaatje is mijn mening, niks mis mee. Daar hoef jij je niet aangesproken door te voelen.

    Oke, ten eerste: Ik ben er ook wel bewust van dat er ergere dingen in de wereld zijn die een godsdienst beledigen en dat jouw vorm van beledingen daarbij weinig voorstelt.
    Ten tweede: Je zegt dat je dit topic opent over je naam zodat je vrienden etc. nog kunnen herkennen dat jij het bent, oke. Ik geef je daarbij gelijk en heb eerlijk gezegd ook niet opgelet of jij dat bij elke username van je deed... blijbaar wel dus.
    Jij hebt dit topic dus geopend om te vermelden dat jij je username hebt veranderd. Waarom zet je dan dat plaatje erbij? Dat hoort dan toch ook niet bij je 'Ik-verander-mijn-naam-topic'? Wat is je antwoord daarop dan? want door dit te doen, laat je mensen denken dat je echt tegen zulke dingen bent en krijg je zulke reacties... en achteraf doe je heel onschuldig en dit is wat ik dus niet begrijp. :S Als je dat plaatje bij je profiel had gezet, zweer ik je dat ik er geen enkele opmerking op zou hebben.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Gaan we nu eigenlijk een hele ophef maken over een verandering van -maar- een username? Dan kun je net zo goed van alle dergelijke minpuntjes op deze site staan discussiëren. Daar word het er namelijk ook niet echt gezelliger van. (cat)
    Just sayin'


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Hé hallo, beetje meer respect mag ook wel en al helemaal met je opmerking over god. ;s

    In my eyes there is no god.


    We're all mad here.

    Miyazaki schreef:
    (...)
    In my eyes there is no god.


    Dat is fijn, dat mag je van mij denken, maar dan hoeft zij hem niet zo te noemen, beetje respect mag wel. Al is het maar tegenover andere mensen ;/


    To infinity and beyond •