• Antichrist.



    ShineALight schreef:
    (...)

    alleen een beetje jammer dat je serieus een topic gaat aanmaken omdat je je naam naar 'AntiChrist' verandert. Ik denk dat het wel als 'tegen' wordt bedoeld. Ik snap overigens niet waarom je uberhaupt een topic aanmaakt als je je naam veranderd?


    Dat doen zoveel mensen, jij zeikt enkel omdat je het beledigend vind. Ga ergens anders huilen ;@


    We're all mad here.

    ShineALight schreef:
    (...)

    alleen een beetje jammer dat je serieus een topic gaat aanmaken omdat je je naam naar 'AntiChrist' verandert. Ik denk dat het wel als 'tegen' wordt bedoeld. Ik snap overigens niet waarom je uberhaupt een topic aanmaakt als je je naam veranderd?



    Velen doen dat -.- ga je dan ook ff in hun topic zeiken ? o-O
    & merendeels doen mensen dat om aan te kondigen dat ze niet een complete vreemde zijn ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ShineALight schreef:
    (...)

    alleen een beetje jammer dat je serieus een topic gaat aanmaken omdat je je naam naar 'AntiChrist' verandert. Ik denk dat het wel als 'tegen' wordt bedoeld. Ik snap overigens niet waarom je uberhaupt een topic aanmaakt als je je naam veranderd?
    Dat laatste snap ik ook niet, maar iedereen doet het, dus dat is verder geen reden om haar daarop af te rekenen.


    Life is hard and then we die

    Fellatio schreef:
    (...)


    Velen doen dat -.- ga je dan ook ff in hun topic zeiken ? o-O
    & merendeels doen mensen dat om aan te kondigen dat ze niet een complete vreemde zijn ;)


    Iedereen kan nou wel op haar gaan bitchen. Maar ik vind dat ze gelijk heeft. Dan kun je gaan zeggen dat het niet zo bedoelt is, maar het is gewoon zo. Ik vind het belachelijk dat dit soort namn wel goedgekeurd worden ;/


    To infinity and beyond •

    ShineALight schreef:
    (...)

    alleen een beetje jammer dat je serieus een topic gaat aanmaken omdat je je naam naar 'AntiChrist' verandert. Ik denk dat het wel als 'tegen' wordt bedoeld. Ik snap overigens niet waarom je uberhaupt een topic aanmaakt als je je naam veranderd?

    Iedereen doet dat, zodat men weet dat je je naam hebt veranderd. Anders herkennen ze je waarschijnlijk niet meer.
    OT: ik zie geen echte problemen in haar naam...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Iedereen kan nou wel op haar gaan bitchen. Maar ik vind dat ze gelijk heeft. Dan kun je gaan zeggen dat het niet zo bedoelt is, maar het is gewoon zo. Ik vind het belachelijk dat dit soort namn wel goedgekeurd worden ;/


    Waarom quote je mij o-O ik reageer alleen op het deel dat over het topic maken als je een nieuwe username heb.

    Bovendien moet je maar eens even kijken naar de reactie van Ecanus die ook christelijk is

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 23:01 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had dit aangepast in mijn reactie gezet, maar dat jullie het nog wel even lezen nog een keer gepost;)
    En over positief en negatief. Als iemand als username 'AllahIsGreat' of iets dergelijks schrijft, vind ik het niet erg. Juist mooi, dat diegene zijn eigen geloof heeft. Iedereen moet geloven wat hij of zij zelf wil. Maar dan op deze manier, door zo'n naam en zo'n plaatje te reageren... ongelofelijk. Ik snap het gewoon niet, waarom? Kan dát mij worden uitgelegd?

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Iedereen kan nou wel op haar gaan bitchen. Maar ik vind dat ze gelijk heeft. Dan kun je gaan zeggen dat het niet zo bedoelt is, maar het is gewoon zo. Ik vind het belachelijk dat dit soort namn wel goedgekeurd worden ;/
    Het is niet beledigend, bedreigend of seksueel, dus hebben wij geen reden om dit af te keuren.


    Life is hard and then we die

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Iedereen kan nou wel op haar gaan bitchen. Maar ik vind dat ze gelijk heeft. Dan kun je gaan zeggen dat het niet zo bedoelt is, maar het is gewoon zo. Ik vind het belachelijk dat dit soort namn wel goedgekeurd worden ;/

    Tjah, ieder zijn eigen mening. :)
    Jij vindt het belachelijk, anderen niet.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Fellatio schreef:
    (...)

    Waarom quote je mij o-O ik reageer alleen op het deel dat over het topic maken als je een nieuwe username heb.


    Omdat ik geen zin had om iedereen te gaan quoten. Het gaat dus niet alleen om jou (:


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Het is niet beledigend, bedreigend of seksueel, dus hebben wij geen reden om dit af te keuren.


    Zoals je ziet beledigd het dus wel mensen.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Zoals je ziet beledigd het dus wel mensen.


    what she says.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Zoals je ziet beledigd het dus wel mensen.


    Ik kan alleen nog zeggen; lees de reactie van Ecanus die christelijk is.
    Daar staat het nog een keer uitgelegd over het woord AntiChrist


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Waarom quote je mij o-O ik reageer alleen op het deel dat over het topic maken als je een nieuwe username heb.

    Bovendien moet je maar eens even kijken naar de reactie van Ecanus die ook christelijk is

    Voel je je soms aangevallen? XD
    Ok, dit was een nutteloze reactie


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Voel je je soms aangevallen? XD
    Ok, dit was een nutteloze reactie


    Wel als mijn reactie daarvoor is gequote ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you