• Antichrist.



    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik ben niet beledigd als iemand godverdomme zegt, aangezien ik dat zelf ook we eens zeg. Ik vind dit erger dan godverdomme hoor? Ja hier is vrijheid van meningsuiting. Maar weet je wat vrijheid van meningsuiting betekend? Blijkbaar niet want het is niet de bedoeling dat je mensen kwetst of beledigd. Oh geloof me, zo zou ik in het echt ook doen hoor. (;


    Ik ga jou niet eens meer serieus nemen nu.
    Welterusten.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik ga jou niet eens meer serieus nemen nu.
    Welterusten.


    slaapze.


    To infinity and beyond •

    Antichrist schreef:
    (...)

    'God, verdom me.'
    =
    'God, verdoem mij'
    =
    'God, stuur me naar de hel.'



    Toch vat ik het niet ;P EN HUP SLAPEN JIJ !! nja eerst douchen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Trouwens, je zou BlowNeuk, Lowjob JobBlow ,etc. iig, een van die namen zou je nemen toch? ):
    Ik vind het niet lief van je dat je niet aan je afspraak gehouden hebt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Raiskattiin schreef:
    Trouwens, je zou BlowNeuk, Lowjob JobBlow ,etc. iig, een van die namen zou je nemen toch? ):
    Ik vind het niet lief van je dat je niet aan je afspraak gehouden hebt.


    Lowjob geloof ik ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Omg :S Ik ben niet christelijk -maar islamitisch- en toch voel ik me zelfs aangesproken omdat het in principe over dezelfde god gaat als dat van ons? -en over een godsdienst-
    en nog een belangrijk punt: Je weet dat je hier veel haatreacites gaat krijgen dus waarom open je in godsnaam dit topic? en dat is iets wat ik niet begrijp. Is het om aandacht ofzo? En trouwens de mensen die als nog doorpraten dat het niet beledingend is; sorry hoor, maar waarom dat plaatje dan? Ik kan toch bijna zweren dat je dat met opzet daar neer zet en nu echt doet alsof mensen dom zijn ofzo.
    Sorry maar dit is mijn mening.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Omg :S Ik ben niet christelijk -maar islamitisch- en toch voel ik me zelfs aangesproken omdat het in principe over dezelfde god gaat als dat van ons? -en over een godsdienst-
    en nog een belangrijk punt: Je weet dat je hier veel haatreacites gaat krijgen dus waarom open je in godsnaam dit topic? en dat is iets wat ik niet begrijp. Is het om aandacht ofzo? En trouwens de mensen die als nog doorpraten dat het niet beledingend is; sorry hoor, maar waarom dat plaatje dan? Ik kan toch bijna zweren dat je dat met opzet daar neer zet en nu echt doet alsof mensen dom zijn ofzo.
    Sorry maar dit is mijn mening.

    Nog nooit zo met iemand eens geweest

    ik hou van die naam _O_

    alishetnietdebetekniswaarvanikdachthijhad jongensgamenounietkruisigenomdatiknietzovoorhetchristendomben


    en jongens... srs... kijkt, ze haalt er de bijbel bij. Ik begrijp totaal dat jullie beledigt voelen, maar, ze bedoelt het niet zo.
    over het 'we zijn in nederland en dus de griekse betekenis doet er niet toe-' ding, nou, wat maakt het uit wat voor betekenis naam ze haalt? Als ik en russische naam bv zou nemen, dat een ander klein groepje beledigt, gaan jullie er dan ook zo over doen?

    en btw, jongens, Hans Teeuwen (_O_) vind ik dan qua graad veel 'erger' wat hij doet. Hij mocht er perfect mee wegkomen, waarom zij dan niet?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 23:49 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    MrsChartered schreef:
    Omg :S Ik ben niet christelijk -maar islamitisch- en toch voel ik me zelfs aangesproken omdat het in principe over dezelfde god gaat als dat van ons? -en over een godsdienst-
    en nog een belangrijk punt: Je weet dat je hier veel haatreacites gaat krijgen dus waarom open je in godsnaam dit topic? en dat is iets wat ik niet begrijp. Is het om aandacht ofzo? En trouwens de mensen die als nog doorpraten dat het niet beledingend is; sorry hoor, maar waarom dat plaatje dan? Ik kan toch bijna zweren dat je dat met opzet daar neer zet en nu echt doet alsof mensen dom zijn ofzo.
    Sorry maar dit is mijn mening.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nee, want ik ben zeker niet de enige hier die in god geloofd, dus das sowieso bullshit. Je mag je mening geven, maar hiermee beledig je mensen en dat is niet de bedoeling.

    Ja true, maar ik vind ook dat het pas beledigend ís wanneer mensen het zo opvatten. Ik geloof ook in god - yes, ook actief - maar ik vloek als een bootwerker en het interesseert mij bar weinig dat een user op een internetsite 'Antichrist' als naam neemt. Dat verandert niks aan mijn geloof, de essentie, zou m'n ethiekleraar zeggen :'D
    Dit is geen persoonlijke aanval op wie dan ook, just expressing my humble opinion ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ja true, maar ik vind ook dat het pas beledigend ís wanneer mensen het zo opvatten. Ik geloof ook in god - yes, ook actief - maar ik vloek als een bootwerker en het interesseert mij bar weinig dat een user op een internetsite 'Antichrist' als naam neemt. Dat verandert niks aan mijn geloof, de essentie, zou m'n ethiekleraar zeggen :'D
    Dit is geen persoonlijke aanval op wie dan ook, just expressing my humble opinion ^^


    Ik snap jou ook, tuurlijk. Maar er zijn ook mensen die dit wel beledigend vinden en dan vind ik het raar dat mensen die 'Paarse piemol - ja zo eentje was er' wel zijn naam moest veranderen en dingen zoals Blowjob wel mogen. Ik ga serieus mijn naam in GODISGREAT veranderen, kijken wat ik voor reacties krijg want ik vind dit beledigend.


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik snap jou ook, tuurlijk. Maar er zijn ook mensen die dit wel beledigend vinden en dan vind ik het raar dat mensen die 'Paarse piemol - ja zo eentje was er' wel zijn naam moest veranderen en dingen zoals Blowjob wel mogen. Ik ga serieus mijn naam in GODISGREAT veranderen, kijken wat ik voor reacties krijg want ik vind dit beledigend.
    Blowjob mag niet hoor, dat is gewoon een waarschuwing als iemand dat doet.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 23:41 ]


    Life is hard and then we die

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Ik snap jou ook, tuurlijk. Maar er zijn ook mensen die dit wel beledigend vinden en dan vind ik het raar dat mensen die 'Paarse piemol - ja zo eentje was er' wel zijn naam moest veranderen en dingen zoals Blowjob wel mogen. Ik ga serieus mijn naam in GODISGREAT veranderen, kijken wat ik voor reacties krijg want ik vind dit beledigend.


    Blowjob mocht niet en moest ook veranderen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Blowjob mag niet hoor, dat is gewoon een waarschuwing als iemand dat doet.


    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?


    To infinity and beyond •

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nou diegene die nu AntiChris heet, heette blowjob?
    Yeah, misschien 1 dag, ze moest het direct veranderen.


    Life is hard and then we die