• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Dat was het ja, maar toch wou geen land hem hebben. ookal krijg je veel tourisme.

    @..... Ja dan gooien ze het lijk maar in de zee, waar wil je hem anders laten in de ruimte? als geen land hem wil in de ruimte is er ook geen zand -tot zover ik weet-

    En als je hem liet leven, hoeveel mensen moeten er dan nog door hem worden vermoord tot dat hij sterft aan ouderdom.

    Weetje er werd al eerder een hele poos geleden gezegd dat Bin Laden een ziekte had, of ziek was, zwak ofso, dus het kan zijn dat hij al eerder gestorven is én dat de VS nu gewoon doet alsof zij hem hebben vermoord, nu ze zeker weten dat hij dood is . -Dat is m'n vaders theorie . :Y)


    1.25

    Honor schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen god zou hem naar de hell sturen door zijn daden of de hell moet ineens voor goede mensen zijn.

    Nogmaals dat kan jij niet ruiken, zien, horen je weet maar nooit wat er gebeurd later toch? Ik vind dat het ana God is of tie naar de hell of naar de hemel gaat en daar ga ik niet over oordelen

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:28 ]

    Honor schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen god zou hem naar de hell sturen door zijn daden of de hell moet ineens voor goede mensen zijn.

    Dat beslis jij niet? Misschien heeft hij wél goed gedaan?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:28 ]


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Weetje er werd al eerder een hele poos geleden gezegd dat Bin Laden een ziekte had, of ziek was, zwak ofso, dus het kan zijn dat hij al eerder gestorven is én dat de VS nu gewoon doet alsof zij hem hebben vermoord, nu ze zeker weten dat hij dood is . -Dat is m'n vaders theorie . :Y)


    Waarom zouden ze dan al maanden zn huis in de gaten houden, en waarom zouden ze dan gaan schieten bij zn huis waardoor een helikopter neer storte, en er amirikaanse soldaten zijn gesneuvelt?


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Waarom zouden ze dan al maanden zn huis in de gaten houden, en waarom zouden ze dan gaan schieten bij zn huis waardoor een helikopter neer storte, en er amirikaanse soldaten zijn gesneuvelt?

    Ze hebben toch geen bewijs? Komaan het kan ook gewoon verzonnen zijn?


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat beslis jij niet? Misschien heeft hij wél goed gedaan?


    Heeft die niet zie je het al voor me:

    osama bin laden grootste terrorist redt poesje uit boom...........................


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    (...)
    Ze hebben toch geen bewijs? Komaan het kan ook gewoon verzonnen zijn?


    Dus die soldaten zijn omgekomen door niks? gewoon ineens dood.
    Sirieus denk na zeg, hij is dood, leer ermee leven hij is DOOD
    Ga naar obama vraag de foto's doe wat je wil het enige wat eruitkomt is dat osama DOOD is. D O O D


    (Be)lieve in (you)rself

    Positive schreef:
    Ik geloof niet eens dat hij dood is sow...


    tuurlijk, want hitler is ook niet dood en zit momenteel een houseparty te geven samen met elvis presley en heath ledger --'

    srs, mensen zijn niet dom hoor. als ze gaan claimen dat bin laden dood is, terwijl het niet zo is, zal hij wel snel genoeg iets gedaan hebben om te bewijzen dat het niet zo is.
    en als ze nu alles beveiligen zodat al quada geen wraakacties gaan plannen? dat het stil is uit al quada en arabische wereld? nee, bin laden leeft tùùrlijk nog.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Positive schreef:
    (...)
    Nogmaals dat kan jij niet ruiken, zien, horen je weet maar nooit wat er gebeurd later toch?

    Sorry hoor, niet dat ik in god geloof, maar god hoort voor de mensen op Aarde te zorgen en ze te helpen en de laatste tijd zie ik weinig van god.
    Als god is, wat de bijbel zegt wat hij is dan wordt hij naar de hel gestuurd want naar mijn weten keurt god een moord niet goed, laat dan staan de moord op duizende onschuldige mensen die toevallig op de verkeerde plaats wonen.


    The soul needs autumn.


    Heeft die niet zie je het al voor me:

    Volgens mij woonde jij niet bij hem ofwel? Volgens mij kan jij niet zeggen dat hij nooit iets goed heeft gedaan aangezien jij hem niet in het echt kent -anders heb ik iets gemist-

    Chicharito schreef:
    (...)
    Sorry hoor, niet dat ik in god geloof, maar god hoort voor de mensen op Aarde te zorgen en ze te helpen en de laatste tijd zie ik weinig van god.
    Als god is, wat de bijbel zegt wat hij is dan wordt hij naar de hel gestuurd want naar mijn weten keurt god een moord niet goed, laat dan staan de moord op duizende onschuldige mensen die toevallig op de verkeerde plaats wonen.

    Ik ben geen christen, dus ik geloof ook niet in de bijbel.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat beslis jij niet? Misschien heeft hij wél goed gedaan?

    Het enigste wat hij goed heeft gedaan is het leven geschonken aan zijn kind, als dat al telt want hij heeft duizende andere kinderen, vaders, moeders,.... vermoord.


    The soul needs autumn.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Ze hebben toch geen bewijs? Komaan het kan ook gewoon verzonnen zijn?


    er bestaat zoiets als live beelden en onwetende tweeters. komaan zeg, cut the crap, he's dead, get over yourself. wees blij voor de slachtoffers van 9/11 en de familie ervan, en van al het andere dat hij heeft gedaan. jeesh.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik snap niet dat sommige hem verdedigen.


    The soul needs autumn.

    Positive schreef:
    (...)
    Volgens mij woonde jij niet bij hem ofwel? Volgens mij kan jij niet zeggen dat hij nooit iets goed heeft gedaan aangezien jij hem niet in het echt kent -anders heb ik iets gemist-


    Een grote terrorist die duizenden mensen vermoord, heel misschien heeft die ooit iets goeds gedaan maar dan nog komt die in de hell voor de daden die hij heeft gedaan, Die misschien goede dingen die die ooit in zn leven heeft gedaan maken zn slechte daden nooit goed


    (Be)lieve in (you)rself