• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat is denk ik ook een beetje logisch, maar denken jullie echt dat de VS ook geen mensen heeft vermoordt in Afghanistan, Irak, Iran, Libië, Palestina etc. ?

    Vergeet België, Nederland, de katholieke godsdienst, VK, Spanje, Duitsland,.... niet

    weetje wat het verschil is ? Deze landen realiseerde hun fout ooit en de beslissingen werden niet door persoon gemaakt (wat ze niet persé minder slecht maakt)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:48 ]


    The soul needs autumn.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Een goede reden? WTFFFFF, vertel! En die ga je dan wel verdedigen, OMGASH.


    Die vermoorde ze of omdat ze net zo als osama terroristen waren Of omdat ze op de verkeerde moment op de verkeerde plek waren waardoor het perongelijk was. Of ze schoten op de vs waardoor ze terugschoten. En ja die verdedig ik.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:48 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Sirieus als je osama verdedigt verdedig dan ook meteen hitler die heeft ook duizenden mensen vermoord, omdat hij de perfecte ras wou kweken dan is dat toch ook een goede reden, aangezien jullie omdat hij het voor zn geloof deed ook een goede reden hitler deed het ook voor zn geloof die vondt alleen het katholiek/christelijk geloof goed en daar deed hij het voor.


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    Sirieus als je osama verdedigt verdedig dan ook meteen hitler die heeft ook duizenden mensen vermoord, omdat hij de perfecte ras wou kweken dan is dat toch ook een goede reden, aangezien jullie omdat hij het voor zn geloof deed ook een goede reden hitler deed het ook voor zn geloof die vondt alleen het katholiek/christelijk geloof goed en daar deed hij het voor.


    Okè, heil hitler.
    Nee, dat is meteen verboden. (cat)

    Maar serieus, ze zijn héél anders, en hitler vermoordde zichzelf.

    Honor schreef:
    (...)

    Die vermoorde ze of omdat ze net zo als osama terroristen waren Of omdat ze op de verkeerde moment op de verkeerde plek waren waardoor het perongelijk was. Of ze schoten op de vs waardoor ze terugschoten. En ja die verdedig ik.

    Waarom denk je dat er terroristen bestaan? Wel doordat de VS zich gaat bemoeien met wat er in die landen gebeurd. Als je zo begint kan ik nu ook zeggen dat die mensen in de Twin Towers ook op het verkeerde moment en verkeerde plaats waren, dat is laag smoesje! Heb je nooit gezien wat de VS deed in Guantanamo? Sindsdien ben ik hen beginnen haten, omdat ze mensen betaalden als ze hen vertelden waar er terroristen waren & raad es. Er zijn honderden mensen, onschuldig in de gevangenis gevlogen waar ze gefolterd werden, onmenselijk.


    1.25

    Dominance schreef:
    (...)

    Okè, heil hitler.
    Nee, dat is meteen verboden. (cat)

    Maar serieus, ze zijn héél anders, en hitler vermoordde zichzelf.


    Anders hadden de amirikanen of russen het gedaan :O ownee de Amirikanen hadden het kunnen doen, Ownee ze vermoorden alleen goed mensen die voor hun geloof op komen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dominance schreef:
    (...)

    Okè, heil hitler.
    Nee, dat is meteen verboden. (cat)

    Maar serieus, ze zijn héél anders, en hitler vermoordde zichzelf.

    Omdat Hitler laf was en ze wisten hem zijn dus ze waren onderweg
    Als Osama wist dat de VS wist waar hij was, was hij weggevlucht.

    Wat is het verschil tussen Osama en Hitler ? Het dodental telt niet want vergeet niet dat er bij Hitler een WO was...


    The soul needs autumn.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat er terroristen bestaan? Wel doordat de VS zich gaat bemoeien met wat er in die landen gebeurd. Als je zo begint kan ik nu ook zeggen dat die mensen in de Twin Towers ook op het verkeerde moment en verkeerde plaats waren, dat is laag smoesje! Heb je nooit gezien wat de VS deed in Guantanamo? Sindsdien ben ik hen beginnen haten, omdat ze mensen betaalden als ze hen vertelden waar er terroristen waren & raad es. Er zijn honderden mensen, onschuldig in de gevangenis gevlogen waar ze gefolterd werden, onmenselijk.
    amerika is pas irak binnen gevallen na de aanslagen van 11 september hoor.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dragonette schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat er terroristen bestaan? Wel doordat de VS zich gaat bemoeien met wat er in die landen gebeurd. Als je zo begint kan ik nu ook zeggen dat die mensen in de Twin Towers ook op het verkeerde moment en verkeerde plaats waren, dat is laag smoesje! Heb je nooit gezien wat de VS deed in Guantanamo? Sindsdien ben ik hen beginnen haten, omdat ze mensen betaalden als ze hen vertelden waar er terroristen waren & raad es. Er zijn honderden mensen, onschuldig in de gevangenis gevlogen waar ze gefolterd werden, onmenselijk.

    Haat België, England, Nederland, Spanje, Frankrijk,Portugal,... nu ook maar.

    Wij hebben hele volkeren uitgeroeid, gemarteld, tot slaaf gemaakt.


    The soul needs autumn.

    Honor schreef:
    Sirieus als je osama verdedigt verdedig dan ook meteen hitler die heeft ook duizenden mensen vermoord, omdat hij de perfecte ras wou kweken dan is dat toch ook een goede reden, aangezien jullie omdat hij het voor zn geloof deed ook een goede reden hitler deed het ook voor zn geloof die vondt alleen het katholiek/christelijk geloof goed en daar deed hij het voor.

    Hitler is een volledig ander verhaal, hij vermoordde mensen omdat ze een ander geloof hadden of niet waren zoals hij wilde. Bin Laden, omdat hij zich wilde verdedigen tegen de VS, omdat zij zich kwamen bemoeien met hoe ze leefden in het midden-oosten ensow. Niet omdat ze katholiek zijn fso.


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Hitler is een volledig ander verhaal, hij vermoordde mensen omdat ze een ander geloof hadden of niet waren zoals hij wilde. Bin Laden, omdat hij zich wilde verdedigen tegen de VS, omdat zij zich kwamen bemoeien met hoe ze leefden in het midden-oosten ensow. Niet omdat ze katholiek zijn fso.
    ja daarom moet je direct duizenden mensen gaan vermoorden echt volwassen (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dragonette schreef:
    (...)
    Waarom denk je dat er terroristen bestaan? Wel doordat de VS zich gaat bemoeien met wat er in die landen gebeurd. Als je zo begint kan ik nu ook zeggen dat die mensen in de Twin Towers ook op het verkeerde moment en verkeerde plaats waren, dat is laag smoesje! Heb je nooit gezien wat de VS deed in Guantanamo? Sindsdien ben ik hen beginnen haten, omdat ze mensen betaalden als ze hen vertelden waar er terroristen waren & raad es. Er zijn honderden mensen, onschuldig in de gevangenis gevlogen waar ze gefolterd werden, onmenselijk.


    Er waren ook terroristen zonder dat amirika zich ermee ging bemoeien kijk anar hitler die is ook eigelijk een terrorist en wacht eens toen bemoeide amirika in begin er zich niet eens mee.

    De VS heeft ook foute dingen gedaan, maar over hoeveel presidenten praat jedan/ militairen en dit is een Man die alles beslist.


    (Be)lieve in (you)rself

    Chicharito schreef:
    (...)
    Omdat Hitler laf was en ze wisten hem zijn dus ze waren onderweg
    Als Osama wist dat de VS wist waar hij was, was hij weggevlucht.

    Wat is het verschil tussen Osama en Hitler ? Het dodental telt niet want vergeet niet dat er bij Hitler een WO was...


    Hitlers ideeën snap ik nog een beetje, die van Osama niet, maar het gaat erom dat we nu heel anders zijn dan toen. & het slaat nergens op dat het zò moet terwijl die man geen wapen had en zijn familie erbij was.
    Dát is onrespectvol van de fuckin president van Amerika.

    Chicharito schreef:
    (...)
    Haat België, England, Nederland, Spanje, Frankrijk,Portugal,... nu ook maar.

    Wij hebben hele volkeren uitgeroeid, gemarteld, tot slaaf gemaakt.

    Oké daar heb je een punt, maar dat was vroeger. In deze moderne tijd, vind ik dat het niet kan. Als je begrijpt wat ik bedoel.


    1.25

    Als we amirika haten haat dan meteen heel de wereld, want ieder land heeft wel een mensen vermoord terwijl naderhand blijkt dat ze onschuldig waren.


    (Be)lieve in (you)rself