• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Dragonette schreef:
    (...)
    Obama heeft veel macht, hij kan echt gewoon dingen verzinnen of zo, niet dan? En de hele wereld zal hem geloven, ENJA ik kijk naar het nieuws! ;o MAAR ik wil foto's, ECHT foto's! :Y)

    Het is denk ik helemaal niet waar. Hussein werd opgehangen op suikerfeest. En iedereen kon het zien. En dan ineens willen ze de fotos van Hussein niet laten zien, omdat het te gevaarlijk is. En owh om het plaatje nog mooier te maken, ze gooien zijn lijk in de zee. Serieus ik denk dat het allemaal bullshit is --'

    Dragonette schreef:
    Sorry, maar dat gedoe van die Twin Towers is al zolang geleden... En we hebben al maanden niets meer van hem gehoord en plots is hij dood? Oké, dat geloof ik dus niet. Ze hebben zelfs geen foto's ofwel zijn die nep, dus ik geloof het pas als er echte foto's zijn. Btw. Hij is toch maar een mens? Hij heeft zich enkel 'verdedigd' tegen Amerika en zeg nu zelf er zijn nog zo'n gevallen Khadaffi -weetniethoeikz'nnaamschrijf- & die doden ze toch ook niet? ;o Steek hem dan in de gevangenis fsow, maar ik geloof niet dat hij dood is. Anders zouden ze allang foto's hebben fsow, want toen ze saddam hussein gingen ophangen toonden ze ons wél alles en nu met Osama niks. Ik geloof het niet.
    Btw, dit is mijn mening - die moeten jullie NIET delen.


    Hussein -of hoe je het schrijft- zou eigelijk ook helemaal niet getoont woorden, alleen die mensen die er bij stonden hebben het gefilmt met mobieltje en toen online gezet, maar de bedoeling was dat het nooit te zien zou zijn.

    En khadaffi -geen flauw idee hoe je het schrijft- willen ze volgens mij ook dood hebben, alleen dat wil niet alleen amirika.


    (Be)lieve in (you)rself

    Positive schreef:
    (...)
    Het is denk ik helemaal niet waar. Hussein werd opgehangen op suikerfeest. En iedereen kon het zien. En dan ineens willen ze de fotos van Hussein niet laten zien, omdat het te gevaarlijk is. En owh om het plaatje nog mooier te maken, ze gooien zijn lijk in de zee. Serieus ik denk dat het allemaal bullshit is --'

    Nou, ik denk het niet. Denk even na; Want stel nou dat ze alles hadden verzonnen he, van dat Osama dood was enzo? Wat denk je dan dat er was gebeurd als Osama doodleuk volgende maand een spiksplinter nieuw dreigfilmpje stuurt? :'D Kortom, als Bin Laden ook maar 1 teken van leven zou geven, zou Amerika door de mand vallen. Zo stom zijn ze echt niet hoor.

    Nee, de NASA weet sinds augustus waar hij zit en nu was het perfecte moment hem te pakken. Dat heeft verder niks met verkiezingen te maken. Amerika wil die moordenaar en leider van hun grootste vijand op dit moment gewoon pakken. En dat is nu gebeurd.

    Cheers for Obama.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 19:58 ]


    ars moriendi

    Dus jij zou medelijden hebben met hem/zijn dochter en niet gaan vieren dat hij dood, ondanks het ook JOU familie had kunnen zijn die hij vermoord had? Fijn. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Positive schreef:
    (...)
    Het is denk ik helemaal niet waar. Hussein werd opgehangen op suikerfeest. En iedereen kon het zien. En dan ineens willen ze de fotos van Hussein niet laten zien, omdat het te gevaarlijk is. En owh om het plaatje nog mooier te maken, ze gooien zijn lijk in de zee. Serieus ik denk dat het allemaal bullshit is --'

    Daar heb je gelijk in! Echt eh, dat vond ik zó respectloos tegenover zijn familie en zo. Je bedoelt Osama? ;D Jaa, dat kunnen ze niet maken, hem in zee gooien. Die verdient toch gewoon een normale islamitische begrafenis net als Hussein?


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Daar heb je gelijk in! Echt eh, dat vond ik zó respectloos tegenover zijn familie en zo. Je bedoelt Osama? ;D Jaa, dat kunnen ze niet maken, hem in zee gooien. Die verdient toch gewoon een normale islamitische begrafenis net als Hussein?


    Geen enkele land wou zn lichaam begraven, en volgens de islam moet het lichaam binnen 24 uur begraven ofzo worden, dus hebben ze hem maar binnen 24 uur in de zee gedropt.

    Ik zelf vindt niet eens dat die een begravenis verdient.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:02 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Hussein -of hoe je het schrijft- zou eigelijk ook helemaal niet getoont woorden, alleen die mensen die er bij stonden hebben het gefilmt met mobieltje en toen online gezet, maar de bedoeling was dat het nooit te zien zou zijn.

    En khadaffi -geen flauw idee hoe je het schrijft- willen ze volgens mij ook dood hebben, alleen dat wil niet alleen amirika.

    Ze hebben hem wel getoond voor hij zou opgehangen worden, toen hij z'n laatste gebed deed. Dat had ik op tv gezien, dat was nog met een gewone camera. Nou, waarom doden ze hem dan niet? Hij duikt toch niet onder of zo, ze kunnen wél zijn zoon doden maar hem niet en toch zaten ze in hetzelfde huis? ;o


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Ze hebben hem wel getoond voor hij zou opgehangen worden, toen hij z'n laatste gebed deed. Dat had ik op tv gezien, dat was nog met een gewone camera. Nou, waarom doden ze hem dan niet? Hij duikt toch niet onder of zo, ze kunnen wél zijn zoon doden maar hem niet en toch zaten ze in hetzelfde huis? ;o


    Over wie heb je het nu?


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Geen enkele land wou zn lichaam begraven, en volgens de islam moet het lichaam binnen 24 uur begraven ofzo worden, dus hebben ze hem maar binnen 24 uur in de zee gedropt.

    Ik zelf vindt niet eens dat die een begravenis verdient.

    Jaa, maar hij moet in 3 doeken gewikkeld worden zijn lichaam moet gereinigd worden en hij moet in zand begraven worden. Waarschijnlijk zou zijn familie hem begraven en tuurlijk wil geen land hem, hij is ook niet echt dood ...


    1.25

    Honor schreef:
    (...)

    Over wie heb je het nu?

    Kadhaffi xd


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Jaa, maar hij moet in 3 doeken gewikkeld worden zijn lichaam moet gereinigd worden en hij moet in zand begraven worden. Waarschijnlijk zou zijn familie hem begraven en tuurlijk wil geen land hem, hij is ook niet echt dood ...


    Hij is in 3 doeken gewikkeld, en gereinigt en toen in de zee gedropt uiteindelijk komt daar ook zand overheen als hij niet is opgegeten door haaien.
    Leuk voor die familie die hadden zoiets kunnen verwachten als je familie bent van een grote terrotist, en geen land wil hem hebben vanwege een lastig woord maar het was iets van omdat dat allemaal al-quida -hoe je het ook schrijven mag- mensen er kunnen komen en daar dan hem vereren ofzo.
    En hij is wel dood de foto's worden niet vrijgegeven omdat het nogal te ranzige foto's zouden zijn. hij zou een gaat in zn kop hebben waarin je zn hersenen zou zien ofzo.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    (...)
    Kadhaffi xd


    Dat van kadhaffi snap ik ook niet helemaal maar ik weet wel dat ze hem wouden vermoorden, of ze daar nog mee bezig zijn weet ik niet.


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Hij is in 3 doeken gewikkeld, en gereinigt en toen in de zee gedropt uiteindelijk komt daar ook zand overheen als hij niet is opgegeten door haaien.
    Leuk voor die familie die hadden zoiets kunnen verwachten als je familie bent van een grote terrotist, en geen land wil hem hebben vanwege een lastig woord maar het was iets van omdat dat allemaal al-quida -hoe je het ook schrijven mag- mensen er kunnen komen en daar dan hem vereren ofzo.
    En hij is wel dood de foto's worden niet vrijgegeven omdat het nogal te ranzige foto's zouden zijn. hij zou een gaat in zn kop hebben waarin je zn hersenen zou zien ofzo.

    Niet vereren maar voor hem bidden.

    Wow er zijn veel berichten geplaatst.
    Ik wéét dat hij vreselijke dingen gedaan heeft, maar ik vind niet dat een mens het recht heeft over de dood van een ander mens te beslissen. Dus zelfs al heeft hij vreselijke dingen gedaan.
    & om dan met een bord rond te gaan lopen waar op staat 'Burn in Hell' & àl die mensen die zo blij zijn.
    Nee, sick.

    Honor schreef:
    (...)

    Hij is in 3 doeken gewikkeld, en gereinigt en toen in de zee gedropt uiteindelijk komt daar ook zand overheen als hij niet is opgegeten door haaien.
    Leuk voor die familie die hadden zoiets kunnen verwachten als je familie bent van een grote terrotist, en geen land wil hem hebben vanwege een lastig woord maar het was iets van omdat dat allemaal al-quida -hoe je het ook schrijven mag- mensen er kunnen komen en daar dan hem vereren ofzo.
    En hij is wel dood de foto's worden niet vrijgegeven omdat het nogal te ranzige foto's zouden zijn. hij zou een gaat in zn kop hebben waarin je zn hersenen zou zien ofzo.

    Zeker? Nah, dat ga ik eens opzoeken, maar toch is het geen islamtische begrafenis, hij moet in zand begraven worden -volgens mij. Vereren zullen ze zeker NIET doen, mag niet. Bidden, wat is daar mis mee? ;x Ik denk dat de meerderheid die foto wel zou willen zien of zo. Dan ben je er tenslotte zeker van, niet dan? (:


    1.25