• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Positive schreef:
    (...)
    Niet vereren maar voor hem bidden.


    Ja dat zou ook al kunnen maar het was iets met een lastig woord


    (Be)lieve in (you)rself

    Dominance schreef:
    Wow er zijn veel berichten geplaatst.
    Ik wéét dat hij vreselijke dingen gedaan heeft, maar ik vind niet dat een mens het recht heeft over de dood van een ander mens te beslissen. Dus zelfs al heeft hij vreselijke dingen gedaan.
    & om dan met een bord rond te gaan lopen waar op staat 'Burn in Hell' & àl die mensen die zo blij zijn.
    Nee, sick.

    Echt, die gaan er zó over. We zullen zien wie er in de hel zal branden. -Klinkt creepy (': Maar het is zo, doe ffe normaal. Ik vind het niet kunnen dat mensen blij zijn als iemand sterft, hij is ook maar een mens. Komaan! ;x


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Zeker? Nah, dat ga ik eens opzoeken, maar toch is het geen islamtische begrafenis, hij moet in zand begraven worden -volgens mij. Vereren zullen ze zeker NIET doen, mag niet. Bidden, wat is daar mis mee? ;x Ik denk dat de meerderheid die foto wel zou willen zien of zo. Dan ben je er tenslotte zeker van, niet dan? (:


    Hij moetin zand begraven worden maar als geen land hem wil ja dan kun je hem niet echt begraven onder zand, die foto zou ik ook wel willen zien maar ook zonder foto geloof ik het wel.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dominance schreef:
    Wow er zijn veel berichten geplaatst.
    Ik wéét dat hij vreselijke dingen gedaan heeft, maar ik vind niet dat een mens het recht heeft over de dood van een ander mens te beslissen. Dus zelfs al heeft hij vreselijke dingen gedaan.
    & om dan met een bord rond te gaan lopen waar op staat 'Burn in Hell' & àl die mensen die zo blij zijn.
    Nee, sick.

    Dat is pas sneu.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Nou, ik denk het niet. Denk even na; Want stel nou dat ze alles hadden verzonnen he, van dat Osama dood was enzo? Wat denk je dan dat er was gebeurd als Osama doodleuk volgende maand een spiksplinter nieuw dreigfilmpje stuurt? :'D Kortom, als Bin Laden ook maar 1 teken van leven zou geven, zou Amerika door de mand vallen. Zo stom zijn ze echt niet hoor.

    Nee, de NASA weet sinds augustus waar hij zit en nu was het perfecte moment hem te pakken. Dat heeft verder niks met verkiezingen te maken. Amerika wil die moordenaar en leider van hun grootste vijand op dit moment gewoon pakken. En dat is nu gebeurd.

    Cheers for Obama.

    Agree.
    Alles was een soort van geheime missie en Obama heeft het bevel gegeven. Hij zou nooit over zoiets liegen omdat hij dan volgens mij heel de Amerikaanse bevolking tegen zich krijgt.
    En Osama heeft wel meer dan de Twin Towers gedaan, zie maar naar Al Qaeda.


    The soul needs autumn.

    Honor schreef:
    (...)

    Hij moetin zand begraven worden maar als geen land hem wil ja dan kun je hem niet echt begraven onder zand, die foto zou ik ook wel willen zien maar ook zonder foto geloof ik het wel.

    En dan zijn lijk toch maar gooien in een zee.

    Honor schreef:
    (...)

    Hij moetin zand begraven worden maar als geen land hem wil ja dan kun je hem niet echt begraven onder zand, die foto zou ik ook wel willen zien maar ook zonder foto geloof ik het wel.


    Ze willen hem niet begraven omdat dat terroristen triggert & het word een touristische plaats.
    Geloof me, er willen landen hem wel hebben. 'Tourisme..'

    Positive schreef:
    (...)
    Dat is pas sneu.

    Hij heeft zelf de dood van duizende mensen beslist.
    Er zit niets meer menswaardig in hem en als dat toch was kwam hij zowieso in de hel want geen enkele god keurt gedrag als dat goed.


    The soul needs autumn.

    Louisaaa schreef:
    Het is gewoon een vieze man die het verdiende. De kogel dwars door zijn hoofd.


    None but ourselves can free our minds.

    Chicharito schreef:
    (...)
    Hij heeft zelf de dood van duizende mensen beslist.
    Er zit niets meer menswaardig in hem en als dat toch was kwam hij zowieso in de hel want geen enkele god keurt gedrag als dat goed.

    Daar heb je een punt, wij beslissen niet.


    1.25

    Dominance schreef:
    (...)

    Ze willen hem niet begraven omdat dat terroristen triggert & het word een touristische plaats.
    Geloof me, er willen landen hem wel hebben. 'Tourisme..'


    Dat was het ja, maar toch wou geen land hem hebben. ookal krijg je veel tourisme.

    @..... Ja dan gooien ze het lijk maar in de zee, waar wil je hem anders laten in de ruimte? als geen land hem wil in de ruimte is er ook geen zand -tot zover ik weet-

    En als je hem liet leven, hoeveel mensen moeten er dan nog door hem worden vermoord tot dat hij sterft aan ouderdom.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:24 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Chicharito schreef:
    (...)
    Hij heeft zelf de dood van duizende mensen beslist.
    Er zit niets meer menswaardig in hem en als dat toch was kwam hij zowieso in de hel want geen enkele god keurt gedrag als dat goed.

    Het is niet aan jou om te beslissen of hij naar de hel gaat of naar de hemel aangezien jij zover ik weet geen God bent.

    Grof dat ik het zeg...maar dat is dan jammer voor haar.
    Hij kreeg nog steeds zijn verdiende loon


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Positive schreef:
    (...)
    Het is niet aan jou om te beslissen of hij naar de hel gaat of naar de hemel aangezien jij zover ik weet geen God bent.


    Ik kan je vertellen god zou hem naar de hell sturen door zijn daden of de hell moet ineens voor goede mensen zijn.


    (Be)lieve in (you)rself

    Positive schreef:
    (...)
    Het is niet aan jou om te beslissen of hij naar de hel gaat of naar de hemel aangezien jij zover ik weet geen God bent.

    hij zowieso in de hel want geen enkele god keurt gedrag als dat goed.


    The soul needs autumn.