• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Ik ben een alien -.-"


    Wat de fuck moet ik daarmee?

    Dominance schreef:
    (...)

    Lol hier is een twist ending, Misschien heeft hij wel nooit bestaan. (krul)
    jk :'D


    Hmm nu ik erover nadenk zou dat goed waar kunnen zijn

    -strijkt over baardje-


    (Be)lieve in (you)rself

    Positive schreef:
    (...)
    In de Islam mag je geen mensen vermoorden dus dan zou het toch wel heel raar zijn als hij duizenden mensen zou vermoorden voor zijn geloof. Hij verdedigde de Islam.
    so of het voor je geloof is of niet, hij heeft wel duizenden mensen de dood ingestuurd. Ik denk dat iedereen hier anders zou denken moest hun moeder of vader in een van die WTC torens gezeten hebben.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dominance schreef:
    (...)

    Wat de fuck moet ik daarmee?


    Ik ben een alien die zich goed gedraagt dus ik mag me WEL respectloos tegenover een mens zoals hem gedragen


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Hmm nu ik erover nadenk zou dat goed waar kunnen zijn

    -strijkt over baardje-


    HEB JIJ EEN BAARD?
    Geil. (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Ik ben een alien die zich goed gedraagt dus ik mag me WEL respectloos tegenover een mens zoals hem gedragen


    Jij mag alles.

    Seel schreef:
    (...)so of het voor je geloof is of niet, hij heeft wel duizenden mensen de dood ingestuurd. Ik denk dat iedereen hier anders zou denken moest hun moeder of vader in een van die WTC torens gezeten hebben.

    Dat is denk ik ook een beetje logisch, maar denken jullie echt dat de VS ook geen mensen heeft vermoordt in Afghanistan, Irak, Iran, Libië, Palestina etc. ?


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Oké, dit moet er uit: ILOVEYOUUU! ;D -haha


    LY2 _O_
    1 van de 100 quizletters die wél mijn mening deelt.
    (krul)

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat is denk ik ook een beetje logisch, maar denken jullie echt dat de VS ook geen mensen heeft vermoordt in Afghanistan, Irak, Iran, Libië, Palestina etc. ?


    Jawel, maar die hadden er een goede rede voor dan.

    Maar osama vermoorde ze gewoon ff

    Dominance schreef:
    (...)

    Jij mag alles.


    Helemaal mee eens.

    Dominance schreef:
    (...)

    HEB JIJ EEN BAARD?
    Geil. (cat)


    Net laten groeien


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat is denk ik ook een beetje logisch, maar denken jullie echt dat de VS ook geen mensen heeft vermoordt in Afghanistan, Irak, Iran, Libië, Palestina etc. ?

    Nee natuurlijk niet daar denken ze toch niet aan alleen aan Amerika hoeveel doden daar zijn gevallen. Maar het maakt niet uit hoor hoeveel mensen dood zijn door Amerika

    Dragonette schreef:
    (...)
    Dat is denk ik ook een beetje logisch, maar denken jullie echt dat de VS ook geen mensen heeft vermoordt in Afghanistan, Irak, Iran, Libië, Palestina etc. ?
    ok , daar heb je gelijk in. Maar dat was de schuld van Bush :Y) En ik libië is het de bedoeling niet op mensen te schieten dacht ik..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Honor schreef:
    (...)

    Net laten groeien

    Een goede reden? WTFFFFF, vertel! En die ga je dan wel verdedigen, OMGASH.


    1.25

    Honor schreef:
    (...)





    Alleen omdat jij zijn geloof niet snapt/deelt wil nog niet zeggen dat hij geen goede reden had. Hij zou er vast een hele goede reden voor gehad hebben.

    Positive schreef:
    (...)
    Nee natuurlijk niet daar denken ze toch niet aan alleen aan Amerika hoeveel doden daar zijn gevallen. Maar het maakt niet uit hoor hoeveel mensen dood zijn door Amerika
    daar heb je volkomen gelijk in. Op dat vlak vind ik amerika een achtergesteld land , maar ja goed , dan denken ze dat wij europeanen kommunisten zijn...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)ok , daar heb je gelijk in. Maar dat was de schuld van Bush :Y) En ik libië is het de bedoeling niet op mensen te schieten dacht ik..

    Hebben ze wel mooi gedaanin Libië, btw. Dus Bush moet ook dood of zo? xo

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:48 ]


    1.25