• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Wasilewski schreef:
    Uuhm..
    hij gebruikte zijn vrouw als levend schild.
    o_o

    das echt ziek..

    Nosferatu schreef:
    (...)
    "Moslim" wil nog niks zeggen, het ligt eerder aan de cultuur (krul)
    In Saoudi-Arabië worden de meeste vrouwen heel erg onderdrukt, vandaar
    Hmm okey.. naja, de jongen waar ik het over heb komt uit het Noorden van Turkije geloof ik, hij zei dat het heel normaal was voor moslims.. Waarschijnlijk bedoelde hij zijn eigen cultuur dan.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hmm okey.. naja, de jongen waar ik het over heb komt uit het Noorden van Turkije geloof ik, hij zei dat het heel normaal was voor moslims.. Waarschijnlijk bedoelde hij zijn eigen cultuur dan.

    Mijn ouders zijn ook moslim, dus ik voelde me een beetje aangesproken..
    vandaar mijn reactie ;$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    2D schreef:
    Da's dan erg jammer voor dat kind.


    You move me ......... Kurt

    tja het is erg jammer voor het kind dat haar vader doodgeschoten is voor haar neus D:
    maarja je kan het niet voor komen als je vader nummer 1 vijand van de vs was .


    Shoganai i ne~

    Ze hebben wél foto's vrijgegeven. En damn, die NEPPE Osama op die foto kon net zo goed in Madame Tussauds staan..


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Soundeffect schreef:
    We vieren zijn dood omdat sommige mensen blij zijn dat hij dood is omdat hij lelijk was of zo? Nee, ik weet het niet. Ja, oké, maar ik geloof dan ook absoluut niet dat die aanslag op de Twin Towers gepleegd heeft, dus ja 8D
    Maar er zullen vast wel een aantal mensen zijn die zich nu eindelijk veilig voelen...?
    IK WEET HET NIET. D=


    Ha, veel succes met veilig voelen nu Pakistan weer woedend is op de USA voor deze moord, ik geloof echt niet dat het nu 'beter is geworden' nu hij dood is. Al weet ik ook niet zeker of ik het wel geloof dat 'ie dood is, volgens mijn vader is 'ie al 9x eerder schijndood geweest.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Dominance schreef:
    (...)

    Wat de fuck. Je kunt niet iets zeggen van iemand die je niet kent.

    Sorry hoor, maar probeer je die gast nou te verdedigen?
    Die man heeft duizenden mensen vermoordt! Eens kijken hoe jij zou reageren als iemand uit jouw familie werd vermoordt door hem!
    -BTW: Als jij vindt dat mensen niks over hem kunnen zeggen omdat ze hem niet kennen, kan jij dat ook niet, je dist eigenlijk je zelf met je eigen woorden-(cat)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 17:16 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 mei 2011 - 18:58 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Daar kan ik eigenlijk niet mee zitten als ik eerlijk ben.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is vrij normaal in die kringen heb ik gehoord van een ex-collega van me (ook Moslim)

    Oke, ik ben zelf ook moslim en kom uit Turkije. (daar kom je echt niet gauw een man met 5 vrouwen en 20 kinderen O.O tegen) Het kan misschien kloppen dat het vroeger zo was, maar nu is dat echt anders hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sorry, maar dat is echt een domme vraag.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    2D schreef:
    Da's dan erg jammer voor dat kind.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Door hem te doden is het probleem van aanslagen niet opgelost hoor dus het is volgens mij overdreven veel aandacht voor zijn dood.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    un-be-fucking-lievable
    dat jullie medelij met hem hebben en dat wij ons zogenaamd verlagen tot zijn niveau als we het fijn vinden dat hij dood is.
    jesus christ maria josef, REALLY?


    I live for the applause, you will die for it.

    Van mij hadden ze in stukjes mogen hakken xD Ik ben eigenlijk ook wel blij dat die gekk dood is! Het is hard, hij heeft wel duizende mensen vermoord!!


    What is youre favo scary movie?