• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Als hij was gevangengenomen was er altijd de kans dat hij zou ontsnappen, met zijn connecties.
    En misschien ergens erg voor dat kind, maar liever een kind met een trauma dan misschien nog meer dode mensen, en zeg nu zelf zou jij zo'n vader willen ?
    En ik weet niet wie het zei (ik ben maar snel door het topic gegaan) Osama heeft die aanslag op de Twin Towers gepleegd, hij gaf de opdrachten dus no respect voor hem. Ze hadden hem eigenlijk zelf levend moeten laten verbranden, nu is hij er zonder lijden vanaf gekomen.


    The soul needs autumn.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    die foto was nep


    I know op die foto lijkt die juist in elkaar geslagen inplaats van neergeschoten


    (Be)lieve in (you)rself

    Sorry, maar dat gedoe van die Twin Towers is al zolang geleden... En we hebben al maanden niets meer van hem gehoord en plots is hij dood? Oké, dat geloof ik dus niet. Ze hebben zelfs geen foto's ofwel zijn die nep, dus ik geloof het pas als er echte foto's zijn. Btw. Hij is toch maar een mens? Hij heeft zich enkel 'verdedigd' tegen Amerika en zeg nu zelf er zijn nog zo'n gevallen Khadaffi -weetniethoeikz'nnaamschrijf- & die doden ze toch ook niet? ;o Steek hem dan in de gevangenis fsow, maar ik geloof niet dat hij dood is. Anders zouden ze allang foto's hebben fsow, want toen ze saddam hussein gingen ophangen toonden ze ons wél alles en nu met Osama niks. Ik geloof het niet.
    Btw, dit is mijn mening - die moeten jullie NIET delen.


    1.25

    Alsof dat kind trots kan zijn op haar vader.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dragonette schreef:
    Sorry, maar dat gedoe van die Twin Towers is al zolang geleden... En we hebben al maanden niets meer van hem gehoord en plots is hij dood? Oké, dat geloof ik dus niet. Ze hebben zelfs geen foto's ofwel zijn die nep, dus ik geloof het pas als er echte foto's zijn. Btw. Hij is toch maar een mens? Hij heeft zich enkel 'verdedigd' tegen Amerika en zeg nu zelf er zijn nog zo'n gevallen Khadaffi -weetniethoeikz'nnaamschrijf- & die doden ze toch ook niet? ;o Steek hem dan in de gevangenis fsow, maar ik geloof niet dat hij dood is. Anders zouden ze allang foto's hebben fsow, want toen ze saddam hussein gingen ophangen toonden ze ons wél alles en nu met Osama niks. Ik geloof het niet.
    Btw, dit is mijn mening - die moeten jullie NIET delen.

    ja maar van hussein was niet veel bloed (nerd)
    en ze waren er al een tijdje mee bezig
    kijk of lees jij het nieuws wel eens ?.?


    Shoganai i ne~

    Omdat mensen het belangrijk vinden wraak te nemen en het niet door hebben dat ze zich dan tot het zelfde misplaatste barbaarse gedrag verlagen. Lang leve de mensheid.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nosferatu schreef:
    Achja, jeweetwel, hij heeft iets van euh 2,5 duizend doden op zijn naam staan..


    Believe in yourself, change the world.

    Hingucker schreef:
    Alsof dat kind trots kan zijn op haar vader.


    ars moriendi

    Hoe lang gaan we nog door over hem >.<
    Hij is dood .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Chicharito schreef:
    Als hij was gevangengenomen was er altijd de kans dat hij zou ontsnappen, met zijn connecties.
    En misschien ergens erg voor dat kind, maar liever een kind met een trauma dan misschien nog meer dode mensen, en zeg nu zelf zou jij zo'n vader willen ?
    En ik weet niet wie het zei (ik ben maar snel door het topic gegaan) Osama heeft die aanslag op de Twin Towers gepleegd, hij gaf de opdrachten dus no respect voor hem. Ze hadden hem eigenlijk zelf levend moeten laten verbranden, nu is hij er zonder lijden vanaf gekomen.

    Agree.

    En 'hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem"
    Yeah right, een dorpsman met 1000 moorden op zn naam zeker :'3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Serieus ik geloof er geen moer meer van. Hier thuis zeggen ze dat het ene grote leugen is. En omdat de Amerikaanse verkiezingen komen, wil natuurlijk Obama aan de macht blijven. En dat hij dan daarom een ''heldendaad'' heeft verricht. Dus dat Osama dood is door Obama, en dat dan iedereen weer gaat stemmen op Obama. De andere zeggen hij is dood omdat het ene slechte man was dit dat. Serieus dan weet je gewoon niet meer wat je moet geloven dus nee ik geloof heel de shit van Osama bin laden niet meer.

    Positive schreef:
    Serieus ik geloof er geen moer meer van. Hier thuis zeggen ze dat het ene grote leugen is. En omdat de Amerikaanse verkiezingen komen, wil natuurlijk Obama aan de macht blijven. En dat hij dan daarom een ''heldendaad'' heeft verricht. Dus dat Osama dood is door Obama, en dat dan iedereen weer gaat stemmen op Obama. De andere zeggen hij is dood omdat het ene slechte man was dit dat. Serieus dan weet je gewoon niet meer wat je moet geloven dus nee ik geloof heel de shit van Osama bin laden niet meer.

    Ik snap niet waarom iedereen altijd zijn mega sceptisch is over Amerika. Obama is cool. (cop)


    ars moriendi

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    ja maar van hussein was niet veel bloed (nerd)
    en ze waren er al een tijdje mee bezig
    kijk of lees jij het nieuws wel eens ?.?

    Obama heeft veel macht, hij kan echt gewoon dingen verzinnen of zo, niet dan? En de hele wereld zal hem geloven, ENJA ik kijk naar het nieuws! ;o MAAR ik wil foto's, ECHT foto's! :Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 19:52 ]


    1.25

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ik snap niet waarom iedereen altijd zijn mega sceptisch is over Amerika. Obama is cool. (cop)
    idd , als je het mij vraagt is Obama een van de beste dingen dat Amerika de laatste jaren overkomen is.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)idd , als je het mij vraagt is Obama een van de beste dingen dat Amerika de laatste jaren overkomen is.

    Eens. Het is een trend geworden om alles wat Amerika zegt in twijfel te trekken, en iedereen gaat er maar weer in mee -__-


    ars moriendi