• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Ik denk niet echt dat hij een goede vaderfiguur was, misschien is zijn dochter beter af zonder hem


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het niet terecht dat ze hem zomaar gedood hebben.
    Over iemand's anders leven beslis je niet. Wel in de mate dat je die in de gevangenis kan steken, maar niet om gewoon zijn leven af te pakken.

    Ze verlagen zich zelf tot zijn niveau en dan denken ze dat ze een held zijn --'.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jezus , soms erger ik me aan dingen die ik hier lees hoor. Laten we toch eens stoppen met medelijden te hebben met die man.. Die man heeft duizenden doden (onschuldigen) op zijn naam staan , sorry dat ik het dan niet erg vind dat hij een kogel door zen hoofd kreeg. Eraan met alle terroristen als je het mij vraagt!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    2D schreef:
    Da's dan erg jammer voor dat kind.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Marshmellow schreef:
    Ik vind het niet terecht dat ze hem zomaar gedood hebben.
    Over iemand's anders leven beslis je niet. Wel in de mate dat je die in de gevangenis kan steken, maar niet om gewoon zijn leven af te pakken.

    Ze verlagen zich zelf tot zijn niveau en dan denken ze dat ze een held zijn --'.


    WOW je weet wat ie gedaan heeft eh? Vroeger had je de doodstraf nu ging het even zo, als ie weer vrijkomt op een of andere manier hadden we precies hetzelfde probleem kunnen hebben.
    Ik noem dit gerechtigheid :Y)


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Louisaaa schreef:
    Het is gewoon een vieze man die het verdiende. De kogel dwars door zijn hoofd.


    Ik heb geen medelijden met hem, als je dat hebt sorry dat ik zeg maar dan vindt ik je niet bepaalt 100% die vent vermoord duizenden mensen en dan medelijden met hem hebben doordat die kogel door zn kop krijgt van mijn part hadden ze hem gemartelt, ik vindt het gerechtigheid dat die vent dood is.
    En omdat ik het goed vindt dat hij dood is betekent niet meteen dat ik zelfde als hem ben.
    En die soldaat die hem doodschoot heeft zn werk goed gedaan, je kunt zeggen hij was onbewapend er was anders wel een vuurlinie aan de gang hij schoot dat wel niet maar zijn mannen wel.

    voor mensen die het willen zien:
    kijken op eigen risico
    Ellen nu niet boos worden op me maar het is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 18:54 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    NotAdvised schreef:
    ik geloof niet dat hij dood is :] obama wilt de foto's niet vrij geven omdat ze wat te verbergen hebben het is een stomme smoes van ja dan krijgen we weer haat en alles die hebben ze nou toch al.. ik denk dat het gewoon een dubbel ganger is.

    denk ik he mijn mening

    Ze denken ook dat Obama geen Amerikaan is, terwijl hij zijn geboorte-akte online heeft gezegd, ik zou het ook zat zijn als ik hem was.


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Ze denken ook dat Obama geen Amerikaan is, terwijl hij zijn geboorte-akte online heeft gezegd, ik zou het ook zat zijn als ik hem was.

    Heb je zijn 'geboortevideo' gezien? XD


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Nosferatu schreef:
    (...)
    Heb je zijn 'geboortevideo' gezien? XD

    Nee O,o Ik bedoel alleen dat er altijd complottheorieën zijn... Ik geloof dat er ergens ook nog een paar Amerikanen zijn die denken dat Hitler nog leeft ofzo O,o


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Nee O,o Ik bedoel alleen dat er altijd complottheorieën zijn... Ik geloof dat er ergens ook nog een paar Amerikanen zijn die denken dat Hitler nog leeft ofzo O,o


    Dan zou hitler nu wel heel oud zijn, er werdt wel gezegt dat Hitler zn schedel een vrouwen schedel zou zijn.


    (Be)lieve in (you)rself

    twiddict schreef:
    (...)
    Nee O,o Ik bedoel alleen dat er altijd complottheorieën zijn... Ik geloof dat er ergens ook nog een paar Amerikanen zijn die denken dat Hitler nog leeft ofzo O,o
    hij had voor de grap het beginstukje van the lion king laten zien , echt HI-LA-RISCH!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    (...)hij had voor de grap het beginstukje van the lion king laten zien , echt HI-LA-RISCH!

    whahaha Geniaal xD
    @Honor dat bedoel ik dus.


    Alis volat propriis

    Honor schreef:
    (...)

    Ik heb geen medelijden met hem, als je dat hebt sorry dat ik zeg maar dan vindt ik je niet bepaalt 100% die vent vermoord duizenden mensen en dan medelijden met hem hebben doordat die kogel door zn kop krijgt van mijn part hadden ze hem gemartelt, ik vindt het gerechtigheid dat die vent dood is.
    En omdat ik het goed vindt dat hij dood is betekent niet meteen dat ik zelfde als hem ben.
    En die soldaat die hem doodschoot heeft zn werk goed gedaan, je kunt zeggen hij was onbewapend er was anders wel een vuurlinie aan de gang hij schoot dat wel niet maar zijn mannen wel.

    voor mensen die het willen zien:
    kijken op eigen risico
    Ellen nu niet boos worden op me maar het is mijn mening.

    die foto was nep


    Shoganai i ne~

    NotAdvised schreef:
    ik geloof niet dat hij dood is :] obama wilt de foto's niet vrij geven omdat ze wat te verbergen hebben het is een stomme smoes van ja dan krijgen we weer haat en alles die hebben ze nou toch al.. ik denk dat het gewoon een dubbel ganger is.

    denk ik he mijn mening


    Het was toch een dubbelganger?

    Maar, hij heeft hoeveel andere mensen vermoord.


    Food.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    die foto was nep

    Ja, maar the whitehouse heeft de foto zelf nog niet vrijgegeven.


    Alis volat propriis