• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Dominance schreef:
    (...)

    Hitlers ideeën snap ik nog een beetje, die van Osama niet, maar het gaat erom dat we nu heel anders zijn dan toen. & het slaat nergens op dat het zò moet terwijl die man geen wapen had en zijn familie erbij was.
    Dát is onrespectvol van de fuckin president van Amerika.

    amen_O_

    Dominance schreef:
    (...)

    Hitlers ideeën snap ik nog een beetje, die van Osama niet, maar het gaat erom dat we nu heel anders zijn dan toen. & het slaat nergens op dat het zò moet terwijl die man geen wapen had en zijn familie erbij was.
    Dát is onrespectvol van de fuckin president van Amerika.

    Hij moest dood, begrijp dat dan en geloof je nu echt dat hij nergens wachten had rondlopen ? Dat hij doodleuk lag te zonnen in zijn tuin ><


    The soul needs autumn.

    Seel schreef:
    (...)ja daarom moet je direct duizenden mensen gaan vermoorden echt volwassen (:

    Nou, als de VS zich kwam moeien en ofcourse ging dat met geweld.


    1.25

    Dominance schreef:
    (...)

    Hitlers ideeën snap ik nog een beetje, die van Osama niet, maar het gaat erom dat we nu heel anders zijn dan toen. & het slaat nergens op dat het zò moet terwijl die man geen wapen had en zijn familie erbij was.
    Dát is onrespectvol van de fuckin president van Amerika.


    Jij snapt Hitlers ideeën een beetje? Hoe kan je begrijpen dat complete rassen dood moeten? Hij roeide niet alleen de joden uit, maar ook zigeuners, zwarten, gehandicapten enzovoort.
    Begrijp me niet verkeerd, maar voor mij is dit echt niet te begrijpen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dragonette schreef:
    (...)
    Oké daar heb je een punt, maar dat was vroeger. In deze moderne tijd, vind ik dat het niet kan. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Moderne tijd ? België was nog tot na WO....


    The soul needs autumn.

    Omdat het een klootzak is, die duizenden mensen van het leven heeft beroofd, en families ongelofelijk veel verdriet heeft gebracht.


    To infinity and beyond •

    Azza schreef:
    (...)

    Jij snapt Hitlers ideeën een beetje? Hoe kan je begrijpen dat complete rassen dood moeten? Hij roeide niet alleen de joden uit, maar ook zigeuners, zwarten, gehandicapten enzovoort.
    Begrijp me niet verkeerd, maar voor mij is dit echt niet te begrijpen.

    idd, het enige wat ik snap is dat hij een racist was.


    The soul needs autumn.

    Dominance schreef:
    (...)

    Hitlers ideeën snap ik nog een beetje, die van Osama niet, maar het gaat erom dat we nu heel anders zijn dan toen. & het slaat nergens op dat het zò moet terwijl die man geen wapen had en zijn familie erbij was.
    Dát is onrespectvol van de fuckin president van Amerika.


    Wat dan wachten tot die ergens een bom neergooit, ownee wacht dan heeft die nog steeds geen wapen.

    Best slim dan laat ik overal bommen neergooien en geen wapen nemen dan kunnen ze me niet vermoorden dat is onrespectvol.

    En die familie kan me niks schelen die trouwen/zijn kinderen van zo'n terrorist als die het normaal vinden dat hij mensen vermoord moeten ze het ook normaal vinden dan hij wordt vermoord.


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Er waren ook terroristen zonder dat amirika zich ermee ging bemoeien kijk anar hitler die is ook eigelijk een terrorist en wacht eens toen bemoeide amirika in begin er zich niet eens mee.

    De VS heeft ook foute dingen gedaan, maar over hoeveel presidenten praat jedan/ militairen en dit is een Man die alles beslist.

    Ik geloof dat ze al in Saoudi- Arabië waren & Palestina en later naar Iran en Irak gingen voor Saddam Hussein, of zo.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 21:01 ]


    1.25

    Chicharito schreef:
    (...)
    Moderne tijd ? België was nog tot na WO....

    When? :Y)


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Ik geloof dat ze al in Saoudi- Arabië waren & Palestina en later naar Iran en Irak gingen voor Saddam Hussein, of zo.


    Zie je wat je zegt ze gingen erheen voor sadam hussein ene andere terrorist

    dus ze gingen er voor hem heem.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dragonette schreef:
    (...)
    When? :Y)
    kolonies , congo , rwanda... daar zijn ook veel mensen gestorven (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dragonette schreef:
    (...)
    When? :Y)

    1960


    The soul needs autumn.

    Hij heeft zijn dochters en vrouwen voor hem gezet en die hebben de amerikanen allemaal gedood?
    Zo heb ik het toch vernomen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je er niet mee eens ben ga naar het witte huis ga er protesteren, omdat het volgens jullie onrespectvol was gedaan


    (Be)lieve in (you)rself