• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Honor schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen god zou hem naar de hell sturen door zijn daden of de hell moet ineens voor goede mensen zijn.
    daar ben ik nog niet zo zeker van .. jihad , heilige oorlog of hoe dat ook zit..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Honor schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook niet zo'n onzin! Ken jij hem persoonlijk, nou? Ik ook niet én ik zei MISSCHIEN. Als hij nou 5x per dag bid, 1x in z'n leven naar Mekka gaat, aalmoes geeft aan de armen etc. Maar zoals ik al zij, wij beslissen het niet, oké?


    1.25

    Chicharito schreef:
    Ik snap niet dat sommige hem verdedigen.


    Dat snap ik dus ook niet


    (Be)lieve in (you)rself

    Seel schreef:
    (...)daar ben ik nog niet zo zeker van .. jihad , heilige oorlog of hoe dat ook zit..

    Dit had niet alleen met geloof te maken.

    De Jihad is een oorlog van de Moslims (als ik het goed heb) en was alleen voor het geloof.


    The soul needs autumn.

    Seel schreef:
    (...)daar ben ik nog niet zo zeker van .. jihad , heilige oorlog of hoe dat ook zit..

    Oké, ik ga dit ffe uitleggen want velen begrijpen het niet en daar erger ik me aan. De Jihad is om je godsdienst te verdedigen, ze gaan die oorlog niet voeren om mensen te dwingen om moslim te worden.


    1.25

    Dragonette schreef:
    (...)
    Oké, ik ga dit ffe uitleggen want velen begrijpen het niet en daar erger ik me aan. De Jihad is om je godsdienst te verdedigen, ze gaan die oorlog niet voeren om mensen te dwingen om moslim te worden.


    Ooow ik snap het, hij is een goede man want hij vermoorde duizenden mensen voor zn geloof.


    (Be)lieve in (you)rself

    Chicharito schreef:
    Ik snap niet dat sommige hem verdedigen.

    Ik verdedig hem niet, ik vertel gewoon m'n mening als jij vindt dat dit hem verdedigen is, oké.


    1.25

    Honor schreef:
    (...)

    Ooow ik snap het, hij is een goede man want hij vermoorde duizenden mensen voor zn geloof.
    droog :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik vier helemaal niks hier.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Honor schreef:
    (...)

    Ooow ik snap het, hij is een goede man want hij vermoorde duizenden mensen voor zn geloof.



    Niemand zegt dat het een goede man is, alleen de mensen die claimen 'goed' te zijn gedragen zich héél respectloos tegen iemand die ook een mens was.

    Honor schreef:
    (...)

    Ooow ik snap het, hij is een goede man want hij vermoorde duizenden mensen voor zn geloof.

    Zeg ik dat hij een goed mens is? Nee, dus. Ik leg gewoon even uit wat een Jihad is, want velen zien het als een oorlog om de hele wereld islamitische te maken of zo.


    1.25

    Dominance schreef:
    (...)


    Niemand zegt dat het een goede man is, alleen de mensen die claimen 'goed' te zijn gedragen zich héél respectloos tegen iemand die ook een mens was.


    Ik ben een alien -.-"


    (Be)lieve in (you)rself

    Honor schreef:
    (...)

    Ooow ik snap het, hij is een goede man want hij vermoorde duizenden mensen voor zn geloof.

    In de Islam mag je geen mensen vermoorden dus dan zou het toch wel heel raar zijn als hij duizenden mensen zou vermoorden voor zijn geloof. Hij verdedigde de Islam.

    Honor schreef:
    (...)

    Dus die soldaten zijn omgekomen door niks? gewoon ineens dood.
    Sirieus denk na zeg, hij is dood, leer ermee leven hij is DOOD
    Ga naar obama vraag de foto's doe wat je wil het enige wat eruitkomt is dat osama DOOD is. D O O D


    Lol hier is een twist ending, Misschien heeft hij wel nooit bestaan. (krul)
    jk :'D

    Dominance schreef:
    (...)


    Niemand zegt dat het een goede man is, alleen de mensen die claimen 'goed' te zijn gedragen zich héél respectloos tegen iemand die ook een mens was.

    Oké, dit moet er uit: ILOVEYOUUU! ;D -haha

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 20:40 ]


    1.25