• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Positive schreef:
    Ik geloof niet eens dat hij dood is sow...

    De fotos zijn al vrijgegeven, hoor?
    OT: Het is bullshit om op dit moment te zeggen dat je dat niet mag zeggen omdat je 'hem niet kent'. Dat is echt gewoon bullshit. Hij heeft zoveel moorden op zijn naam staan en nog vind je dat?! Oh goden, dat vind ik nou echt facking raar.

    Yosemite schreef:
    (...)
    De fotos zijn al vrijgegeven, hoor?
    OT: Het is bullshit om op dit moment te zeggen dat je dat niet mag zeggen omdat je 'hem niet kent'. Dat is echt gewoon bullshit. Hij heeft zoveel moorden op zijn naam staan en nog vind je dat?! Oh goden, dat vind ik nou echt facking raar.

    Amén!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jij hoeft zijn dood niet te vieren.

    Maar ik kan me zeker voorstellen bij sommige families dat ze het vieren dat hij dood is.


    Some angels have no wings.

    Yosemite schreef:
    (...)
    De fotos zijn al vrijgegeven, hoor?
    OT: Het is bullshit om op dit moment te zeggen dat je dat niet mag zeggen omdat je 'hem niet kent'. Dat is echt gewoon bullshit. Hij heeft zoveel moorden op zijn naam staan en nog vind je dat?! Oh goden, dat vind ik nou echt facking raar.

    op nos.nl staan 3 foto's van 3 mannen die ook dood zijn geschoten.
    er stond zelfs: "let op deze slideshow bevat schokkende beelden":'D
    ik vind het mee vallen qua "schokkend" :Y)


    Shoganai i ne~

    Dominance schreef:
    (...)

    Wat de fuck. Je kunt niet iets zeggen van iemand die je niet kent.
    :l really?


    I live for the applause, you will die for it.

    SuckerPunch schreef:
    (...)
    op nos.nl staan 3 foto's van 3 mannen die ook dood zijn geschoten.
    er stond zelfs: "let op deze slideshow bevat schokkende beelden":'D
    ik vind het mee vallen qua "schokkend" :Y)

    Ik heb ze ook gezien. De 3 zelf gecensureerd en 1 zonder censuur of blokjes. Het is niet erg smakelijk, en het was nog niet eens de ergste.
    Maar het is Osama niet, het zijn andere mannen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind dit eerlijk gezegd niet de situatie om te zeggen dat je niets kan zeggen over iemand die je niet kent..


    Life is hard and then we die

    Omdat hij een moordenaar was, doh o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    MoonShadows schreef:
    Aan de ene kant, was hij 'slecht', duizenden mensen heeft hij vermoord. maar dan denk je : is iemand doden dan ook niet slecht? (:


    Inderdaad. De man heeft duizenden doden op zijn geweten staan. Maar is diegene die hem doodgeschoten heeft dan ook niet slecht?
    Je mag best blij of opgelucht zijn dat hij dood is, maar om het te gaan vieren is onrespectloos tegenover de dood en verlaag je je naar zijn niveau.


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    osama heeft 5 vrouwen gehad en 20 kinderen O.O en de eerste vrouw was maar 18 jaar O.O (hij 43)
    maar dat was toen rond 9/11
    nog leuker:
    zijn echte eerste vrouw voor dat hij :| werd was zijn nicht :|
    daar had hij zo'n 11 kinderen o0

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 16:40 ]


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    osama heeft 5 vrouwen gehad en 20 kinderen O.O en de eerste vrouw was maar 18 jaar O.O (hij 43)
    maar dat was toen rond 9/11
    nog leuker:
    zijn echte eerste vrouw voor dat hij :| werd was zijn nicht :|
    daar had hij zo'n 11 kinderen o0
    Dat is vrij normaal in die kringen heb ik gehoord van een ex-collega van me (ook Moslim)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is vrij normaal in die kringen heb ik gehoord van een ex-collega van me (ook Moslim)

    O.O


    Shoganai i ne~

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Dat is vrij normaal in die kringen heb ik gehoord van een ex-collega van me (ook Moslim)

    "Moslim" wil nog niks zeggen, het ligt eerder aan de cultuur (krul)
    In Saoudi-Arabië worden de meeste vrouwen heel erg onderdrukt, vandaar


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Inderdaad. De man heeft duizenden doden op zijn geweten staan. Maar is diegene die hem doodgeschoten heeft dan ook niet slecht?
    Je mag best blij of opgelucht zijn dat hij dood is, maar om het te gaan vieren is onrespectloos tegenover de dood en verlaag je je naar zijn niveau.

    Verlagen naar zijn niveau?! OH MY GOD, menen jullie dit nou allemaal? Een eerlijk proces? Geen feest vieren? Hij was ook maar een mens? HALLO?! Hebben jullie nou niet je oren open staan en horen jullie nou niet wat die gast allemaal geeft gedaan?!

    Yosemite schreef:
    (...)
    Verlagen naar zijn niveau?! OH MY GOD, menen jullie dit nou allemaal? Een eerlijk proces? Geen feest vieren? Hij was ook maar een mens? HALLO?! Hebben jullie nou niet je oren open staan en horen jullie nou niet wat die gast allemaal geeft gedaan?!

    dat denk ik dus ook D:


    Shoganai i ne~