• & hij was niet eens gewapend.
    Hij was gewoon een dorpsman & de buurt kende hem.

    Waarom vieren we de dood?
    (cat)

    Ja, das dan pech voor dat kind.
    Hij heeft wel meer mensen pijn gedaan, dus 1 trauma kan er ook nog wel bij :') Dat gebeurt ook wel bij 'normale' mensen, en dat het nu toevallig de dochter van Osama is, dan is het erg? :'DDDD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Ja, das dan pech voor dat kind.
    Hij heeft wel meer mensen pijn gedaan, dus 1 trauma kan er ook nog wel bij :') Dat gebeurt ook wel bij 'normale' mensen, en dat het nu toevallig de dochter van Osama is, dan is het erg? :'DDDD


    Tuurlijk is dat erg, want hij was niet eens gewapend. Hij had makkelijk gewoon gevangen kunnen worden ipv vermoord.

    NotAdvised schreef:
    ik geloof niet dat hij dood is :] obama wilt de foto's niet vrij geven omdat ze wat te verbergen hebben het is een stomme smoes van ja dan krijgen we weer haat en alles die hebben ze nou toch al.. ik denk dat het gewoon een dubbel ganger is.

    denk ik he mijn mening


    Hij is al jaren dood en ze hadden een foto maar het is bewezen dat ie nep is en nu is Obama dus betrapt en durft ie niet meer


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dominance schreef:
    (...)

    Tuurlijk is dat erg, want hij was niet eens gewapend. Hij had makkelijk gewoon gevangen kunnen worden ipv vermoord.

    Ze hadden hem doodgeschoten omdat ze bang waren dat hij nog iets zou uithalen ofzo, hoorde ik.. -vaag i know-
    Maar anyway, als ze hem níet hadden doodgeschoten stond hem een vreselijke straf the wachten in Guatanamo Bay, dus ben eens eerlijk, hij is er nog mooi van af gekomen, of niet? (klinkt hard maar 't is zo.)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Het is gewoon een vieze man die het verdiende. De kogel dwars door zijn hoofd.


    Some angels have no wings.

    Hij heeft duizenden onschuldige mensen pijn laten lijden. Hij moet de pijn zelf ook maar voelen. Dit klinkt misschien hard maar zo denk ik erover.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Louisaaa schreef:
    Het is gewoon een vieze man die het verdiende. De kogel dwars door zijn hoofd.


    Wat de fuck. Je kunt niet iets zeggen van iemand die je niet kent.

    Nosferatu schreef:
    (...)
    Ze hadden hem doodgeschoten omdat ze bang waren dat hij nog iets zou uithalen ofzo, hoorde ik.. -vaag i know-
    Maar anyway, als ze hem níet hadden doodgeschoten stond hem een vreselijke straf the wachten in Guatanamo Bay, dus ben eens eerlijk, hij is er nog mooi van af gekomen, of niet? (klinkt hard maar 't is zo.)


    Shoganai i ne~

    Dominance schreef:
    (...)

    Wat de fuck. Je kunt niet iets zeggen van iemand die je niet kent.

    Ik hou ook niet van vooroordelen, maar als iemand 2500 doden op zijn geweten heeft staan dan euh.. lijktie me niet zo aardig :$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dominance schreef:
    (...)

    Tuurlijk is dat erg, want hij was niet eens gewapend. Hij had makkelijk gewoon gevangen kunnen worden ipv vermoord.

    Zijn eigen verdiende loon


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dominance schreef:
    (...)

    Tuurlijk is dat erg, want hij was niet eens gewapend. Hij had makkelijk gewoon gevangen kunnen worden ipv vermoord.

    Ik vind het niet erg. Hij was tóch doodgemaakt. Of hij nu wel of niet gevangen was genomen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aan de ene kant, was hij 'slecht', duizenden mensen heeft hij vermoord. maar dan denk je : is iemand doden dan ook niet slecht? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LENI zei op 5 mei 2011 - 16:21:

    Hij heeft duizenden onschuldige mensen pijn laten lijden. Hij moet de pijn zelf ook maar voelen. Dit klinkt misschien hard maar zo denk ik erover. .


    Zo denk ik er over, hij verdiende die kogel.

    @Dominanc
    Sorry hij verdiende het, hij duizende mensen laten lijden Families waar van de helft is dood geschoten aanslagen. Dreig video's. onschuldige mensen dwingen een video te maken.
    Ik ken hem niet maar zijn ideen zijn gewoon slecht klaar.


    Some angels have no wings.

    Dominance schreef:
    (...)

    Wat de fuck. Je kunt niet iets zeggen van iemand die je niet kent.

    De hele wereld kende hem. Om zijn daden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    BEL0VED schreef:
    (...)
    Ik vind het niet erg. Hij was tóch doodgemaakt. Of hij nu wel of niet gevangen was genomen.

    agree_O_
    die osama heeft ook gezecht dat hij liever daar meteen vermoord word dan gevangen genomen door de vs :'D


    Shoganai i ne~