• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chase - Vampierjager.

    Ik lach, begin harder te lachen en stik daarna bijna van het lachen. Het duurt dan ook even voor ik kan stoppen en voor het dramatische effect veeg ik een denkbeeldig traantje weg. 'Laat me niet lachen, dat zeiden die wezens voor jou ook. En toch eindigden ze allemaal één voor één in het bos. Maar dadelijk heb ik er twee in één keer. Jij bent vastgeketend, hoe wilde je me dan afmaken? Ik finish eerst je liefje en daarna ben jij, dan zijn jullie weer samen. Als je tenminste in de hemel geloofd, natuurlijk.' Ik heb de tijd, Odile, ik wacht op je.


    everything, in time

    Vraagje zitten Chase en Lew in dat 'huisje' van Chase en Ash?


    Trust me. I'm the doctor

    Ja, volgens mij wel :]

    Yue
    Ik glimlach naar Dewi als ze binnekomt. Ik was net klaar met het bed opmaken, en ik pak de vuile lakens op. "Oke, het bed is opgemaakt. Slaap lekker." Ik sluit de deur achter me en loop naar de douche-ruimte. Er moet hier toch ook wel een wasmachine zijn? Onder een dikke laag stof staat gelukkig nog een prehistorisch model, en met opgetrokken neus prop ik de lakens er in. Ik rommel in de kastjes, op zoek naar wasmiddel, en vind uiteindelijk wat ik zoek. Hm, hoeveel zou er in moeten? Ik haal mijn schouders op. Beter teveel dan te weinig. Ik giet wat in het daar voor bedoelde bakje als ik ineens moet niezen van het stof. Een enorme lading wasmiddel verspreid zich over de wasmachine, de vloer en mij. Droogjes kijk ik naar het stof dat neerdwarrelt en ik druk het klepje van het wasmiddelbakje dicht. Dat zou genoeg moeten zijn. Ik druk op wat willekeurige knopjes en tevreden kijk ik toe hoe de wasmachine begint te draaien. Terwijl ik wegloop klop ik het wasmiddel van mijn kleren en besluit op zoek te gaan naar Odile. Ik vind haar in de zitkamer, met een sterke alcoholgeur om zich heen. "Hoi Odile." zeg ik zacht en ik glimlach. Ik ga naast haar op de bank zitten en trek mijn benen op. "Zeg.. Ik praatte laatst met James.." Ik zie haar gezicht verstrakken als ik zijn naam zeg en ik slik. "Denk je niet dat er een kern van waarheid zit in wat hij zegt? Zijn we niet echt alleen maar moordmachines? Ik.. Ik voel me zo.. Zo slecht en verdorven als ik bloed drink, al is het heerlijk." Ik slik en wacht op haar antwoord.

    Savoy
    Geschokt voel ik hoe Lew mijn keel dichtknijpt en me tegen de muur drukt. Godver, waar slaat dat nou weer op. Ik heb toch gezegd dat ze mogen blijven? "Hoe dùrf je." gromt hij en met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan. Wat is zijn probleem? O, ja, ik leefde in hetzelfde huis als Elif. Maar de beste vrienden waren we echt niet. Ik bedoel, er leven hier toch ook spinnen in het huis. Als die geplet worden moet ik ook heus niet janken alleen maar omdat ze in hetzelfde huis woonden. Omdat mijn nek zo'n beetje plat wordt gedrukt lukt het me eerst niet om te praten, maar na een tijdje krijg ik er toch een "Dude, chill even." uitgeperst. Odile komt op Lew aflopen en vraagt hem om mee te gaan. Ik negeer haar beledegingen en grijns naar Lew. "Dat klopt, luister naar je.." Ik slik nog net het woord bitch in en glimlach. "Naar je vriendin." Hij kijkt me misprijzend aan en smijt me tegen de muur. "Klootzak." Ik sta op en wuif met mijn hand. "Ja, het was gezellig, kom nog eens terug." Ik draai me om en kijk naar de deuk in de muur. "Heel erg fijn. Just great. Dat had deze kamer nu echt nodig." Ik zucht dramatisch en loop naar het raam. "Vuile eikel." mompel ik terwijl ik over mijn pijnlijke keel wrijf. Misschien wordt het tijd om uit dit huis te vertrekken. Ik zit hier nu al zo lang, en ik heb geen enkele reden om hier te blijven.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 20:48 ]

    Voor hem? Hij had er meer te grazen genomen? Ergens zou dat wel kunnen kloppen. Godverdegodver, ze hadden ze moordenaar al die tijd recht onder hun neus. 'Geloof me mooie jongen, al ik je dood wil, dan ga je eraan,' gromde hij laag terwijl hij James met een donkere blik aanstaarde. Die lachte alleen maar, en beloofde dat hij Odile voor hem zou doden. Die gedachte maakte hem misselijk, al wist hij zeker dat Odile niet zonder een gevecht ten onder zou gaan. Hoewel hij er rotsvast van overtuigd was dat Odile meer hersenen had dan hij en niet zomaar met James mee zou gaan.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, ze zitten in dat huisje.(:

    Chase - vampierjager.

    O, kijk nou, hij spreekt de waarheid; ik ben een mooie jongen.
    'Doe nou maar niet zo stoer, dat zeiden de gastjes voor je ook al. Dat jullie dat niet door hadden! En jezelf maar slim vinden, stoer doen, maar ondertussen liep ik naast je. Ik zag je het lijk begraven dat ík had vermoord. En laat me je één ding zeggen: het was heerlijk.' Hm, wat houdt me eigenlijk tegen? Nu Odile er toch nog niet is, kan ik net zo goed even spelen. Ik sta op, neem een mes uit de keukenla en zet het tegen Lews mondhoek. 'Je moet meer lachen,' grijns ik terwijl ik langzaam zijn mondhoek open haal, waarna de ander volgt. Vervolgens strijk ik met mijn vinger langs de wond en lik het bloed van mijn vingers. God, vampierbloed is veel beter.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:00 ]


    everything, in time

    Aaah, Lew wordt een Joker look-a-like _O_
    Zou ik niet blij om moeten zijn :\
    Maar the Joker is gewoon zo awesome :3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 21:09 ]

    Ik vind hem ook awesome.:9~
    En tja, ik moest ergens mee beginnen.x]


    everything, in time

    Oké =)

    Ash

    Verdomd bos, verdomde bomen. Woedend loop richting het hutje van mij en Chase, als ik dichterbij komt zweer ik te horen 'Je moet meer lachen'. Bij die gedachten schud ik hevig mijn hoofd, wie te fack zou er hier kunnen zitten? Alleen Chase kent de weg uit zijn hoofd, zelfs ik ken de weg niet. Ik loop nog een paar passen verder totdat ik weer geluid hoor, ingespannen hou ik me adem in en loop op mijn tenen naar voren. Wanneer ik de ingang zie houd ik me gereed om het eerste beste bewegende object neer te slaan, ik zucht diep voordat ik de deur opengooi en naar binnen spring. Mijn armen die ik gevuist en voor me had liet ik machteloos naast me vallen. 'James! Wát doe je met Lew, deed je dit telkens als ik weg was Oh mijn god' met moeite probeer ik te acteren. Het liefst had ik Chase geholpen met Lew, maar als er nu iets mis zou gaan -wat ik betwijfel- en Lew op een of andere magische manier kan ontsnappen heb ik nog een alibi....


    Trust me. I'm the doctor

    Met een ruk draaide Lew zijn hoofd weg toen het scherpe lemmet zijn huid raakte. Daardoor ging de kras alleen maar verder langs zijn wang. James keek even gebiologeerd naar het bloed dat er uit drupte en viel enkele druppels op. Tegen de tijd dat die retard het rode goedje tegen zijn tong drukte, was de wond alweer dicht gegroeid. Op dat moment dook dat andere joch van uit het niets op. Lew was zijn naam ondertussen alweer vergeten. 'James! Wát doe je met Lew, deed je dit telkens als ik weg was Oh mijn god' Lew rolde overdreven met zijn ogen. Nu James hem dit geflikt had, was die andere daarmee ook zijn vertrouwen verloren. Bovendien was zijn acteren weinig geloofwaardig. 'Hou toch je klep,' gromde hij, waarna hij zijn ogen sloot en zijn hoofd tegen de betonnen muur leunde. Zolang hij ze van Odile weg kon houden, was alles in orde.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Chase - vampierjager.

    Wanneer Ash binnenkomt en Lew daarop zijn mond open trekt, geef ik die laatste een klap in zijn gezicht. 'Niemand zei dat jij mocht spreken!' Daarna wend ik me tot Damiën. 'Stop daarmee. Noem me gewoon Chase, Ash, de poppenkast is voorbij. Nu is het tijd voor de actie! Met dit ventje hier, zal Odile snel volgen. Doe met Lew wat je wilt, maar houdt hem in leven. Hij en Odile zijn van mij, heb je dat begrepen?' Ondanks dat Ash bijna even oud is als ik ben, praat ik nu tegen hem alsof ik de baas ben. Dat ben ik ook. Chase, de leider.


    everything, in time

    'Het is meneer Triggs voor jou, snotjong,' wist hij er nog ergens tussen te foefelen, toen James - of was het nou Chase- zijn maat de les begon te spellen. 'And I'm not your little bitch,' daagde hij het joch uit. Houdt je aandacht op mij liefje, bedacht hij met een grijnsje terwijl hij toekeek hoe het duo stond te bekvechten. Desondanks moest hij een manier vinden om hier uit te raken, want vroeg of laat zouden ze hun interesse in hem verliezen en dan had Odile het aan haar rekker.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wow het leeft hier. Nice! Ik ga effe alles lezen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    Als ik weer op adem ben gekomen schiet me een idee te binnen. Het is tijd voor wat actie hier. Dat Lew buiten aan het jagen is op zwijnen hoeft niet te betekenen dat ik me de pleures moet vervelen. Ik heb al een lange tijd geen goede workout gehad. Die sportzaal is haast antiek. Op het moment dat ik wil opstaan komt Yue de kamer binnengelopen.
    Ik glimlach en begroet haar.
    "Zeg.. ik praatte laatst met James.." Ik voel mijn humeur letterlijk naar het dieptepunt zakken en leg geïrriteerd een lok haar achter mijn oor. Ik zou die ellendige kop van hem toch zo graag eens.. "Denk je niet dat er een kern van waarheid zit in wat hij zegt? Zijn we niet echt alleen maar moordmachines? Ik.. Ik voel me zo.. Zo slecht en verdorven als ik bloed drink, al is het heerlijk." Ik knipper een paar keer met mijn ogen en schud bedenkelijk de fles heen en weer. Lew would probably kill me for that aangezien de Bailey's al sneuvelde.
    'Het is één en al hypocrisie,' zeg ik rustig. 'Ja, wij zijn inderdaad moordmachines, maar zijn mensen dat niet net zo goed? Ze kunnen het niet hebben dat er wezens zijn die hoger in de voedselketen staan dan zij. Maar het stuk vlees dat zij op hun bord krijgen is ook een dier dat afgeslacht wordt door een sterkere macht. De gevangene in de elektrische stoel is ook degene die door z'n eigen soort afgemaakt wordt. Ah, er zijn mensen die beweren dat alleen god het recht heeft om over leven en dood te beslissen, maar we maken ons er allemaal net zo goed schuldig aan. Dus ik leerde al snel daar niet meer over na te denken. Geloof me, aan die gedachten ga je kapot. Dat zijn het soort dingen die je wakker houden en je van binnen opvreten. Misschien gelooft dat ellendige rotjoch het niet, maar ook ik heb me lang genoeg schuldig gevoeld om wie ik ben en wat ik heb gedaan. Elke vampier. Maar ik ben hier niet om te gaan zitten jammeren en me ook maar een flikker aan te trekken van wat miezerige honden zoals hij van vampiers zoals ik vinden.' Ik sla mijn vuist van woede op tafel, die tot mijn verbazing door midden krakt. 'Eh.. mijn excuses,' zeg ik en leg de twee tafelstukken aan de kant. Ik slaak een korte zucht en leg de benen over elkaar.
    'Hij heeft gelijk dat we er zijn om te moorden, maar dat is hoe de natuur in elkaar zit. Het recht van de sterkste. En laten wij vampieren nou net de sterkste schakel zijn.' Ik zeg het met een valse glimlach bij de gedachte aan een mogelijk moordscenario van James, tot Yue's achterdochtige blik me uit mijn bloeddorstige fantasie haalt. 'Nu ik het me bedenk.. ik heb eigenlijk best dorst. Jammer dat die zak bloed al weg is. Is Dewi nog in orde trouwens?'

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 22:14 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue was naar Odile gegaan :x
    Anders pas ik wel aan en laat ik haar even naar de sportzaal lopen? :]

    Oh oeps, zal m'n post aanpassen :Y).


    No growth of the heart is ever a waste