• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vluuv schreef:
    Weet ik, daarom >:3
    Nu komt er eindelijk weer leven in Faith ^^
    Nouja, voor zover dat kan bij een vampier -.-


    Hahahaha geweldig xD
    (A)

    Dewi
    Ik liep naar Savoy die nog in de deuropening stond, aangezien de rest toch nog aan het overleggen was en ze mij daar niet bij nodig hadden. Ik kon toch niet helpen. Savoy lachtte als een boer met kiespijn, wat ik vreemd vond. Was ie soms teleurgesteld omdat zijn hapje er vandoor ging? Zou kunnen, maar er waren zat andere mensen. "Weet je al wat je gaat doen? Heb je überhaupt een plek om heen te gaan?" vroeg hij me toen en mijn gezicht betrok. Gauw glimlachte ik maar, alsof her niks aan de hand was. "Ja, hoezo, maakte je je al zorgen om me?" vroeg ik plagerig met grijnsje in een poging om over te gaan op ander onderwerp. Iedereen was blij dat ik weg kon, maar ze wisten niet dat ik nergens heen had om te gaan en ik wilde het niet voor ze verpesten.. Waar was Lew trouwens? Hij wist dat ik nergens heen kon, hopelijk zou hij daar niks over zeggen, dat was beter.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lew moet eigenlijk ook nog komen 8D Dewi kan niet weg zonder hem gedag te zeggen ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha ja idd :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    Lew moet eigenlijk ook nog komen 8D Dewi kan niet weg zonder hem gedag te zeggen ;p


    Didd I miss something?
    Is die schrijver [ben de naam even kwijt] weg dan ö.


    Trust me. I'm the doctor

    Sorry gasten c; Ik heb het echt druk, aangezien ik vandaag met mijn examens begonnen ben - nog voor drie weken ongv-.

    Vraagje; gaat dat huis nog fikken? If so; dan sluit ik hem wel op in Odiles gang en dan denkt de rest maar even dat hij het hoekje om is of zo. Dan haal ik hem daarna wel weer miraculeus naar boven. Ik heb gewoon echt geen tijd om vaak genoeg te schrijven en ik wil jullie niet in de weg zitten c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zou zeggen, school gaat voor. En ik weet niet of het huis nog in de fik gaat, want het is mijn huisje ö. Nou ja, die van Ash dan haha.


    Trust me. I'm the doctor

    Prongs schreef:
    Sorry gasten c; Ik heb het echt druk, aangezien ik vandaag met mijn examens begonnen ben - nog voor drie weken ongv-.

    Vraagje; gaat dat huis nog fikken? If so; dan sluit ik hem wel op in Odiles gang en dan denkt de rest maar even dat hij het hoekje om is of zo. Dan haal ik hem daarna wel weer miraculeus naar boven. Ik heb gewoon echt geen tijd om vaak genoeg te schrijven en ik wil jullie niet in de weg zitten c;

    Haha we already knew it ^^ Hoe is't met die examens so far?
    Volgens mij had Chase ook nog een plan om de boel te dwarsbomen dus dan duurt het sowieso nog wel effe voor ze er éénmaal uit is. Of ze is er al uit, maar gaat de oorlog verder tussen de vampierjagers en de vampiers :Y).

    [ bericht aangepast op 7 juni 2011 - 22:31 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Haha we already knew it ^^ Hoe is't met die examens so far?
    Volgens mij had Chase ook nog een plan om de boel te dwarsbomen dus dan duurt het sowieso nog wel effe voor ze er éénmaal uit is. Of ze is er al uit, maar gaat de oorlog verder tussen de vampierjagers en de vampiers :Y).

    Vrij goed, thanks for askin' ;3 Ik had vandaag mijn eerste examen wiskunde - computerexamen niet meegerekend-.
    We'll see what comes of it though ;D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nice, succes :Y).
    Ja inderdaad. Vooral niet afgaan op je gevoel - tenzij het echt duidelijk zegt dat je het hebt verknald - want je resultaat inschatten kan nog wel eens totaal anders uitpakken :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Faith

    Sluipend kwam ik uit mijn kamer. Na uren te hebben gelegen, was het tijd om Savoy echt terug te pakken. Ik keek voorzichtig in de gang of er niemand liep, en sloop voorzichtig en vrijwel geluidloos. ' Waar je ook bent, Savoy, ik pak je wel, ' mompelde ik kwaad.

    Yue
    Ik vraag me af wat we gaan doen als Ash Dewi hier uit heeft gekregen. Veel zin om dan nog in dit huis te blijven heb ik niet, omdat er te veel nare dingen zijn gebeurd. Maar waar zouden we anders heen moeten gaan? Blijf ik dan bij Odile? Ach, dat is een zorg voor later. Ik draai me naar Dewi en pak haar hand. "Dewi.. Ik ga je missen. Beloof je dat je ons niet zult vergeten?"

    Savoy
    "Tuurlijk niet, waarom zou ik me zorgen maken." Ik haal mijn schouders op en kijk een andere kant uit. Vrijwel alle sneeuw is gesmolten, en er schijnt een waterig zonnetje. "Nouja, veel plezier dan maar. Wie weet zie ik je nog wel eens." Ik draai me om en loop richting het huis. Zou de rest met haar meegaan, waar ze dan ook heen gaat? Dan zit ik hier alleen met Faith, en dat is nou niet bepaald iets waar ik naar uit zie. Ze zal wel wraak willen nemen voor net.

    Dewi
    "Tuurlijk niet, waarom zou ik me zorgen maken?" Tuurlijk, wat had ik verwacht? Hij zag me als voedsel, meer niet. "Ik denk niet dat je mg nog ziet," antwoordde ik zachtjes, maar hij liep al weg. Zwijgend en ietwat teleurgesteld keek ik hem na, ik dacht dat hij was veranderd. Hij was aardiger voor me geworden en had me geholpen, had itneresse getoont en nu.. Nu liet ie me zo stikken, maarja, wat had ik anders verwacht? Het was Savoy, niet een engel. Het boeide hem niet wat me zou overkomen. Ik liep weer terug naar het gezelschap en ging zwijgend op de bank zitten terwijl ik naar ze keek en luisterde ook mee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash

    "Dat odile, dat is precies wat ik bedoel." een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht "Iedereen luister even!" schreeuwde ik door de kamer heen. "De energie die we zodanig nodig hbben moet vanuit je hart, vanuit je ziel komen. Het kan ziedende woede zijn, liefde, haat, blijdschap wat je ook maar kan bedenken. Zolang het gevoel echt en diep is kunnen we het gebruiken" terwijl ik dit zeg dwaalt mijn blik naar Chase af. Mét hem zou het een stuk gemakkelijk. Maar ook gevaarlijker zijn, wie weet wat hij voor energie stuurt. Hij is wel sterk, het zou minder uitputtend en beter moeten zijn. Een flauw glimlachje verschijnt om mijn gezicht als ik zijn blik opvang, daarna draai ik me weer om. "iedereen heeft wel eens zoiets mee gemaakt, ik wil dat jullie me vertellen wat, en wat voor energie je denkt dat het is. Daarna neemt ieder plaats bij de kaars n kunnen we beginnen. En chase" weer draai ik me naar hem om "ik zou je hulp héél goed kunnen gbruiken"


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    "Dat Odile, is precies wat ik bedoel. Iedereen luister even!" Ik zwijg en let nauwkeurig op als hij uitlegt hoe de vloek gebroken kan worden. Energie in z'n puurste vorm, aangewakkerd door gebeurtenissen in iemands leven. Ik bal de vuisten en kijk strak voor me uit terwijl hij verder praat en de groep opdraagt wat te doen. "Iedereen heeft wel zoiets meegemaakt. Ik wil dat jullie me vertellen wat, en wat voor energie je denkt dat het is." Godverdomme, je was er zelf bij, vuile hondenlul! Ik draai me om en loop de kamer uit, op zoek naar Lew. Ik vind hem in mijn kamer, rustend op mijn bed. Het verbaast me dat hij niks heeft meegekregen van de hele commotie, dus ik ga bij hem op bed zitten en leg de situatie uit.
    'We kunnen de grens breken. Samen met de groep. Het enige wat we nodig hebben is een heel krachtige emotie die door een herinnering wordt aangedreven.' Ik trek een schamper glimlachje als ik zijn vermoeide uitdrukking zie. 'Neem maar wat rust. We redden ons wel.' Ik druk een kus op zijn mond, loop de kamer uit en sluit de deur achter me. In de gang staar ik even in de spiegel. Nu moet ik precies het tegenovergestelde doen dan wat ik al vijftig jaar probeer, zonder succes. Ik slaak een zucht, haal diep adem en loop weer richting de kamer. En terwijl ik door die gang loop voel ik de schaamte uit mijn lijf sijpelen en maakt het plaats voor woede. Pure, blinde razernij. Ik bal mijn vuist en haal hard uit naar de vaas op de kast, die tegen de muur knalt en uiteen spat. Ik loop verder en kom de kamer weer binnen. Even kruist mijn blik die van Chase en dat laat diezelfde woede in me gevaarlijk aanwakkeren als een niet te controleren vuur. De beelden van hoe ik mijn ouders dood in de woonkamer aantrof flitsen door me heen. Ze voeden die intense woede alleen maar. Ik heb recht op een papa en mama! Ik heb het recht om gelukkig te worden! Ik heb het recht om godverdomme te kunnen slapen zonder dat ik elke nacht opnieuw die doodsangst uit moest staan! Ik heb het recht om te leven! De blinde waas van razernij die voor mijn ogen verschijnt is de rest ook opgevallen, want nu ik langzaamaan weer grip krijg op de werkelijkheid en die wrede beelden verban, kijkt de kamer me onderzoekend aan.
    'Moord en verkrachting. De emotie is woede.'
    Vervolgens neem ik plaats achter een kaars.



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 9 juni 2011 - 23:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste