• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash
    ALS ik na het vastmaken van yue naar achter wor getrokken lopen meteen de rillingen over mijn rug. De handen die me beet pakke ln herkende ik maar al te goed, en voordat ik het weet sta ik in de keuken. Toen ik net voorstelde om een kamikaze actie te ondernemen klonk dat toch iets beter dan dit. 'Jullie hebben je laatste kans verpest. En dit keer gaan daarvoor boeten met jullie levens. ' voor een fractie van een seconde stokt mijn adem in mijn keel ze gaat me vernoorden.langzaam open ik mijn mond om haar verrot te schelden, maar voordat ik de kans krijg ook maar een letter uit te spreken boort ze haar tanden in mijn nek. Zoals ze in alle stom e films zouden zeggen 'ik voel hè keven langzaam uit me wegstromen' een kleine en zachte kreun ontsnap uit mijn mond. Mijn ogen beginnen zwaar aan te voelen en net op het moment dat ze bijna dichtvallen haalt ze haar tanden uit mijn lichaam. Ze verwijderde haar hand die ze eerder op mijn mond had geplaagd en pakte mijn ducktape om te zorgen dat ik stil bleef. Een raar gemompel ontsnapt uit mijn mond als ik probeer te schreeuwen. Verwoed laat ik mezelf als een lappenpop op de stoel leunen, mijn Ogen sluit ik langzaam terwijl ik vanaf de woonkamer verscheidende geluiden hoor komen.....


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Al het bloed trekt uit mijn lichaam. Langzaam loop ik op Chase af. Niet zo zeer om hem angst aan te jagen, dat is niet eens mijn hoofddoel, maar meer om hem duidelijk te maken dat hij zich geen keuzes kan permitteren. Ik grijp hem aan zijn kraag vast, til hem vervolgens met één hand op en duw hem tegen de muur. Vol minachting kijk ik naar dit zielige jochie, nu overgeleverd aan mijn genade. Dit is waar ik voor leef.
    'Dat voelt klote he, overgeleverd zijn aan de genade van een vampier. Ik wil één ding duidelijk maken. Je hebt je keuzes verspild. Jij hebt geen enkel belang bij het redden van Dewi, je wil alleen ons te grazen nemen. En ik zal met jou afrekenen op mijn manier. Die zal pijnlijk zijn, dat kan ik je beloven.' Ik laat hem vallen en nog voor hij de kans heeft gekregen om op te krabbelen bind ik hem aan handen en voeten vast en vervolgens aan een houten pilaar in het huisje. Ik loop naar Yue heen en snijd haar los. De tranen lopen over haar wangen.
    'Hebben ze je wat gedaan?' vraag ik dwingender dan de bedoeling is. Ze lijkt te erg in paniek te zijn om mijn woorden uberhaupt te merken. Ik besef dat het wellicht handig is om haar te omhelzen, dus doe ik dat. Daar maakt ze dankbaar gebruik van en stort zich in mijn armen. 'Het is goed. Kom maar, het is goed.' Ik troost haar op exact dezelfde manier zoals mijn moeder me troostte. Het doet me pijn dat de vampiers die me zo dichtbij staan zoveel ellende door moeten maken. Het lijkt wel of iedereen die me ooit dierbaar is van me afgenomen moet worden. Geen tijd om daarover te janken. Ik laat Yue voorzichtig los en loop naar de keuken heen, waar Chase' hulpje nog steeds hulpeloos op de vloer ligt. Ik trek hem overeind en sleur hem mee naar de woonkamer. Chase zou dan misschien liever willen sterven dan mij ooit maar één gunst te verlenen, dus gooi ik het over een andere boeg.
    'Goed. Ik ben in een uitermate slecht humeur dus ik vertel dit maar één keer,' begin ik tegen Ash. 'Als je Dewi niet uit de poort haalt, zal ik je laten toekijken hoe ik je maatje levend verbrand en vervolgens dit huis in vlammen laat opgaan. Daarna ga jij. Als je Dewi wel uit die poort haalt zal ik je laten leven. Hij heeft geen keuze meer, maar jij wel. Wat wordt het?' Ik zeg het op een rauwe, ijzingwekkende toon. De angst door die verscheurende beslissing is in zijn ogen af te lezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Ogelucht stort ik me in Odiles armen. "Nee.. Nee, ze hebben nog niets kunnen doen." Ik blijf trillerig staan als ze me loslaat en kijk naar James. Ik dacht dat hij aardig was, ik vertrouwde hem. Hoe kan het dat hij zo anders is als ik dacht? Terwijl Odile tegen Damiën uitvalt blijf ik naar James staren. Hij lijkt helemaal niet gemeen, al helemaal niet nu hij vastgebonden zit. Ik slik en voel een rilling over mijn ruggegraat lopen. Hij leek gewoon iemand anders toen hij me vastbond. Ik weet niet goed wat ik moet doen, dus blijf ik staan, en sla mijn armen om me heen.

    Savoy
    Als Odile en Dewi uit het zicht zijn verdwenen sta ik op en loop naar de openhaard toe. Ik gooi nog wat brandhout op het vuur en kijk naar de vlammen. Langzaam laat ik me op de bank zakken, en onderuit gezakt blijf ik zitten. Het wordt weer eens tijd om wat te drinken. En dan heb ik het niet over water.

    Chase - Vampierjager.

    Wanneer Odile me heeft vastgebonden blijf ik haar aankijken, ook als ze Yue los maakt en vervolgens troost blijft mijn blik haar volgen. Ik ben niet bang voor haar, want kan ze nog meer doen dan wat ze al heeft gedaan? Ja, dat was uitermate pijnlijk, maar nu heeft ze niets meer.
    Vervolgens loopt Odile naar de keuken en komt terug met Ash, daar is hij dus, ze heeft hem goed te pakken gehad, dat is wel duidelijk gezien het bloed.
    'Wat jij doet is chantage!' roep ik uit alsof ik het er vind. Ik vertrouw Ash, hij gaat Dewi niet uit die poort halen. Odile bluft. 'Wat laf van je, Odile, neem de zwakkere maar, ja. De rest kun je natuurlijk niet aan.'


    everything, in time

    Neem één ding van me aan mensen: windsurfen is loodzwaar :o

    Odile - Goede vampier.

    Ik ben niet eens onder de indruk van Chase' constatering. Normaal zou ik er de humor wel van in kunnen zien, maar ik blijf doodserieus.
    "Wat laf van je Odile. Neem de zwakkere maar ja. De rest kun je natuurlijk niet aan." Nu is de verleiding toch te groot. Ik sta op en loop naar Chase toe. Nu hurk ik voor hem neer. 'Welke rest?' vraag ik. 'Ik zie hier twee mensen, vastgebonden als machteloze beesten. En nu wil jij beweren dat ik je niet aan kan? Don't tell me shit! Ga nu godverdomme niet doen alsof je het engeltje bent!' Ik spuug de woorden uit, rauw en hard. 'Het enige wat ik wil is haar uit die poort krijgen. Dat wilde ik toen en nu nog steeds. Dat is godverdomme het enige, vuile teringhond! En wat wil jij? Jij wil dat er geleden wordt. Je wilde ons afmaken en dat terwijl ik niet eens van plan was je leven te beëindigen. Je hebt niet alleen mij pijn gedaan, maar ook degenen om wie ik geef. En dát is onvergeeflijk. Dus ik laat je nu nog één eervolle daad verrichten voor je dood, lafaard. Zie het godverdomme als een eer!' Ik geef hem een harde trap, waardoor hij tegen de muur knalt. Ik draai me langzaam om naar zijn metgezel. 'Dit is geen chantage, het is de simpele keus tussen leven of dood. De keus waar we ons hele leven lang mee geconfronteerd worden. Ik handel niet uit eigen belang deze keer. Besef dat goed.' Ik zeg het een stuk rustiger dan mijn uitbarsting tegen Chase. Ik zou willen dat ze eens door kregen dat ik hier niet de slechterik ben en strijd voor de goede zaak, maar ik denk dat de haat te diep geworteld zit om er nog uit te rukken als onkruid.
    'Dus wat wordt het?' vraag ik aan Ash terwijl ik het mes tussen mijn handen laat balanceren. Er komt niet veel meer dan een zielig gepiep uit zijn mond. Oh, dat was waar ook. Ik loop naar hem toe en trek de ducktape van zijn mond af.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 19:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    haha, daar kreeg ik lessen in, is idd zwaar, wel oké. niet super leuk ofzo ;p

    Ik reageer zometeen, eerst pyjama aantrekken [aa'] en even aan school en naar beneden en blablabla


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lijkt me wel stoer om te kunnen hoor :0
    Ik zag dat een keer iemand in Noorwegen doen, en het zag er gaaf uit.. dus ik tegen m'n ouders: Moet je kijken!
    En net toen ging hij op z'n bek -.-
    Wat me trouwens pijnlijk lijkt :']

    Was het wel leuk? :p

    Vallen valt wel mee hoor, de pijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tenzij je met je knie op die plank pleurt, dat doet zeer :]
    We kwamen trouwens een gast tegen die al surfervaring had en die zei dat we het zeil te los hadden en die hielp ons met aanspannen en zo. Dat was echt handig. Maar het zeil waarmee wij surften was eigenlijk te groot en te zwaar voor een beginneling. Ik kwam met mijn 0 ervaring ook niet echt veel verder dan staan en dat zeil vastpakken butyeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb nog tape op mijn mond ;X


    Trust me. I'm the doctor

    Lol sorry.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha no Problem, ik reageer daalijk trouwens niet meer want ik heb een filmavond om acht uur en eigenlijk moet ik alles nog klaarzetten beneden en em omkleden ö
    Oke ik was aan het schrijven staan er twee voor de deur -_- reageer morgen dus pas sorry X


    Trust me. I'm the doctor

    NP! :] Have fun!


    No growth of the heart is ever a waste

    Dit is denk de eerste RPG die ik seirues ga afsluiten met einde en al :'D moeten we wel doen, mooi einde :X
    Trouwens Sam, geen inspiratie bij pirates? dan ga ik namelijk wel vrolijk door :'D

    Dewi
    Toen ze me weer alleen gelaten was, had ik niet de moeite genomen om te kijken wie er nog meer was, ik wilde niet weer het gevaar lopen. Ik eindigde in de woonkamer, weer met mijn vertrouwde gitaar in mijn handen. Het hout voelde fijn en vertrouwd, voorzichtig gleed ik vervolgens met mijn vingers over de snaren. zachtjes begon ik te spelen, het eerste wat er in me op kwam.

    Shadow days come to haunt me here
    To wrap around me
    Dark and cold to hide the sunlight from my eyes

    I can not see beyond these clouds surrounding
    I will not forget that this is not the end

    Ik hoorde hoe de muziek in de lege kamer weergalmde, ik leefde voor muziek, muziek sleepte me er doorheen. Altijd al gedaan en deed het nog steeds.


    Under my skin
    Under these scars
    Take me again
    Tear me apart


    Mijn lippen werden droog en gauw likte ik er even langs met mijn tong. Ik voelde dat mijn vingers pijn begonden te doen, dat kwam waarschijnlijk omdat ik alweer een tijdje niet gespeeld had.


    This is life every second here
    Gripping tighter
    Empty praise to all the things I fear inside

    But I know that you will rise up from these ashes
    Tomorrow will be the light that guides me



    ________________
    Trading Yesterday - Under my skin 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    NOES, Gwmt gaat toch niet stoppen? :C
    Nee nee nee, dat mag niet hoor >_<