• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash

    De gehele ervarIng laat ik als een waas aan me voorbij gaan, het enigste wat ik oppik was "laten we gaan ik heb niet de hele dag de tijd" haar woorden laten me opkijken. "zorg dat ze bij de poort staat, en zorg dat niemand me aanvalt dan haal ik haar weg uit de poort" met mijn ogen scan ik even de ravage in de kamer. "geef me een uurtje, dit vergt voorbereiding" een eerdere keer mislukte het al, dus waarom dit keer niet. "Ze zal veilig zijn"

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 22:42 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Chase - vampierjager.

    Vol ongeloof kijk ik Ash aan. 'Je bent toch niet van plan Dewi echt te redden? Dan winnen zij! Bovendien vindt Dewi sommige vampiers aardig, ze hult met de vijand! Kom op Ash, stel me niet teleur.' dit kan hij werkelijk niet menen. Niet na alles wat ik voor die gast heb gedaan. Ze mogen niet winnen, niet nu Odile net zo heerlijk zwak is en een makkelijke prooi. We zouden haar juist nu moeten pakken! Verdomme, Chase, doe dan iets, lui varken! Ik weet niets, ik kan niets bedenken, mijn hersens blijven maar denken aan Ash. Hard bijt ik op mijn lip. Vuile verrader!


    everything, in time

    Bitchfight!

    Ash

    "verdomme chase Dewi is een mens zij verdient het Om Gered te worden" de woorden spuug ik uit. Nadat ik zonet zijn leven z'n beetje heb gered word hij boos "en als je het er niet mee eens bent dan fik je af, heb je daar zin in? Een gebraden worst worden? Ow wacht, je hebt geen worst. Dan maar een gebraden hamburger" de laatste zinnen schreeuw ik. Misschien zij hij net een normale zin, maar ik ken hem lang genoeg om te weten dat hij kookt vanbinnen en mij het liefst nu een kleiner zou willen maken. "Dude, ik ben nu gewoon pissed off negeer dat hele worst gebeuren maar." breng ik uit zo snel al ik me bedenk wat ik zonet zei. zijn mannelijkheid stond gewoon voor Chase, en nu dat i afgenomen moet ik er nog even mee spotten? Smart Dude.


    Trust me. I'm the doctor

    YOU JUST CROSSED A LINE!

    Chase - vampierjager.

    Hoe meer woorden Ash naar me schreeuwt, hoe witter van woede ik word. Op het laatste moment val ik hem aan, bezoekers of niet. Samen vallen we op de grond, ik lig bovenop hem en vouw mijn handen om zijn hals. 'Wat zei jij daar? Ik zal ervoor zorgen dat hij affikt, samen met die vampieren. Mens of niet, Dewi gaat vriendschappelijk met ze km en dat is fout. Dus waag het om nog een keer zo'n grote mond te trekken of ik zal niet meer zo lief zijn. Wees dankbaar, vuile teringlijer, is dat duidelijk?' vraag ik met mij handen nog steeds om zijn keek. Ik heb niet langer medelijden. Opmerkingen over mijn mannelijkheid worden niet meer gemaakt, die persoon maak ik af. Maar omdat Ash toch een soort broertje is, krijgt hij nog één kans.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 23:10 ]


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Van het ene moment word ik zo in het andere moment gegooid. Next thing I knew is dat Ash en Chase ruziën over het al dan niet bevrijden van Dewi. Dus toch! Ze zijn helemaal niet van plan om haar te bevrijden. Of althans.. Chase in elk geval niet. Ik moet hier gebruik van zien te maken. Dénk Odile! Er ontpopt zich een plan, een totaal gestoord plan dat wel.
    Ik wend me tot Ash, mijn enige hoop. Het plan begint zich uit te vouwen en vormt zich tot concrete zinnen. Het is iets dat compleet buiten mijn denkwijze ligt, maar de woorden zijn al mijn mond uit voor ik er erg in heb.
    'Laat Dewi buiten jullie bloedvete. Zij is onschuldig. Als je haar uit de poort hebt gehaald mogen jullie mij hebben.' Ineens kijken drie paar ogen me geschokt aan, maar mijn gezichtsuitdrukking blijft strak. Ik besef meer dan goed dat ik mijn eigen doodsvonnis teken, maar ik zie geen andere oplossing meer. Dit is het hoogste bod dat ik te bieden heb. Mijzelf. 'Dat hebben jullie goed begrepen. Geef haar vrijheid terug en jullie mogen beslissen over de mijne. Jullie weten hoe je een vampier verzwakt om te zorgen dat hij niet terug kan vechten. Ik geef jullie mijn leven in ruil voor haar vrijheid.' Ik pak mijn mes uit mijn broekzak. 'Ik zal dit afgeven zodra ze uit de poort is, dan ben ik ongewapend. Niet eerder.' Ik zie Chase' ogen glunderen, ook al doet hij zijn best om zijn cool te behouden. Ik weet dat zelfs hij dit niet zag aankomen. Zelfs hij had nooit kunnen voorzien dat zijn vijand zich op een presenteerblaadje kwam aanbieden.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 23:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ash - vampierjager

    Van het ene op het andere moment ligt chase op me verschillende woorden vliegen om me heen. "Klootzak war moest dat wijf anders doen! Als ze die dingen had uitgescholden was ze allang dood ze had geen keuze idioot" "'Laat Dewi buiten jullie bloedvete. Zij is onschuldig. Als je haar uit de poort hebt gehaald mogen jullie mij hebben" meteen draai ik me hoofd opzij, wat uitermate moeilijk gaat omdat er iemand op me ligt en mijn hals beet houdt. En nu, nu ga ik de grootste keuze can mijn leven maken. Waarschijnlijk ook de domste, door de woorden die Chase net naar me schreeuwde ben ik gaan beseffen wat voor klootzak het eigenlijk is. Hij heeft me misschien geholpen toen ik het nodig had, en dat waardeer ik ook maar ik ben zijn marionet geworden. Hij kan doen wat hij wilt en dat weet hij, en nu hij zo op mij lig vraag ik me af of hij niet zometeen me strot dicht gaat knijpen. "Ik zei dat ik dewi weghaalde als je ons beide liet gaan, daar houd ik me aan." ik slik "ik hoef je niet" nadat ik die woorden uitsprak knijp ik mijn ogen dicht. Dit word mijn dood, en dan komt Dewi alsnog niet vrij. Ash, je kan niet nadenken onder druk.


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Ik kan mijn ogen niet geloven. Dus hij heeft toch enig gevoel voor eer. Ik neem hem even onderzoekend in zich op, waarna ik knik. Ik loop op het tweetal af, til Chase met één arm op en gooi hem van Ash af, die me nu verbaasd aankijkt door het gemak waarmee ik het doe. Hij heeft me het groene licht gegeven. Nu staat Chase er alleen voor. Verbazingwekkend hoe snel de rollen om kunnen draaien.
    'Je bent een man van je woord dus,' zeg ik en geef een knikje naar Yue, bij wie dit hele schouwspel nog steeds door moet dringen. 'Kom,' zeg ik zacht tegen haar en pak haar hand.
    'Als je je voorbereiding in de villa wil doen, voel je zo vrij. Hier heb je het aanzienlijke risico om afgeslacht te worden.' Niet dat mij dat ook maar iets kan schelen, maar Dewi uit de poort krijgen is op dit moment het hoogste doel. Ineens voel ik een windvlaag vanachter me en nog nét grijp ik de spade vast waarmee Chase me in de rug aanvalt. De tweede keer, alleen nu ben ik erop bedacht. 'Je laatste wanhoopsdaad, niet waar?' vraag ik kil. Ik ruk de spade uit zijn handen en gooi die zonder moeite van me af. Even, heel even heb ik overwogen het ding in zijn kruis te rammen, maar het terugtrekken van Ash kan ik nu niet riskeren. Met Yue loop ik de deur uit. Heel kort kijk ik haar aan en in die luttele seconden is het verdriet van haar gezicht af te lezen. De tranen die sinds de woorden van Chase over haar gezicht liepen zijn nog steeds niet gedroogd. Ze huilt om mij. Ze geeft om me. Ik zou willen dat ik een zakdoek had, maar het enige waar ik op kan komen is mijn mes. Ik leg mijn arm om haar heen.
    'Het is in orde. Echt. We gaan Dewi hieruit halen en dan laten we deze hel achter ons.' Dat ik waarschijnlijk nog jarenlang nachtmerries zal hebben vertel ik er niet bij. 'Gaat het?'

    [ bericht aangepast op 6 juni 2011 - 0:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil inspringen, zijn jullie nog in die verlaten villa?(A)

    Chase - Vampierjager.

    Hoorde ik dat nou goed? Mag ik Odile hébben? Deal, denk ik grijnzend. Dit is mijn dag, eindelijk. "Ik zei dat ik dewi weghaalde als je ons beide liet gaan, daar houd ik me aan, ik hoef je niet." Mijn blik gaat direct terug naar Ash, de spelbreker, godverdomme! Moet hij dan werkelijk alles verpesten? Ik wil verder gaan met hem laten stikken, voor straf, maar voor ik het weet tilt Odile me met één arm op en smijt me tegen de muur, fack! Mijn oog valt op de schep, dat heb ik ik al eerder gebruikt. Zonder enige vorm van geluid sluip ik er naar toe, neem het ding in mijn handen en wil er Odile opnieuw mee aanvallen. Maar deze heeft het helaas door. "Je laatste wanhoopsdaad, niet waar?" zegt ze. Vervloek jou, Odile, ik vervloek je.
    Alsof ik er helemaal niet meer toe doe, loopt ze vervolgens met Yue en Ash naar buiten. Ik moet lachen om de reactie van Yue, het arme schaap. 'Ik ga mee,' zeg ik kort, maar niemand weet dat ik allang weer een nieuw plan heb. Komt Dewi toch nog van pas.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Het gesnik van Yue verraadt dat de vraag overbodig is. Ik stap de deur uit met nog steeds mijn arm om haar heen. Ik zoek naar de juiste woorden om haar te troosten, maar door mijn geest die zelf naar de klote is kom ik niet verder dan zachte aaien over haar rug.
    'Yue.. ik vraag iets van je.' Vragend kijkt ze mijn kant op. 'Deze mensen zijn niet te vertrouwen. Ze vallen je in de rug aan, de lafaards. Ik vraag je om ze geen moment uit het oog te verliezen en mochten ze één van ons aanvallen, wees dan niet bang om terug te vechten. Je kunt het, een vampier is veel sterker dan een mens. Ik ben bang dat Chase Dewi wat aandoet, en we kun- "Ik ga mee." Ik draai het hoofd naar achteren, waar Chase de deur uit stapt en onze kant op loopt. Ik weet vrijwel zeker dat hij alleen roet in het eten gaat gooien. Maar hij is ver in de minderheid. Ik moet gefocust blijven. 'Maar onderschat ze niet. Verlies ze geen moment uit het oog. We moeten niet alleen Dewi beschermen, maar ook onszelf.' Ik hou net op tijd op met praten als Chase zich bij ons voegt. Ik hou mijn hand in mijn zak, om het mes geklemd als we doorlopen. Nu wordt er geen woord gezegd. Het is inmiddels zacht gaan sneeuwen. Ik merk dat de ochtend zo langzamerhand aan het aanbreken is. Gelukkig dat er wolken zijn, denk ik opgelucht. Ik stap de poort weer binnen, het terrein op en open de deur. Ik loop nu op een haastig tempo naar de kamer waarin Dewi zich bevindt terwijl ik Yue bij me hou. Ik laat haar geen seconde alleen bij die klootzak.
    'Dewi. Heb je alles? Ash komt er zo aan. Hij gaat je eruit halen.' Ze kijkt me compleet verbijsterd aan. Ik glimlach. 'Ja. Je zal vrij zijn.' Ik loop naar haar toe en leg mijn armen om haar heen, als het ware een vriendin.
    'Ik wil me verontschuldigen voor alle keren dat ik je heb geprobeerd leeg te zuigen. Je bent meer voor me gaan betekenen dan een prooi, ook al heb ik het nooit zo geuit. Ik vraag niet om vergiffenis, aangezien ik niet kan zeggen dat ik dat verdien, maar ik wil wel zeggen dat het me spijt.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah wauw <3 Ik vind dit lief ^-^

    Dewi
    Ik had mijn gitaar alweer opzij gelegd en was op mijn rug op bed gaan liggen, een lange poos had ik naar het palfond gestaard terwijl ik na had gedacht over van alles. Over het leven, de mensen, vampieren.. Alles leek onwerkelijk, maar ik wist dat het waar was. Later was ik een beetje ingedommeld, toen ineens de deur open ging. Gelijk ging ik rechtop zitten, klaar om weg te rennen als het moest, maar toen ik Odile met Yue (toch?) zag ontspande ik weer. Nog voordat ik kwam vragen waarom ze zo'n haast leek te hebben, begon ze al te vragen. 'Dewi. Heb je alles? Ash komt er zo aan. Hij gaat je eruit halen.' Verbaasd keek ik haar aan en knipperde een paar keer met mijn ogen, wacht.. wat?! Vragend en niet begrijpend keek ik haar aan, meende ze dit? Kon het? 'Ja. Je zal vrij zijn,' beantwoordde Odile mijn ongestelde vraag al. Ze kwam naar me toe en legde haar armen overheen, opneiuw overdonderde ze me, dit was wel het laatste wat ik van haar verwacht had. 'Ik wil me verontschuldigen voor alle keren dat ik je heb geprobeerd leeg te zuigen. Je bent meer voor me gaan betekenen dan een prooi, ook al heb ik het nooit zo geuit. Ik vraag niet om vergiffenis, aangezien ik niet kan zeggen dat ik dat verdien, maar ik wil wel zeggen dat het me spijt.' Even zweeg ik, zocht naar de juiste woorden en glimlachte toen goed. "Ik heb het je al een hele tijd geleden vergeven Odile," zei ik en knuffelde haar kort. "Het is nergens voor nodig je te verontschuldigen, je bent verandert en dat is al meer dan genoeg," voegde ik er nog aan toe en liet haar weer los. Ze had me willen vermoorden, maar nooit had ik er echt gehaat, vreemd genoeg. Het zat in haar, ze was een vampier, ik kon het haar niet kwalijk nemen. Het moest vast vreselijk zwaar zijn om als vampier te leven. Elk jaar maar ouder worde, weten dat je nooit zult sterven maar de mensen om wie je geeft wel.. Het leek me eenzaam en zwaar. Toen dacht ik weer terug aan de vraag of ik alles had. Mijn tas slingerde nog ergens rond, er zaten enkel wat kleren in. "Mijn tas ligt nog ergens in het huis en mijn gitaar heb ik hier," zei ik toen. Ging ik echt weg? IK kon het nog steeds niet geloven. Ik was overspoeld door blijheid, maar ook door angst en verdriet. Eindelijk kon ik weer gaan en staan waar ik wou, maar wáár moest ik dan heen? En zou ik Odiel en de rest ooit nog zien? Ik betwijfelde het, we leefden in twee heel verschillende werelden, die enkel in deze villa samen leken te komen. Ik wilde het weten, maar ik durfde de vraag niet te stellen, dus zweeg ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hello All,

    Endure zei dat ik Faith over mocht nemen als personage, dus bij deze. (:

    Faith

    Mijn raspende ademhaling weergalmde in mijn hoofd, uiteindelijk kwamen er enkel nog piepgeluidjes uit mijn keel en voordat ik er uberhaupt nog wat tegen kon doen zakte ik bewusteloos op de grond

    Langzaam opende ik mijn ogen weer, het duizelige gevoel bleef echter wel. Hoelang had ik hier in de gang gelegen? Savoy ging boeten, dat was één ding dat zeker was. Rustig kwam ik overeind, checkte of er niemand in de gang stond, en besloot om terug te gaan naar mijn kamer. ' Ik haat je, Savoy ,' mompelde ik zachtjes.

    Ash - vampierjager

    Een aantal seconden kijk ik Odilen aan, hoe konden wij hún opjagen? Ze maken fouten, maar zetten ze recht. Dit is niet het soort vampier waar wij opjagen, hun bezitten nog menselijkheid. ''Ik ga mee'' meteen schiet mijn blik naar rechts, Chase gaat mee? godverdomme. ''Ik kom zo'' meld ik nog snel voordat ze weggaan, volgens mij al te laat. Ze verwijdenen uit de deur en meteen loop ik naar een van de kasten, met mijn hand ga ik langs alle stoffige boeken. Hier zou een boek moeten liggen met een spreuk die zo sterk is dat ik Dewi voor een aantal minuten en én uit zou kunnen laten lopen. Als ik het boek vind pak ik het beet een haast me naar de deur toe, de voetstappen van mijn voorgangers zijn nog lichtelijk te zien. Meteen begin ik te rennen naar de poort, als ik bijna aankom kan ik Chase nog zien lopen. Ik geef hem alleen een woedende blik en ren langs hem, wanneer mijn voeten het huis betreden voel ik gelijk de sfeer die hier hangt, Woede, angst, haat, vreugde, verdriet. Al de denkbare emoties zijn hier op dit moment aanwezig ''Odile?! Hebben jullie kaarsen?'' schreeuw ik door het huis terwijl ik snel links en rechts kijk op enig teken van leven.


    Trust me. I'm the doctor

    Oke, welkom! ^^

    Odile - Goede vampier.

    Ik glimlach bij haar woorden. Nog net weet ik te voorkomen dat een traan langs de buitenkant van mijn oog naar buiten sijpelt en ik wend me af. Ik ben al veel te emotioneel geweest.
    Ineens hoor ik Ash schreeuwen.
    "Odile! Hebben jullie kaarsen?" Ik besef dat het geen slim idee is om die twee in een kamer te hebben dus ik spring gauw naar zijn kant. Chase staat op ontploffen en als hij het in z'n hoofd haalt om Ash te doden, dan zijn we nergens meer. 'Kom maar mee,' zeg ik en pas als ik zeker weet dat hij bij me is, loop ik naar de grote kast in de woonkamer en haal er de kaarsen uit. 'Hier. En een aansteker. Ik was van plan jullie huis af te fikken.' Ik haal het ding uit mijn zak en geef de prullaria aan Ash. 'Trouwens.. wat je ook gaat doen, ben je in staat om de grens voor altijd op te heffen? Ik zou graag willen weten of we moeten oppassen met toekomstige menselijke bezoekers.'
    Hoewel ik me er koel onder hou, raast er een niet te beschrijven gevoel van opwinding door mijn lijf. Het lijkt erop dat het eindelijk gaat lukken. Ik gooi een hoopvolle blik naar Dewi. Ik heb geen idee wat ze van plan is nu ze vrij is, maar dat is mijn zorg ook niet. Het zou alleen fijn zijn om te weten dat ze goed terecht komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er is een RPG geoepnd die verdacht veel op pirates lijkt ;'d

    Dewi
    Even dacht ik te zien dat Odile emotioneel werd, maar werd al gauw afgeleid door het geschreew van Damiën. Wacht.. Had Odile het toen straks niet over ene Ash? Ik was zo overrompeld dat ik er niet bij stil gestaan had. "Kom maar mee," zei Odile me, waarop ik knikte. Gauw stopte ik mijn gitaar in mijn gitaartas, hing 'm om en voegde toen daad bij 't woord en volgde Odile. Eenmaal beneden bleef ik naar Damiën kijken en begreep nog steeds niet wie ze met Ash bedoelde. Zwijgend keek ik toen naar Odile, ik zag hoe ze kaarsen uit een grote kast haalde en die aan Ash gaf. 'Hier. En een aansteker. Ik was van plan jullie huis af te fikken.' vermeldde ze erbij, ongelovig keek ik naar haar. Wat had ik in godsnaam gemist? Had dit te maken met het moment toen Odile zo verslagen thuis kwam? 'Trouwens.. wat je ook gaat doen, ben je in staat om de grens voor altijd op te heffen? Ik zou graag willen weten of we moeten oppassen met toekomstige menselijke bezoekers.' vroeg ze toen. Wacht eens even, Odile zei dat Ash me hieruit zou halen.. Waarom vroeg ze dit dan aan Damiën? Ik raakte vreselijk verward en haalde een hand door mijn haar. "Odile..? Volgens mij mis ik iets, je zei toch dat ene Ash me hier uit zou halen?" mompelde ik. "Maar dit is Damiën.." voegde ik er nog mompelend aan toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.