• Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.
    Nummer 9; Blub.

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;
    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen - Het waren er meer maar bon ;p
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - JamieGoede vampier: Elif - Gawyn - Lew - Odile - Yue
    Slechte vampier: Faith - Savoy
    Vampierjagers: Ask (Damiën) - Chase (James)

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen

    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D

    [ bericht aangepast op 28 april 2011 - 16:09 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Whahaha, ooit wel ja :'D Dewi mooit ooit weg, of niet, ze kan ook dood gaan. I dunno.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze kunnen ook met z'n allen een roadtrip gaan maken :3
    Want Odile en Lew wouden nog naar Amerika ergens, en idk, dan kunnen Dewi en Yue ook op reis gaan, en Ash en Chase ook.. En dan komen ze elkaar allemaal heel toevallig tegen :3
    Of dat Chase en Ash het huis affikken, en dat ze dan een nieuwe plek gaan zoeken om te wonen met z'n allen ^^ Of dat ze dus over de wereld blijven zwerven.. Of ze bijten Dewi ook (ongelukje, kan gebeuren) en dan gaan ze samen over de wereld reizen :3

    Maar serieus, kunnen we niet een manier bedenken om daarna verder te gaan..
    Ik vind alle mensen en vampieren uit GWMT zo geweldig.. Ik ben echt van
    Odile en Lew en Dewi en onze kleine vampierjagertjes gaan houden :'D
    Oke.. Misschien de vampierjagertjes iets minder vanwege hun duistere praktijken.. Maar de rest wel echt :]

    Desnoods geven we het een nieuwe naam: GWMT - The next chapter

    Of we gaan een heel gebeuren schrijven over alle mensjes die er ooit in voor kwamen.. Over de verledens enzo :3

    .. Oke, ik draaf door -.-

    dan moeten we vervolg topic nemen xd ja, dat dus.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien kunenn we dan verder met hun en dan kunnen we doen dat ze bij een of andere vreemde vampier clan komen en dan moet er weer even een nieuw verhaal bedacht worden.. Zoals bijv. bij Wolfs Rain dat ze het bleomenmeisje moeten vinden om in de hemel terecht te komen en blablabla


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ken Wolfs Rain niet, maar we kunnen inderdaad wel doen dat er een clan komt ofzo :p
    Sowieso lijkt het me vet als ze met andere vampiers of andere mytische wezens in contact komen... We bedenken wel wat :p

    Lijkt me wel heel vet ja, een vervolg :] Weet niet of iedereen dan nog wil joinen, maar ben me wel zo'n beetje gaan hechten aan mijn karakter -god, dit klinkt gay- but lemmethink about this :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ash - Vampierjager

    'Dus wat word het' haar snoeiende stem klinkt door de kamer voorat ze het tape van mijn mond verwijdert, een zachte grom ontsnapt even uit mijn mond. 'Jij denkt, dat ik ga kiezen? Ha.ha' ik kijk opzij en kijk Chase in zijn ogen aan. Meteen komen verschillende gedachten opspelen van vroeger, toen ik nergens meer heen kon kon ik bij Chase terrecht, zonder hem zou ik nu waarschijnlijk ergens in een houten doos zitten. 'Als jij Chase gaat vermoorden, dan ga ik mee. Jij vind hem misschien een of andere klootzak, wat ik ook kan begrijpen, maar hij heeft mij geholpen toen ik het nodig had. Dus als je hem vermoordt ga ik met hem mee en blijft Dewi in het huis, en mensen als ons vind je niet snel.' ik kijk omhoog met een kleine grijns'er zijn bijna geen mensen die naar binnen en buiten kunnen lopen, en als jij nu niet te weten komt hoe wij het doen. Zal je die mensen ook nooit kunnen vinden schat, dus laat ons gaan. Wij, Ja ik en Chase, halen Dewi weg en we vertrekken. Jullie leven lang en gelukkig en wij leven. Perfect deal toch' mijn hersens draaien op tweehonderd procent, op dit soort momenten moet je snel kunnen nadenken. 'Ik help alleen als Chase én ik er levend vandaan komen'

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 13:32 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Een waas van blinde, machteloze woede jaagt door me heen. Ik zie niet eens meer wat er zich voor me afspeelt, alleen de woorden van Ash die door me heen dreunen. Ergens was ik hier al bang voor, dat hij de dood zou verkiezen boven het leven. Dat hij daartoe bereid was. Alleen heb ik daar nog geen oplossing voor gevonden. Ik voel me ineens loodzwaar en machteloos, ondanks dat ik nu degene ben die het spel zou moeten bepalen. Wat heb ik me verdomme op de hals gehaald? Ik kan geen kant op en dat weten ze. Het enige dat nu in mijn voordeel werkt is mijn kracht. Het zal me weinig moeite kosten om ze neer te krijgen in een gevecht zónder verrassingselementen. Hoewel ik mezelf heb gezworen het hoofd koel te houden, maken verschillende, stuk voor stuk agressieve emoties zich meester van me.
    'Wáág het niet om me nog één keer 'schat' te noemen, of je gaat eraan. Dewi of geen Dewi.' Het is eruit voor ik er erg in heb en ik weet dat de bom op ontploffen staat. Nu moet je Odile niet uitdagen, echt niet. 'Ik wil weten waarom!' schreeuw ik dan hard. 'Waarom jullie ons zo veel moeten laten lijden voor jullie haar uit die godverdomse poort halen! Waarom! Ik eis een antwoord!' Ik grijp Ash vast en kijk hem met een ijzeren gezicht aan. Ik besef dat er een paar tranen over mijn wangen lopen, maar ik negeer ze. Ik weiger ze weg te vegen. Ik ben totaal blind voor de lovende woorden over Chase. Wat hij mij heeft aangedaan is onvergeeflijk. En nog erger: dat Lew was gedwongen toe te kijken. Dat was een grote prijs die ik voor Dewi's vrijheid moest betalen. Een heel grote prijs. En ik ben nog niet klaar met aflossen. Als ik wil dat ze haar eruit laten heb ik geen keus dan ze weer op vrije voeten te laten.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 14:04 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oeeh, leuke RPG.
    Ik join misschien nog wel een keer.

    X

    Meheheheh, poor Odile.(duivel)

    Chase - Vampierjager.

    We hebben Odile in de val. En hoewel de klap tegen de muur nogal zeer dit, gaat er niets boven dit gevoel. Het gevoel van macht.
    Ik grijns om de woorden van Ash, ik wist dat hij me niet zou verraden. Hoewel ik het er niet mee eens ben dat we Dewi uit het huis halen, liever niet, dan is de lol er vanaf en heeft Odile alsnog haar zin gekregen. Over Odile gesproken, die verliest haar kalmte nu echt en zet het op een schreeuwen. Het interesseert haar blijkbaar niet eens dat we de tranen kunnen zien lopen. 'Och arm kindje,' zeg ik sarcastisch. 'Jij wil weten waarom? Vertel ons maar eerst dan waarom jouw soort wezens bestaan. Jullie denk er ongestraft mee weg te komen dat jullie ontelbaar veel mensen op een gruwelijke wijze doden, maar o wee als wij iemand van jullie iets aan doen. En jij vraagt waarom? Goh, ik dacht dat jij meer hersens had..' ik wacht expres even, grijns en maak mijn zin af: 'Schatje.'


    everything, in time

    D:

    Odile - Goede vampier.

    En ineens, nu ik de woorden van Chase achter mij aanhoor, valt het kwartje. Mijn vage vermoedens klopten. Dit gaat veel verder dan alleen een sadistisch machtsspelletje. Het is vergelding waar ze naar zoeken. Vergelding voor het leed dat wij nachtwezens de mensheid hebben aangedaan. Ze houden zich precies aan de wetten van de natuur: het recht van de sterkste. Ik merk dat Ash haast aan het stikken is en ik laat hem los. De woorden van Chase moeten nog even tot me doordringen. Ze brengen me terug naar de nacht dat ik dit tweetal voor het eerst zag. Het was allemaal vooropgezet plan. Ze moeten jaren onderzoek in ons vampiers hebben gestoken. En ik maakte de fout om ze te onderschatten, om ze af te doen als simpele zwakke mensen. Was ik niet degene die zei dat als hij het slim speelde, dat de muis de slang opat? Ik trapte in mijn eigen incompetentie, zo erg overtuigd van mijn superioriteit dat ik blind was voor het echte gevaar en daar de prijs voor betaalde. Ja. Er valt niemand anders wat te verwijten dan mijzelf. Het is mijn schuld.
    Ik merk dat de tranen inmiddels zijn opgedroogd. Ik kan de manier hoe ik me nu voel niet plaatsen. De onderlinge emoties en principes zijn zo in strijd met elkaar dat er geen duidelijke winnaar uit komt. I feel numb. Langzaam wend ik me weer tot Ash en begin hem los te maken, zonder een woord te zeggen. Nu ik bezig ben schiet me pas te binnen dat Chase het in z'n kop haalde me 'schatje' te noemen. Ik dacht dat ik harder was dan dit, dat ik alle ellende in de wereld wel had meegemaakt en het ook aankon. Maar dit soort momenten herinneren mij er weer aan dat zelfs een vampier als ik kwetsbaar is. Als Ash los is krabbelt hij moeizaam overeind.
    'Ik hoop dat je een man van je woord bent,' zeg ik rustig, de zwakte in mijn stem proberend te verbergen. Vervolgens loop ik naar Chase en maak hem los, of wat er van hem over is. Ik kan het niet laten zelfingenomen te glimlachen bij het zien van de bloedvlek op zijn broek. Daarvoor zou Yue vast ook wel een verklaring willen.. Later. 'Goed. Laten we gaan.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Neeee, ze mogen niet los D:
    Je kunt ze niet vertrouwen 0-0

    Yue
    Geschokt kijk ik hoe Odile ze los maakt. "Odile, wat doe je?" piep ik, en ik loop snel naar haar toe. Als ik bij haar ben voel ik me in ieder geval veiliger. Ik pak haar arm vast en kijk naar James en Damiën. Wat als ze me weer vastbinden? Nee, nu is Odile hier. Wacht eens even.. Wat als ze Odile ook pijn hebben gedaan? Mijn ogen worden groter dan ze al waren en ik kijk naar Odile. "Odile..? Wat hebben James en Damiën gedaan?" Misschien was het tactisch niet zo handig om dit te vragen waar ze bij waren, maar dat kan me nu niet schelen. Ik wil weten of ze Odile pijn hebben gedaan, want dat mag niet. En ik wil weg uit dit hutje, want die kettingen geven me de rillingen.

    Savoy
    Als Odile en Dewi uit het zicht zijn verdwenen sta ik op en loop naar de openhaard toe. Ik gooi nog wat brandhout op het vuur en kijk naar de vlammen. Langzaam laat ik me op de bank zakken, en onderuit gezakt blijf ik zitten. Het wordt weer eens tijd om wat te drinken. En dan heb ik het niet over water.

    Oh nu kan ik het niet laten Els!

    Chase - Vampierjager.

    Tot mijn grote verbazing maakt Odile ons los. Ze lacht nog even als ze de vlek op mijn broek ligt, maar ik ben eigenlijk te verbaasd om te kunnen antwoorden. Ik wrijf over mijn polsen waar het touw had gezeten, ze waren rood. Denkt Odile nou werkelijk dat ze hier levend mee weg kwamen? Ik heb Ash en mezelf beloofd dat ik alle vampieren zou doden. Allemaal, geen uitzonderingen. En al helemaal niet Odile, niet met haar houding.
    Yue lijkt er niet zo blij mee dat we weer los zijn. De heldin. Als ze vraagt of we Odile ook pijn hebben gedaan, schiet ik in de lach. 'Pijn? Nee, ik heb haar een plezier gedaan. Dat wat elke vrouw wil. I fucked her,' grijns ik.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 20:31 ]


    everything, in time

    Hihi :3

    Yue
    Meteen reageert James, en geschokt kijk ik hem aan. Wát? Hij heeft wát? Maar weet hij dan niet wat er met Odile is gebeurd? Dat kan hij toch niet menen. Ik merk dat ik weer aan het huilen ben en vervloek mezelf omdat ik zo'n jankebalk ben. Ik schud mijn hoofd vol ongeloof en knipper met mijn ogen. "Maar waarom? Waarom doe je zo gemeen?" vraag ik, maar mijn stem is niet veel meer dan een hulpeloos piepje.

    Savoy
    Als Odile en Dewi uit het zicht zijn verdwenen sta ik op en loop naar de openhaard toe. Ik gooi nog wat brandhout op het vuur en kijk naar de vlammen. Langzaam laat ik me op de bank zakken, en onderuit gezakt blijf ik zitten. Het wordt weer eens tijd om wat te drinken. En dan heb ik het niet over water.

    Odile - Goede vampier.

    Dit alles gaat volstrekt tegen alle waarschuwingen en alarmbellen die in mijn lijf rinkelen in.
    "Odile, wat doe je?" hoor ik Yue wanhopig vragen. 'Ik heb geen keus,' zeg ik monotoon, met de blik strak op de muur gericht. Ik sta er heel kort bij stil waar ik eigenlijk mee bezig ben. Ik laat twee mensen gaan die het leven nog niet waard zijn om het leven van een ander mens te redden. Het mens dat ik een tijd terug nog gewoon de nek door kon bijten en kon leegzuigen. 'Anders komt er nooit een eind aan deze nachtmerrie. Hoewel ik me afvraag of dat uberhaupt wel zal gebeuren.' Opnieuw reist de vraag of de dood erger zou zijn dan leven. Waar vecht ik voor?
    "Odile..? Wat hebben James en Damiën gedaan?" Langzaam draai ik me om, met een gezichtsuitdrukking waarbij ik mijn uiterste best doe de neutraliteit ervan te behouden. Zal ik liegen? Ik doe de mond open om de vraag te beantwoorden - terwijl ik nog niet eens de woorden ervoor heb gevonden - maar Chase is me voor. Terwijl hij de woorden uitspreekt met een grijns doordrenkt van puur sadisme blijf ik roerloos staan, met de blik naar een punt in de verte gericht. Mijn ogen staan glazig, ik voel de blik van Yue mijn kant op kijken en ik durf haar niet aan te kijken. Dat alleen al zou me een grote geestelijke klap geven. Ik denk terug aan de nacht waarin Grace mijn geest penetreerde en het zwartste hoofdstuk uit mijn verleden blootlegde.
    Ineens rukt een niet te verklaren opwelling me uit mijn comatoestand en ik wend me weer tot het drietal.
    'Hun namen zijn Chase en Ash,' zeg ik tegen Yue. 'En dit is hun vergelding. Het recht van de sterkste.' Ik zeg het nog even monotoon. 'Laten we gaan. Ik heb niet de hele dag de tijd.' Nu vang ik Yue's blik wel op. Zij is in tranen, net zoals ik toen in tranen was en verging van de pijn. Geen tranen meer om te huilen. Sterk zijn Odile. Je bent al te lang zwak geweest.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 22:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste