• ===oud

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    "Ze zijn terug." zegt Elif. Even wil ik vragen wie ze bedoelt, maar dan ruik ik het ook: Lew en Odile. Wat een vreemde combinatie. "Ik neem aan dat jij weer naar Odile gaat..?" vraagt ze. "Ja.. Ik denk dat dat het verstandigst is." Ik glimlach. "Ciao."
    Langzaam loop ik naar Odiles kamer. Ze is niet in haar kamer, en het raam staat open. Zou ze er door heen naar buiten zijn gegaan? Maar waarom zou ze naar binnen gaan om naar buiten te springen? Ik steek mijn hoofd uit het raam, en kijk om me heen. Waar is ze? Dan voel ik hoe er een klodder nattigheid op mijn voorhoofd beland. Ik veeg het weg met m'n hand. Het ziet eruit als speeksel. Gatver, heb ik weer. Maar het kwam van boven. Misschien zit Odile daar wel. Ik pak de regenpijp naast het raam vast en probeer naar boven te klimmen. Verassend genoeg lukt het me, en als ik boven kom zie ik Odile op het dak zitten. Ik klim op het dak en ga naast haar zitten. Ze is zo te zien in gedachten verzonken en merkt niet dat ik erbij kom zitten. Even blijf ik stil naast haar zitten. Er staan een heleboel sterren aan de hemel. "Hoi." zeg ik dan zacht.

    Savoy
    Ik grijns. "Doe niet zo naïef. Ik ben misschien een man, maar absoluut geen gentleman. Anders laten we ze hier gewoon liggen. De mensen vinden ons toch niet." Mijn glimlach wordt breder. "En des te beter als ze ons wel vinden."

    hahaha xD Zie hem al met zo'n kledingkast op zijn rug lopen :'D
    &Das okay, dan weet ik dat 8D
    Dan ga ik lekker werken aan mijn tekenskills (:

    Elif - Goede Vampier.
    Ze knitke en keek Yue na, vervoglens keek ze naar Jamie. ,,kom je?'' vroeg ze, daarna liep ze samen met hem de trap weer op. Deze keer hield ze hem nauwlettend in de gaten, ze vond het zielig voor hem dat hij vast zat maar hij kon zich ook even wat minder irritant gedragen. En hij waarschijnlijk zag hij de ernst van alles nog niet in, anders ging hij niet zitten eten met Odile. Of Odile had een smoes moeten hebben gebruikt. Hmm..

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Als je eene chte man bent drop jij ze evne voor me.'' ze glimlachte onschuldig naar hem, vandaag ahd ze een luie dag. het liefst zou ze de hele dag relaxen en niksen, of er moest wel iets héél leuks te doen zijn. Maar die kans was vrij klein. En mensen droppen in de sloot was nou niet bepaald een leuek bezigheid ofzo.

    Dewi - Mens.
    Ze zuchtte geïrriteerd toen hij vol bleef houden dat ze ene kind was en liet zich op haar rug op de bank vallen. Ze besloot er maar niks meer over te zeggen aangezien hij waarschijnlijk toch niet zou toegeven. ,,Ohja, je reist veel he..'' mompelde ze, dat wa ze even vergeten. Dewi blies een lok haar voor haar ogen weg en keek vanuit haar ooghoeken kort naar hem. ,,maar áls je van plan bent hier te blijven, voor een tijdje, dan kan je toch wel wat kleding halen? hoef je niet in je boxer te blijven tot je kleding droog is.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij grijnsde triomfantelijk over zijn overwinning. No one is a match for Lewis Triggs, dacht hij geamuseerd terwijl hij rook via zijn neus uitblies. 'Pfff... moet ik dat weer gaan uitzoeken. Besides, we hebben geeld geld teveel hoor. Dat gaat momenteel allemaal naar voedsel voor jullie. En ik haat "shoppen" zoals jullie dat noemen, toch, dus geen probleem.' zei hij met een blik die de verveling van nog maar aan shoppen te denken al uitstraalde. Hij keek even met een scheef hoofd naar Dewi. 'Zie ik er trouwens zo slecht uit dat je me persé wilt bedekken,' plaagde hij met een schittering in zijn ogen. Zijn slechte humeur was al sneeuw voor de zon verdwenen. 'Niet veel 88-jarigen hebben buikspieren hoor. Just sayin''


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze knitke en keek Yue na, vervoglens keek ze naar Jamie. ,,kom je?'' vroeg ze, daarna liep ze samen met hem de trap weer op. Deze keer hield ze hem nauwlettend in de gaten, ze vond het zielig voor hem dat hij vast zat maar hij kon zich ook even wat minder irritant gedragen. En hij waarschijnlijk zag hij de ernst van alles nog niet in, anders ging hij niet zitten eten met Odile. Of Odile had een smoes moeten hebben gebruikt. Hmm..

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jammer, dat valt me van je tegen.'' zei ze terwijl ze lichtjes haar hoof schudde. ,,nah, dan gaan we maar, aangezien jij blijkbaar ook geen zin hebt om eits te ondernemen vandaag.'' Faith rekte zich kort uit en begon al terug te lopen. Ze bedacht zich dat Savoy ook een rkachtige gave had, ze kon hem beter maar een beetje te vriend houden want ze ahd geen zin die gave te ondergaan.

    Dewi - Mens.
    Ze voelde gewoon aan dat hij grijnste toen ze niks meer terug zei maar ze liet het maar, geen zin om nog verder in discussie te gaan. Maar ze had ook geen zin om te vertellen dat ze al die tijd voor zichzelf had gezorgt en daarom geen kind meer was. Anyway, hij had gelijk over het geld. Vampiers werkten niet, althans, dat nam ze aan. Of ze moesten een nachtjob nemen, maar wat zouden ze met dat geld moeten doen? Ze hadden niks nodig, enkel bloed. ,,Hmm, dan moet je het zelf weten.'' zei ze, toen hij vroeg of hij er zo slecht uitzag dat ze het wilde bedekken kwam ze half overeind en keek ze voer de rugleuning naar 'm. Ze bekeek 'm even keurend en grijsnte toen. ,,Kan er mee door.'' zei ze plagerig, hij vroeg er gewoon om.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 17:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    'Man, jij moet 't één en het ander gewend zijn,' kaatste hij terug. 'Ga je soms met bodybuilders om?' ging hij verder met een ondeugende grijns. Met een half oog staarde hij naar het openstaande venster en terug naar de peuk in zijn handen. Zou hij het kunnen? daagde hij zichzelf uit. Hij kneep zijn ogen lichtjes dicht en nam de opgerookte sigaret tussen duim en wijsvinger. Dan zette hij die laatste met zo'n kracht af dat het overblijvende stukje door de lucht naar buiten sjeesde. Aah, de voordelen van het vampirisme, dacht hij trots en zelfvoldaan. Lew zuchtte zacht en geeuwde daarna. Het was lang geleden dat hij zo naar zijn bed had gehunkert, maar hij kon het risico niet nemen dat Dewi onder zijn neus vandaan werd gehaald, of erger nog, zelf afdwaalde.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Eten, dus kort stukje xD

    Elif - Goede Vampier.
    Ze knitke en keek Yue na, vervoglens keek ze naar Jamie. ,,kom je?'' vroeg ze, daarna liep ze samen met hem de trap weer op. Deze keer hield ze hem nauwlettend in de gaten, ze vond het zielig voor hem dat hij vast zat maar hij kon zich ook even wat minder irritant gedragen. En hij waarschijnlijk zag hij de ernst van alles nog niet in, anders ging hij niet zitten eten met Odile. Of Odile had een smoes moeten hebben gebruikt. Hmm..

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jammer, dat valt me van je tegen.'' zei ze terwijl ze lichtjes haar hoof schudde. ,,nah, dan gaan we maar, aangezien jij blijkbaar ook geen zin hebt om eits te ondernemen vandaag.'' Faith rekte zich kort uit en begon al terug te lopen. Ze bedacht zich dat Savoy ook een rkachtige gave had, ze kon hem beter maar een beetje te vriend houden want ze ahd geen zin die gave te ondergaan.

    Dewi - Mens.
    Ze trok een veis gezicht toen hij het over bodybuilders had. ,,man, die gasten zijn vies.'' zei ze en schudde haar hoofd. ,,En nee, ik ben niet 't een en ander gewend.'' flapte ze eruit, ze sloeg zachtjes tegen haar hoofd en voelde haar wangen kleuren. ,,Great..'' mompelde ze en ging weer op haar rug liggen. Ze hoorde Lew zachtjes gapen. ,,Ben ik zo slaapverwekkend?'' merkte ze droogjes op.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2011 - 18:25 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Zwijgend liep hij achter Elif aan, hij voelde zich moe en slapjes.


    Sorry, beetje kort maar ik wist ffkes niks.

    Elif - Goede Vampier.
    ,,Blijf je deze keer wél bij me?'' vroeg ze aan hem, ze liep samen met hem naar Gawyns kamer en zag dat Dewi weg was. Elif keek even verbaasd en concentreerde zich op de geur, ze rook Lew en het mensenmeisje in de kamer ernaast, dan was het okay. Zwijgend sloot ze de deur van haar kamer toen Jamie binnenwas.

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jammer, dat valt me van je tegen.'' zei ze terwijl ze lichtjes haar hoof schudde. ,,nah, dan gaan we maar, aangezien jij blijkbaar ook geen zin hebt om eits te ondernemen vandaag.'' Faith rekte zich kort uit en begon al terug te lopen. Ze bedacht zich dat Savoy ook een rkachtige gave had, ze kon hem beter maar een beetje te vriend houden want ze ahd geen zin die gave te ondergaan.

    Dewi - Mens.
    Ze trok een veis gezicht toen hij het over bodybuilders had. ,,man, die gasten zijn vies.'' zei ze en schudde haar hoofd. ,,En nee, ik ben niet 't een en ander gewend.'' flapte ze eruit, ze sloeg zachtjes tegen haar hoofd en voelde haar wangen kleuren. ,,Great..'' mompelde ze en ging weer op haar rug liggen. Ze hoorde Lew zachtjes gapen. ,,Ben ik zo slaapverwekkend?'' merkte ze droogjes op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Sorry, ik zal het niet meer doen. ' zei hij en keek haar aan. Ondertussen speelde hij een beetje onzeker met zijn vingers. ' Is Odile echt zo gevaarlijk? ' vroeg hij zachtjes. Jamie had Odile al wel op haar gevaarlijkst mee gemaakt, maar na al die shit leek ze wel aardig te doen. Najah, aardig op een hele enge wierde manier.

    Elif - Goede Vampier.
    Ze keek hem stomverbaasd aan. ,,Heb je dan niks geleerd van die tijd dat je hier was?'' vroeg ze ietwat gepiekeerd. ,,Er zijn hier moordlustige wezens die azen op jouw bloed!'' ze keek hem strak aan. ,,Odile is er 1 van.'' ze zuchtte diep, waarom drong het niet tot hem door? Hoopte hij soms dat ze aardig was?

    Faith - Slechte Vampier.
    ,,Jammer, dat valt me van je tegen.'' zei ze terwijl ze lichtjes haar hoof schudde. ,,nah, dan gaan we maar, aangezien jij blijkbaar ook geen zin hebt om eits te ondernemen vandaag.'' Faith rekte zich kort uit en begon al terug te lopen. Ze bedacht zich dat Savoy ook een rkachtige gave had, ze kon hem beter maar een beetje te vriend houden want ze ahd geen zin die gave te ondergaan.

    Dewi - Mens.
    Ze trok een veis gezicht toen hij het over bodybuilders had. ,,man, die gasten zijn vies.'' zei ze en schudde haar hoofd. ,,En nee, ik ben niet 't een en ander gewend.'' flapte ze eruit, ze sloeg zachtjes tegen haar hoofd en voelde haar wangen kleuren. ,,Great..'' mompelde ze en ging weer op haar rug liggen. Ze hoorde Lew zachtjes gapen. ,,Ben ik zo slaapverwekkend?'' merkte ze droogjes op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    ' Ik ben hier nog maar een dag en krijgt te horen dat hier vamps zijn... ' murmelde hij en keek haar aan. ' & dat ik hier nooit levend uit kom. ' Nu raakte hij beetje erg in paniek. ' Dus het kan me eigenlijk niet schelen dat er van die stomme shit wezens achter me aan zitten. ' zei hij half schreeuwend van paniek en woede door elkaar. ' Ik wil niet hier blijven zitten totdat ik hier weg rot. ' De tranen stonden in zijn ogen en had zijn handen gebald tot vuisten.

    Hier ben ik :'D Heb logeerpartijtje vandaar dat ik zo weinig reageerde :']

    Odile - Slechte vampier.

    Ik word uit mijn gedachten gehaald door de stem van Yue. Ik draai me om en wil gaan vragen hoe ze wist dat ik hier was, maar zo'n raadsel was dat niet aangezien mijn geur haar vanzelf naar me toe leidde. Ik gebaar en trek een glimlach.
    'Kom erbij, zou ik zeggen,' en ik maak wat ruimte voor haar vrij. Het kost me moeite om het voorval met Lewis uit mijn hoofd te verbannen maar ik doe het toch. Wie weet kan Yue gedachten lezen en dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Yue neemt plaats en ineens besef ik dat mijn mouwen naar rook ruiken. Ik rek me uit en wrijf een pluk haar uit mijn gezicht, balend over het feit dat mijn leven zo totaal anders liep dan ik had gewild.


    No growth of the heart is ever a waste

    Yue
    Even zit ik stil naast Odile. Ze ruikt naar rook, en een andere geur. Het komt me vaag bekend voor. Dan snap ik dat ze naar die vampier met dat mes ruikt! "Heeft die man je weer bedreigd?" zeg ik, en ik merk dat mijn stem bozer klinkt dan ik had bedoeld.

    Savoy
    Langzaam lopen we terug naar de villa. "Mooi bos, hè?"

    Sorry ik wist echt niet wat ik bij Savoy moest schrijven >_<

    Lew lachtte zachtjes. 'God ja, ik val gewoon terplekke in slaap als je je mond nog maar open doet,' speelde hij dramatisch, waarna hij gierde van het lachen om zijn eigen - vrij flauwe- mop. 'Nee eh... het hele babysitgedoe put me echt uit. En daarnet nog een aanvaring met een kudde wilde zwijnen, dat maakte het al helemaal af...' Lew besloot maar niks te zeggen over Odile. Hij had het vage vermoeden dat dat in het verkeerde keelgat zou schieten bij Dewi, wie hij altijd had bevolen om uit haar buurt te blijven. Even voelde hij zich hypocriet, maar dan bedacht hij zich dat hij niet degene was die bang hoorde te zijn voor Odile. Zijn bloed was niet aantrekkelijk voor die laatste.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Slechte vampier.

    Ik schrik op en kijk naar Yue. Even weet ik mezelf geen houding te geven, maar ik hervat mezelf al snel. Ik staar weer terug naar de maan terwijl ik de zinnen zoek om antwoord te geven.
    'Nee, ik..' Oh fuck. Waar maak ik me eigenlijk druk om? Maar aan de andere kant.. 'Nee. Hij heeft me niet bedreigd,' zeg ik dan. 'We kwamen elkaar tegen.' Het klonk nog beroerder nu ik het eenmaal had uitgesproken. Ik had de kans kunnen grijpen toen hij, Faith en Savoy er niet waren. Waarom heb ik het niet gedaan? Zo veel verschillende dingen om over na te denken maar ik hou me stil. Op de straat en in de clan heb ik geleerd nooit te laten zien dat je zwak bent en hoewel ik soms niks anders zou willen dan bij iemand eens flink uit te huilen weet ik dat het me veel moeite gaat kosten. Manipulatie heeft zo z'n prijs. En in mijn geval was die tamelijk hoog geweest.
    'Heb je je vermaakt?' vraag ik dan om het onderwerp de andere kant op te leiden.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 15:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste