Elif - Goede Vampier.
,,Dan in de kamer ernaast?'' stelde ze voor, ineens rook ze 2 bekende geuren en keek ze Yue aan. ,,Ze zijn terug.'' zei ze en focuste zich kort op de geuren in het huis, Odile was niet bij Dewi in ieder geval. ,,Ik neem aand at jy weer naar Odile gaat..?'' mompelde ze enkeek toen naar Jamie. ,,Jij gaat in ieder geval met mij mee.'' zei ze, geen zin in nog meer problemen.
Faith - Slechte Vampier.
,,Mm, sinds wanneer maakt het jou uit of het mij smaakte?'' vroeg ze grijnzend en keek 'm uitdagend aan. ,,Anyway, smaakte goed ja. En die van jou?'' vroeg ze, ze keek even rond en liep een eindje. Ze keek naar de twee, eigenlijk was ze te lui om te graven. Eens kijken of Savoy het ging doen voor haar. Waarom hij ineens weer zo aardig deed snapte ze trouwens niet helemaal, maar het was okay.
Dewi - Mens.
Dewi werd wakker van het geluid van een douche, ze wreef slaperig in haar ogen en keek naar buiten. De zon kwam al op, had ze zo lang geslapen? Zwijgend ging ze rechtop zitten om te constateren dat ze alleen was, hadden ze haar nou laten stikken? Ze luisterde beter en hoorde de douchegeluiden van de kamer hiernaast komen, Lew's kamer. Ze kroop uit bed en liep naar de deur, ze wist niet zeker of het LEw was maar zo alleen was ze ook niet bepaald veilig. Die redenering haalde haar over en ze liep de gang op en toen Lew's kamer in, ze stapte naar binnen en sloot de deur achter zich. Dewi liep naar het raam enb leef staan kijken naar de zonsopgang, het was best bewolkt maar de rode zon was goed te zien. Ha, sinds vandaag was ze 17, dat klonk niet zo jong meer als 16, ookal scheelde 't maar een jaartje.
[ bericht aangepast op 4 feb 2011 - 22:03 ]
In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.