• Ik heb gister een olifantje van Swarovski gekocht, hij is zo leuk. Hebben jullie dingen van Swarovski thuis?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 14:07 ]

    Niet dat ik weet (krul)


    -

    Mijn mama heeft een halsketting met Schwarovski-steentjes, in de vorm van een kruisje.
    Zelf heb ik er niets van, ik vind het te duur.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb een kettingkje, waar een steentje aanhangt van Swarovski :'3

    [ bericht aangepast op 6 feb 2011 - 15:35 ]

    Vast wel ergens van mijn moeder ofzo ;D


    Don't dream your life, but live your dream!

    Een horloge :3


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    nee, volgens mij niet!
    dat olifantje is echt cute! <3


    Even a white rose has a black shadow.

    2 van mijn ringen zijn Schwarvoski, dacht ik. De andere is diamant (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nee, niks.
    het is mij te duur.

    Discover schreef:
    nee, volgens mij niet!
    dat olifantje is echt cute! <3

    Ja, leuk hé? Mijn oma houd van diamanten, edelstenen en kristallen en heeft daarom ook een heleboel. En nu vind ik het ook helemaal geweldig dus koop ik nu ook dingen ervan en zo. Binnenkort wil ik gaan voor een uil of zo, of een andere vogelsoort.

    Ik ben echt helemaal verslaafd aan de Swarovski, wij hebben beneden in de woonkamer een grote glazenkast met allemaal van die beeldjes erin. Mijn moeder heeft een ketting van Swarovski. Ik heb voor mijn verjaardag ook een beeldje gekregen van mijn beste vriend. Was heel goedkoop, want de winkel bij ons gaat verhuizen naar een ander pand, dus was er korting.

    Ik vind Swarovski echt super super super mooi :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, leuk hé? Mijn oma houd van diamanten, edelstenen en kristallen en heeft daarom ook een heleboel. En nu vind ik het ook helemaal geweldig dus koop ik nu ook dingen ervan en zo. Binnenkort wil ik gaan voor een uil of zo, of een andere vogelsoort.


    OMG, hebbe hebbe hebbe :|

    Hebben wij niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Het is Swarovski (:
    En ik heb geen Swarovski kristallen, maar mijn oma had ze wel. Mijn mama heeft wel veel kristallen vazen enzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nee maar mijn oma had een kast vol met swarovski beeldjes thuis


    What is youre favo scary movie?

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, leuk hé? Mijn oma houd van diamanten, edelstenen en kristallen en heeft daarom ook een heleboel. En nu vind ik het ook helemaal geweldig dus koop ik nu ook dingen ervan en zo. Binnenkort wil ik gaan voor een uil of zo, of een andere vogelsoort.

    ik wil dat hebben :|:9~


    Shoganai i ne~