• ===oud

[ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 18:57 ]

No growth of the heart is ever a waste

NOOOEZ
    -heeft nieuwe rooster gezien-
    Ik ben nooit emer vroeg uit TT_TT
    Les uren:
    6 - 8 - 8 - 7 - 7
    EN 4 UUR HANDVAARDIGHEID IN DE WEEK O-O
    -Facepalm) Holy shit.

Btw, als jullie nog ideeën hebben van een kiddo die het huis binendringt met idee om alle vampiers uti te roeien of dat jullie vampier nog een gave ontwikkeld of eits dergelijks; feel free. Idon'tCare. :'D

Elif - Goede Vampier.
    ,,Graag gedaan hoor.'' zei Elif, ze keke evne over haar schouder naar Jamie. Hoe zou hij zich voelen? Kut natuurlijk, of misschien kickte hij op spanning. Ze had zat mensen ontmoet die dat hadden, maar nee, Jamie was daar niet het typ voor. HIj zag er bang en zielig uit.. Ze kreeg haast medelijden maar schoof dat gevoel gauw opzij, daar had ze momenteel niks aan. Trouwens, het was echt rustig in het huis momenteel.. Waar zou iedereen heen zijn? Enkel zij, Yue, Dewi en jamie waren er nog.. Normaal zaten er toch wel op zijn minst 8 wezens in dit huis..

Faith - Slechte Vampier.
    ,,Zozo, indrukwekkend, een lopend buffet.'' zei ze met grijnsje en keek naar de jongen, ze gleed met haar vinger over zijn hals. ,,Mmm, zijn bloed ruikt verukkelijk.'' haar grijns werd enkel breder en ze voelde de jongen ietwat verstijven. Ha, watje. EN maar stoer doen als ze met vrienden waren, stelletje guppenkoppen dat het waren.

Dewi - Mens.
    Deze keer was ze te moe om allemaal te gaan liggen woele in haar slaap, zo moe dat ze zelfs geen dromen had. Of was het opluchting dat Lew het wist, ookal was ze niet bly mte de uitkomst?

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Odile - Slechte vampier.

Ik zucht, begin wat te draaien in het gras en kijk naar boven, waar de sterren inmiddels helder zichtbaar zijn geworden. De rook van Lew's sigaret begint mijn neusgaten te irriteren maar ik zeg er niks van. Hij heeft best een aangename lichaamsgeur, als je de sigarettenrook wegdenkt. Zacht en zoet, vrouwelijk haast. Jezus, moet je mij nou zien denken. Iemands lichaamsgeur lopen analyseren. Odile, get a life and fast.
    'Degene die me bewaakte in die kerker was redelijk makkelijk te lokken. Dat was een gigantisch falen in het harde systeem van die clan. Eén verleidelijke blik en je hebt ze al om. Vervolgens heb ik korte metten met hem gemaakt.' Ik zie hem verstomd naar me kijken en ik lees letterlijk in zijn blik: Odile, verleidelijk? 'Wat? Ja daar heb ik ook talent voor ook al geloof je me niet,' grijns ik.

Maar handvaardigheid is toch juist vet leuk :0
    Beter dan Duits ofzo :p

Yue
    Samen met Elif was ik de rest van de borden af. Als we klaar zijn blijft het -alweer- stil. "Dus.. Zullen we iets gaan doen? Misschien is hier ergens een tv ofzo?" Ik kijk haar vragend aan. "Nu we hier toch met z'n allen zijn kunnen we er in ieder geval wat leuks van maken."

Savoy
    Als de jongen en het meisje ons zien blijven ze verstijfd staan. Ik loop naar het meisje toe en lach naar Faith. "Zo te zien is het onze geluksdag."
    "W-Wie zijn jullie?" vraagt het meisje met grote ogen. Zucht, ze stellen ook áltijd dezelfde vragen.

@ Souleater aka Simone 8D: Whadduyathink of a clanwar? _O_
    Oude bekenden van Odile die de boel even komen verrampeneren :] Maar daarvoor zijn er wel meer RPG'ers nodig vrees ik. Ken jij nog lui op DD?
    Oh en die van mij heeft een gave. Half. Dat moet nog getraind worden 8]

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 17:10 ]

Noem me maar Simone, anders voel ik me evil met die naam, haha :'D
    Anyway, ik vind het best en nee ken geen lui >3<
    En promoten werkt ook niet want ik ken niemand meer TT_TT
    Ik ken ook geen schrijffans ofzo.. >x<

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

'Oh I believe you alright,' grijnsde hij geamuseerd met een licht gegrinnik. 'Ik snap alleen niet hoe die gast zo achterlijk kon zijn om er in te trappen. Stond vast al lang droog als hij al klaar stond om de vijand te neuken...' Hij inhaleerde diep en drukte het stompje dat nog overschoot daarna uit tegen de boom achter hem. 'Ik ken gasten die dat deden. En maar janken dat die teven hen syfilis gegeven hadden. Man, ik heb van m'n leven niet zo gelachen...' Hij kuchtte even ongemakkelijk,'Maar da's naast de kwestie.' Lew moest nog steeds lachen met de gedachte. Een deel van zijn kameraden hadden inderdaad een SOA ontvangen van één of andere hoer. De gedachte dat ze aan hun medic konden gaan uitleggen dat ze druiper hadden opgelopen, was echt hilarisch. Lew schudde zachtjes grinnikend zijn hoofd.

Om één of andere reden moest ik ongelofelijk hard lachen toen ik dit schreef. Then again; misschien is dat even mijn puberale trekjes die opspelen x'D

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 17:13 ]

Frankly my dear, I don't give a damn.

Odile - Slechte vampier.

Ik kan het niet laten een sadistische glimlach naar voren te brengen als Lewis vertelt over zijn kameraden. Wat zijn mannen ook stommeriken. Altijd achter hun lul aanlopen. Vampiers hadden in tegenstelling tot menselijke soldaten weinig meer te vrezen. Als zij al ziek werden duurde het nooit lang en nu ze immers toch veroordeeld waren tot een oneindig leven konden ze er net zo goed op los verkrachten. Wie hield hen tegen?
    'Och ja. Al dan niet met toestemming van de gevangene. Jezus wat een gegil was dat 's avonds. Kon ik ze maar helpen.' Ik word ogenblikkelijk treurig als ik eraan terug denk. Vroeger was ik voor de duvel nog niet bang en ik zou alles op alles zetten om mijn kameraden te helpen. Maar achter de tralies kon je weinig uithalen. Ik vervolg mijn verhaal. 'De regels zijn simpel: als gevangene in vijandelijke handen heb je geen rechten. En vampiers zijn de ergste martelaars die je je kunt bedenken. Daarom werd je doorgaans liever afgemaakt dan gevangengenomen. Kun je er één missen, heb me altijd al es afgevraagd hoe dat nou smaakte.' vraag ik dan en geef een kort knikje richting Lew's peuken.

Oke, ik ga wel een promotietopic aanmaken :]
    Wie weet dat het werkt.

Lew gooide haar een verbaasde blik toe en krabbelde overeind terwijl hij het pakje uit zijn broekzak viste. Er zaten nog een stuk of vier sigaretten in waarvan hij er één uitpakte en op haar buik gooide. 'Vuurtje?' vroeg hij geamuseerd terwijl hij de aansteker openklikte, een vrolijk vlammetje tevoorschijn toverde en de peuk aanstak. 'God, ik wist niet dat er zo'n vampierencultuur bestond,' begon hij terwijl hij voor zichzelf nog een tweede sigaret opstak,'En al helemaal niet dat ze ook nog... gewoon pakken wat ze willen. Je zou denken dat je als vampier toch wel een vrouw kan versieren... Vuile lafaards...' Hij beet woedend op zijn tanden. Verkrachters waren geen mannen in zijn ogen. Hij had er een paar gekend, seksueel gefrustreerd en dat het eerste het beste pakken wat ze tegen kwamen. Het was oneervol en laag. 'Sick bastards...'

Odile - Slechte vampier.

Ik reik de peuk aan die hij vervolgens aansteekt. Wat is nu de bedoeling? Ik neem aan dat ik eraan moet zuigen. Wat wantrouwend kijk ik naar de peuk, voor ik hem in m'n mond steek. Ik begin eraan te zuigen met hetzelfde principe als wanneer je een zwijn leegzuigt. Daar krijg ik spijt van. Ik schiet overeind en hoest de longen uit m'n lijf. De tranen schieten me in de ogen en het lijkt of ik geen lucht meer kan krijgen. Nog een paar kuch ik als een bezetene voor ik weer terug op aarde ben. Goh, en ik denken dat de martelingen van Jonah's clan erg waren, denk ik al grijnzend. Ik graai naar de peuk - die inmiddels in het gras ligt - en aarzel even voor ik me aan nog een trek waag. Ik snap niet hoe die gast het voor mekaar krijgt, denk ik verstomd en kijk naar Lew, die met het grootste gemak de zijne op rookt. Ik steek die van mij nog een keer in m'n mond en doe hem na. Deze keer is het minder erg, denk ik als ik rustig inhaleer. Ik haal de peuk uit m'n mond en hou hem tussen mijn vingers.
    'Het is gewoon het sadisme dat in vampiers zit. Als je al lang lid bent van een grote clan en gewend bent geraakt aan het machtsgevoel, dan hoef je niet je best te doen om een vrouw te krijgen. Die pak je gewoon. Al helemaal als het er één van de vijand is.' Verdomme wat klinkt mijn stem schor. 'Behalve in de eigen clan natuurlijk. Daar zijn..' Ik begin weer te kuchen. Jezus christus, hoe houdt die gast dat vol?! Kom op Odile, één peuk moet nog wel te doen zijn? 'Daar zijn ze veel respectvoller. Dat soort incidenten worden heel zwaar bestraft. En daar zijn we goed in.'

'De eerste is altijd het ergst. It gets better along the way,'verklaarde Lew die moeite moest doen om haar niet uit de beginnen lachen. Hij had het voorgevoel dat ze dat niet zou appreciëren. Desondanks vond hij het wel bij haar staan. Een sigaret paste wel bij het stoere, gevoelloze imago dat ze probeerde te creeëren. 'Ik vind het nog altijd ziek. Macht of geen macht, een vrouw doen klaarkomen is volgens mij een grotere egoboost dan ze tegen de muur pinnen en gewoon pakken wat je wil. Dan weet je tenminste dat je 't één en het ander in huis hebt. En vrouwen houden nooit hun bek en zo gaat 't woord verder en krijg je een goeie reputatie.' Grijnsde hij breed met zijn ene wenkbrauw lichtjes opgetrokken, nog steeds aan de sigaret lurkend.

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 18:26 ]

Simone heeft een verhaal.
    Omgosh, volgens mij is het slecht.
    Lol x]

Elif - Goede Vampier.
    ,,Nah, kan beter boven.. Voor het gevarl er ineens iemand terugkomt, ik wil niet dat Dewi wat overkomt.'' ze glimlachte flauwtjes, één persoon was meer dan genoeg. Ze hoefde niet nog een moord aan te zien en het zou haar ego ook niet bepaald een boost geven. Waarschijnlijk zou ze dan nooit meer in de spiegel durven kijken. ,,Boven is vast ook een TV..''

Faith - Slechte Vampier.
    ,,Ah geweldig, altijd de zelfde vragen. Wie ben je, wat wil je van me en wat ga je met me doen?'' ze glimlachte mysterieus. ,
    Dewi - Mens.
    Deze keer was ze te moe om allemaal te gaan liggen woele in haar slaap, zo moe dat ze zelfs geen dromen had. Of was het opluchting dat Lew het wist, ookal was ze niet bly mte de uitkomst?

Yue
    "Oke. Laten we daar dan heengaan. Tenminste.. Tenzij jullie hier willen blijven?" Ik maak een gebaar naar de keuken. Het begint al te schemeren buiten, en omdat er geen lampen in de keuken staan ziet het er niet echt gezellig uit.

Savoy
    Het meisje slaat een hand voor haar mond als Faith in de jongen zijn nek bijt. Dan kijkt ze bang naar mij. Ik grijns. "Geen zorgen, we zijn zo klaar." Ik pak haar lichaam vast en begin haar bloed te drinken. Ik voel hoe ze me probeert weg te duwen, maar dan langzaam slap wordt. Zonde, eigenlijk. Ze was best knap. Maar daar denk ik al niet meer aan. Haar bloed smaakt heerlijk.

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 18:35 ]

Bwuh, ik wil altijd meteen reacties met zoiets als nu..
    Nu ik een verhaal heb wil ik gelyk weten wat iedereen ervan vindt haha xd
    Maar er zijn al 2 abbo's :']

Elif - Goede Vampier.
    Ze schudde haar hoofd en keek kort de keuken rond. ,,nah, naar boven lijkt me een beter planb.'' haar blik gleed naar Jamie. ,,En jij gaat mee en je gaat niet weer weg, okay?'' zei ze, het was niet echt een vraag. Ze wilde gewoon niet dat hij weer weg ging zodat ze hem moest zoeken.

Faith - Slechte Vampier.
    Faith gooide haar blonde haren over haar schouder en keek naar de mensen. Naja, de lichamen ervan. ,,Wat doen we met ze? Graf of ergens dumpen in de bosjes?'' vroeg ze, soms nam ze nog wel eens de moeite om een graf te maken.. Maar niet altijd en ze wist niet hoe Savoy erover dacht.

Dewi - Mens.

Odile - Slechte vampier.

Vernietigend kijk ik naar de sigaret tussen m'n vingers. Holy fucking christ. Maar ik moet en zal 'm op krijgen. Ik heb genoeg machtige vampiers gedood met deze handen, dan laat ik me niet verslaan door een peuk. Ik ga er toch niet dood aan, dus die smoes kun je alvast afschrijven. Als ik Lewis dan ineens hoor praten glijden mijn gedachten weer weg naar Kazinsky. Mijn genot was wel het minste waar hij aandacht voor had. Hij wilde me laten lijden, sterker nog: hij verzekerde me dat ik een oneervolle dood zou sterven. Helaas is het van die zo mooi beloofde dood nooit gekomen. Eigenlijk waren al mijn seksuele ervaringen (zij het maar weinig) geen goede ervaringen geweest. Daarom heb ik me al vijftig jaar afzijdig gehouden voor liefde en alles wat het met zich meebrengt. Waarschijnlijk is het een trauma geworden. Ik ben bang mijn partner kwaad te doen of ik vrees dat hij mij kwaad doet. Lew's woorden dringen tot me door.
    'Daar spreekt de expert,' grijns ik en neem nog een trek. Ik kan het toch echt niet laten. 'Een goede reputatie onder mannen zul je bedoelen. Vrouwen zijn niet erg onder de indruk van een man die vijf kwartier in een uur lult over zijn seksprestaties.' Dan kijk ik weer serieus voor me uit. Ze hadden het wel eens geprobeerd toen ik pas vampier was. Ja, zelfs mannen uit mijn eigen clan. Ik heb meer gevechten op mijn naam staan dan wie dan ook destijds en het feit dat drie man continue achter me aan zat zorgde voor conflicten. Veel conflicten. En dan nog niet te spreken over Fjodor zelf. Maar hij pakte het veel geraffineerder aan. Hij haalde continue Kazinsky naar boven als hij tot mijn geest door wilde dringen. Fjodor verzekerde me dat ik mezelf vrijwillig aan hem zou geven, helaas voor hem was ik daar mentaal toch sterker voor dan hij dacht. Ik neem de laatste trek en gooi het overblijfsel van de peuk in het gras tussen mij en Lew.

[ bericht aangepast op 2 feb 2011 - 19:02 ]